sa
door savommeren Jan 10, 2015 om 15:14
Elektronica & tv

Cashback krijg ik niet terug van Samsung

Ik heb op 29 december een Samsung TV gekocht met Cashback van 100,00 euro.
De actie liep tot 4 januari, ik dat dat dat met de koop te maken had. Het bleek dat het met de promotie deelname registratie te maken had en krijg ik mijn cashback niet meer.

Ik vind dit wel erg kort voor het terugvragen van een cashback. Is hier nog wat aan te doen??

5795 13 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jan 10, 2015 om 15:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo savommeren,

.....Ik vind dit wel erg kort voor het terugvragen van een cashback.....
Een actie heeft nu eenmaal een bepaalde looptijd en je hebt de tv dus op het eind van de actieperiode gekocht.

.....Is hier nog wat aan te doen??.....
Nee.
Jammer!

Met vr.gr.

diumenge
door diumenge - Jan 10, 2015 om 15:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Als de aanschaf nog wel binnen de periode viel, dan is het sluiten van de actie op 4 januari inderdaad wel héél kort daar op. Ben echter bang dat daar inderdaad niets meer aan te doen is.

Bij de volgende cashback actie héél goed de kleine lettertjes lezen dus.

mahadma
door mahadma - Jan 10, 2015 om 15:59
11520 Antwoorden / 51 Vragen
0

Zoek eens uit bij je verkoper wanneer die actie gestart is. Ik maak me sterk dat dat maar een paar dagen was. Maar u had tussen 29-12 en 4-1 toch wel tijd gehad om € 100 te verdienen?

valerius-2
door valerius-2 - Jan 10, 2015 om 16:13
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Ben het helemaal mee eens gewoon de kleine lettertjes lezen bespaart een ellende.

ph
door philip36 - Jan 10, 2015 om 16:18
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ik zie die TV promotie niet op hun site.
Ik heb zelf een Samsung galaxy smartphone gekocht met €20 cashback op 2 januari.
Promotie liep ook tot 4 januari.
Had geen probleem met het registreren van aankoop op hun site en krijg gewoon de €20.
Ze hebben een prima klantenservice, ik zou hun toch eens vragen waarom u niet in aanmerking komt voor feze cashback.
Als die actie werkelijk tot 4 januari liep en u uw aankoop was op 29 december en het TV type valt onder die promotie, dan moet u gewoon de €100 cashback krijgen.
U moet niet te lang wachten want de inzenddatum is dan denk zoals bij de andere promoties 14 januari.

ph
door philip36 - Jan 10, 2015 om 16:21
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

Inzenddatum is tot 18 januari 2015.

mahadma
door mahadma - Jan 10, 2015 om 16:22
11520 Antwoorden / 51 Vragen
0

Heeft u wel alle benodigde bewijzen, nota's enz meegestuurd?

ph
door philip36 - Jan 10, 2015 om 16:33
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

Nog even voor de duidelijkheid.
Het gaat om de datum op het aankoopbewijs.
Registreren kan ook na 4 januari.

zoekster
door zoekster - Jan 10, 2015 om 16:39
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=mahadma schreef op zaterdag 10 jan 2015, 16:22]Heeft u wel alle benodigde bewijzen, nota's enz meegestuurd?
Ik denk dat het nog moet gebeuren. Zou er dan als de kippen bij zijn, er vanuit gaande dat wat @phillip36 vermeldt klopt.

diumenge
door diumenge - Jan 10, 2015 om 16:48
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Gaat het om deze actie (klik)? Zo ja, snel handelen.

Ga naar www.samsung.com/nl/promotions, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en print deze uit. Stuur het ingevulde aanmeldformulier, samen met een kopie van de aankoopbon en de originele streepjescode met serienummer van de verpakking uiterlijk t/m 11 januari 2015 (poststempel) naar:
Samsung Smart TV promotie (14-0418) Antwoordnummer 1075 6200 VB Maastricht
Online registreren voor deze promotie kan tot en met 7 januari 2015. Uiterlijk 11 januari 2015 moet de complete aanvraag binnen zijn op bovenstaand adres.
Bewijs van verzending of bestelbonnen of bankafschriften worden niet geaccepteerd, slechts (een kopie van) de factuur, de pakbon of de kassabon is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop.
Indien u problemen ondervindt bij het online registreren, neem contact op met de Samsung Service en Informatielijn 0900SAMSUNG (0900-7267864) (10 ct/pm) of per e-mail naar samsung@consumercare.info.

ph
door philip36 - Jan 10, 2015 om 16:50
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

Bij de Galaxy cashback moet je op hun site een vragenformulier invullen.
Deze ingevulde vragenlijst krijg je ter controle met e-mail toegezonden en moet je samen met kopie van aankoopbewijs en originele streepjescode opsturen.
In hun e-mail staat netjes wat er opgestuurd moet worden om in aanmerking te komen voor de cashback.
Mischien heeft u de stap van het registreren overgeslagen.

ro
door ron530 - Jan 10, 2015 om 17:01
4084 Antwoorden / 17 Vragen
0

De actie loopt tot 4 januari 2015 voor die tijd dien je de aankoop te registreren het maakt niet uit of het toestel later geleverd wordt. Te laat registreren is gewoonweg te laat, Samsung gaat echt geen uitzondering maken en daarmee de vergeetachtigheid dan wel laksheid van klanten belonen. Triest maar het is niet anders.

jo
door joops62 - Mar 9, 2015 om 14:05
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo,

Ik ervaar het zelfde met Samsung cashback actie, deze keer op een GALAXY Camera 200.
Ik ben het eens te laat is te laat.......
Als je dan na 6 weken informeert wanneer het geld overgemaakt wordt, dan verteld men dat de streepjescode niet ontvangen is....?
Maar stuurt u deze alsnog op dan wordt het geregeld......dat is wel vervelend...want de streepjescode heb je al opgestuurd...dus...
Gelukkig had ik de scan nog dus de deze opgestuurd.
En wat denk je....ja....u bent helaas te laat de actie is reeds gesloten....

Nu weet je waarom Samsung overgaat tot terug betaling (Cashback) na 8 weken.....
Ik vind het flessentrekkerij....

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wh
whitehat - Mar 28, 2024 om 09:48
Geldzaken & recht

Opzeggen lidmaatschap FVD

Beste lezers,

Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer