le
door leocoumou Jan 21, 2015 om 14:00
Computers & telefonie

Cd

hoi met leo. ik zag van iemand een vraag over knetterende cds en ik heb het antwoord dat komt door dat cds statis geladen zijn en daar is een middel voor .ik heb een tip kijk eens op de website www.audiomaat .nl en die heeft de oplossing want hij heeft mij ook geholpen groetjes leo

721 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 21, 2015 om 15:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo leocoumou,

Het is wel zo handig om dan bij die vraag te reageren.
Dan ziet vraagsteller je antwoord tenminste.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 21, 2015 om 15:21
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Dit hoort thuis bij de tips want dit is geen vraag.

tenormin
door tenormin - Jan 21, 2015 om 16:30
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Zie in het zoekveld geen knetterende cd's. Dus als je zelf die vraag kan terugvinden, dan even doen wat edrick3 al schrijft. Heeft men er misschien iets aan.

ne
door neodutchio - Jan 21, 2015 om 19:07
5151 Antwoorden / 12 Vragen

Ook handig dat het om een vraag gaat van januari 2014. Denk niet dat de ts van toen nu nog zit te wachten op dit antwoord

me
door mein33 - Jan 22, 2015 om 15:40
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@leocoumou,

Ik heb het volgende advies voor :

Klik in de linkerkolom (onder "vraag en antwoord") op " HOE WERKT DIT ? " en lees dit eens zorgvuldig door.
Misschien krijgt u dan door hoe het e.e.a. op de site werkt.

Succes.

le
door leocoumou - Nov 14, 2015 om 17:40
32 Antwoorden / 7 Vragen

ik wil nog even antwoorden over de knetterende cd,s audiomaat heeft daar een middel voor en dat is de m,bag dat is een mineraalzakje een ronde en dat is zwart .daar leg je m, op zoal de bespeelde kant als de label zijde en dan is het weg .of je kan m, demagnetiseren en daar heeft hij ook n, middel voor dat zakje kost 75 euro en een demagnetiseur iets van 200euro je kan ook kijken op www.audiomaat.nl

edrick3
door edrick3 - Nov 14, 2015 om 17:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=leocoumou schreef op zaterdag 14 nov 2015, 17:40]ik wil nog even antwoorden over de knetterende cd,s audiomaat heeft daar een middel voor en dat is de m,bag dat is een mineraalzakje een ronde en dat is zwart .daar leg je m, op zoal de bespeelde kant als de label zijde en dan is het weg .of je kan m, demagnetiseren en daar heeft hij ook n, middel voor dat zakje kost 75 euro en een demagnetiseur iets van 200euro je kan ook kijken op www.audiomaat.nl

Over weggegooid geld gesproken ..... ;-)

En na 10 maanden weer eens een reactie .....?

aurora1
door aurora1 - Nov 14, 2015 om 21:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nu er toch lang na de eerste melding nog weer gereageerd wordt....
Voor zoiets kan ook een antistatisch doekje van ca 1 euro gebruikt worden. Gaat jaren mee.

diumenge
door diumenge - Nov 14, 2015 om 23:13
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Heb je ook iets voor knetterende MP3's Leo?