Cangoo fiets
vooral niet bestellen en anders niet bij hun
De mensen van de winkel waar IK ben geweest waren erg vriendelijk en namen voldoende de tijd voor de klant.
Ik zeg maar zo ,het is net iets meer dan boodschappen doen dus iets meer tijd voor nemen.
En de mensen van de planning en transport zijn niet erg vriendelijk.
en spelen met andermans geld .
Slechte service en klant onvriendelijk
(Helaas moet ik daar op terug vallen ) wat ik wel erg jammer vindt.
Heb nu mijn fiets al 4x terug moeten sturen en nog steeds heb ik nog niet 1x een fiets terug gehad die tip top HELEMAAL in orde was.
Nee dat helaas nog niet , nee nu krijg ik een email terug van Cangoo met daar in:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste Alex,
Wij hebben hier overlegt wat betreft de problemen met de fiets.
Wij vinden dat ook erg vervelend dat u.
De laatste keer dat je fiets bij ons is terug geweest, hebben wij de hele achterwiel vervangen voor een nieuwe.
Tevens hebben wij ook nieuwe lampjes geplaatst.
Je gebruikt de fiets erg intensief en dat is goed en fijn om te horen.
U begrijpt hopelijk ook dat wij niet kunnen niet zien wat de dagelijkse belasting is van de fiets en of hoe zwaar deze beladen word.
Wij hebben nog geen 1 fiets op deze wijze zo vaak terug gezien.
Wij zijn ook erg blij dat u tevreden bent met de fiets en dat u erg veel met de fiets doet.
U begrijpt hopelijk ook dat zo´n intensieve gebruik ook dingen kapot kunnen gaan en dat het niet altijd onder garantie valt.
Om uw fiets opnieuw te repareren, zullen we er wel een bedrag voor moeten rekenen
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Dat is nu je reinste waanzin want hij is nog geen half jaar oud, dat is gewoonweg schandalig. Wie denken ze wel niet wie ze zijn en of wat ze allemaal mogen.
Ik ga toch mijn reparaties niet betalen als ook nog eens garantie heb.
En mijn fiets laten repareren hier in Oosterhout daar krijg ik geen antwoord op scheelt mij in ieder geval wel 4 dagen dat ik de fiets eerder terug heb.
Nee zo zal ik er niet veel plezier aan hebben, en dan ook niet de nodige plezierige kilometers rijden op mijn Cangoo. Waar ik zo naar uit gekeken had.
Cangoo heeft het vandaag voor de zoveelste keer verkloot maar heb ze duidelijk gemaakt dat we hier nog niet mee klaar zijn. Het zijn gewoon prutsers en doen niet wat er gevraagd of opgedragen word.
Het is schande dat zulke bedrijven mogen bestaan.
wat bedoeld er mee met dat korte antwoord
ik ben nu nog niet geholpen met mijn fiets
en heb gezegd dat ik mijn geld terug wil hebben
Je herhaalt een telefoon- of mailcontact, maar een duidelijk vraag zie ik hier niet in. Zou eerst maar even op het antwoord wachten.
U heeft een fiets die niet deugd waardoor u volgens het juridisch loket u geld terug moet krijgen. Dus waarom gaat u daar niet mee naar de handelaar. U zal dit toch echt met de verkoper moeten afhandelen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Coulance regeling
Coulant betekende oorspronkelijk letterlijk 'vloeiend' en 'gemakkelijk'. Het is afgeleid van het Franse couler 'stromen, vloeien', dat teruggaat op het Latijnse colare 'filtreren, dempen'. Tijdens de laatste uitzending van dit jaar Kwam weer het onderwerp Veelvoorkomende problemen met de distributieriem Als een burger de dupe word door een bedrijf Waar bi ... Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer