jo
door joops62 Mar 9, 2015 om 13:55
Vrije tijd & tuin

Cashback actie Samsung 2015

Zijn er hier ook kassa leden die problemen ondervinden mbt Samsung Cashback actie, ondanks dat je aan alle criteria voldaan hebt?

Het betreft hier een actie : GALAXY Camera 200.

Ik hoor graag reacties

4295 12 Rapporteer

ph
door philip36 - Mar 9, 2015 om 14:23
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Heeft u een e-mail gekregen dat u recht hebt op de cash back en ze weer een e-mail sturen wanneer ze het geld naar u overmaken?
Het duurt allemaal erg lang voordat ze het gaan betalen.
Bij mij liep de actie begin januari af, nu nog niets ontvangen, dus we moeten geduld hebben.

jo
door joops62 - Mar 9, 2015 om 14:58
4 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Philip,

Sterker nog ik heb 2 maal telefonisch contact gehad en men zei dat het in orde kwam, zojuist een mail ontvangen dat het niet uitbetaald werd, omdat de actie al lang gesloten zou zijn.

Ik denk een sterk staaltje ontmoedigingsbeleid voor 50 euro!!!

ph
door philip36 - Mar 9, 2015 om 15:11
2275 Antwoorden / 4 Vragen

@joops62

Ik zou Samsung toch nog een e-mail sturen waarin u aangeeft wat, en wanneer u de gevraagde informatie heeft verstuurd.
U kunt dat doen via hun site.

jo
door joops62 - Mar 9, 2015 om 15:19
4 Antwoorden / 1 Vragen

philip,

Ik heb zowel telefonisch dan wel schriftelijk contact gehad met consumercare van Samsung.
Het complete verhaal verteld en gemaild.
telefonisch zeggen ze, dat gaan we oplossen en in de mail wordt wederom weer verwezen dat de actie teneinde is.

Vandaar mijn vraag zijn er meer consumenten die dezelfde werkwijze hebben.

We wachten maar even af...

Zeeg
door Zeeg - Mar 11, 2015 om 11:45
39 Antwoorden / 0 Vragen

Heb in januari een Samsung Galaxy S4 mini met een cash-back aktie gekocht en had het geld binnen 6 weken op mijn rekening

vr1944
door vr1944 - Mar 11, 2015 om 12:31
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Nee is bij mij altijd goed gegaan . De cashback wordt verwerkt door een bedrijf in Maastricht . Als je geen bevestiging hebt gehad hebben ze waarschijnlijk niks ontvangen en doe er verstandig aan het verzoek nogmaals in te dienen .

ge
door gerwil59 - Mar 11, 2015 om 13:16
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb 1,5 jaar geleden precies hetzelfde meegemaakt. Nog steeds geen geld ontvangen. Hbe de moed maar opgegeven. Ik koop geen samsung producten meer. EN ADVISEER IEDEREEN DIT IN HET VERVOLG OOK MAAR NIET MEER TE DOEN. Samsung heeft laten zien dat het zijn klanten minacht.

ka
door kaartendraak - Mar 11, 2015 om 14:12
180 Antwoorden / 2 Vragen

Nog niet, heb een bevestigingsmail op 3 maart ontvangen dat ze gaan uitbetalen en ik enkele dagen daarvoor nog eens bericht ga krijgen. Dus ik moet nog even afwachten, ben nog geen 8 weken verder, want zolang kan het hele proces duren heb ik begrepen.

Het zou zo ontzettend veel makkelijker zijn als de winkel die korting gewoon al geeft en het zelf met Samsung verrekend bij bestellen van de producten..........

vr1944
door vr1944 - Mar 11, 2015 om 15:06
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Alleen omdat jij je cashback niet hebt ontvangen ? Ik denk dat niemand hier op een dergelijk ongevraagd advies zit te wachten.

=gerwil59 schreef op woensdag 11 mrt 2015, 13:16: Ik heb 1,5 jaar geleden precies hetzelfde meegemaakt. Nog steeds geen geld ontvangen. Hbe de moed maar opgegeven. Ik koop geen samsung producten meer. EN ADVISEER IEDEREEN DIT IN HET VERVOLG OOK MAAR NIET MEER TE DOEN. Samsung heeft laten zien dat het zijn klanten minacht.

ka
door katelijntje - Mar 11, 2015 om 15:31
28 Antwoorden / 3 Vragen

ik heb een tablet van samsung rn samsung s3 mini gekocht met de cash backactie. Heb keurig binnen 6 weken het geld ontvangen. Dus het "advies" van Gerwil59 om geen produten van samsung te kopen slaat dus nergens op. Hij had dus geen goede ervaringen met samsung, ik dus wel rn meerdere mensen.
Het gaat om het produkt wat je koopt of dat j bevalt en niet om een een actie die er dan toevallig aan verbonden is.

jo
door joops62 - Mar 11, 2015 om 16:47
4 Antwoorden / 1 Vragen

all,

Wil toch even reageren op mijn eigen onderwerp.
Gaat inderdaad niet om advies, gaat mij alleen of er meer mensen dit meemaken.
En vooral, dat men door de telefoon zegt dat het opgelost wordt, en een dag later een mail krijgt dat de actie gesloten is.
Of wel door Samsung Consumer Care van kastje naar muur wordt gestuurd met een informatie nummer wat 10ct/pm kost.

Ik wacht nog even af.

Bedankt alvast voor de reacties.

who cares
door who cares - Mar 11, 2015 om 17:03
146 Antwoorden / 9 Vragen

Ik heb een Samsung sound bar gekocht ,ook met een cash back Aktie, het heeft even geduurd, na verschillende e-mails uit eindelijk toch mijn 100 euro op mijn rekening gekregen, maar het is niet zo prettig als je zo moet zeuren om iets waar je recht op hebt, doe het ook nooit meer.