hj
door hjdevriescarola Oct 3, 2015 om 19:20
Geldzaken & recht

CashBack Haalmeeruitjecard

De site Haalmeeruitjecard (onderdeel van Mastercard) stop per 15 oktober ik heb daar in mijn Cash Back een tegoed van € 241,14 al sinds maart 2015 maar, word niet goed gekeurd. vele malen naar klantenservice reden gevraagd maar krijg geen antwoord naar tevredenheid. steeds een verwijzing naar mijn account waar je niet verder mee kan dus geen antwoord waarom geen goedkeuring.na 15 oktober heeft men geen recht meer op je Cash Back misschien heeft u meerdere klachten. Mastercard is niet te bereiken. .

2436 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Oct 4, 2015 om 13:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo hjdevriescarola,

Kijk eens hier.
Je kunt je tegoed dan toch overboeken? Of lukt dat niet.

Suc6

mv
door mvb0891 - Nov 26, 2015 om 15:32
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja ik baal er ook van dat ze gestopt zijn. Maar ik heb nu een andere soortgelijke site gevonden. Het werkt precies hetzelfde, alleen hoef je niet perse met mastercard te betalen: www.mijnkorting.nl

mv
door mvb0891 - Nov 26, 2015 om 15:33
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Voor de volledigheid nog even de link:

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

tg
tglatzel - Apr 16, 2024 om 10:45
Auto & vervoer

Fabrieksnieuwe auto na 6 maanden kapot: welke rechten heb ik als consument?

Ik heb bij een officiele dealer Carway Amsterdam (sinds 25 jaar gespecialiseerd in de Import van dure Amerikanse autos) een fabrieksnieuwe Chrysler Pinnacle Pacifica Hybride gekocht met 2 jaar garantie. Na 6 maanden ging de aandrijfslijn kapot (begin Februari). Sinds 2.5 maanden zitten wij zonder gezinsauto, zonder vervangend vervoer en zonder uitzicht wanneer wij onze nieuwe wagen gerepareerd ter ... Lees meer