do
door dopey Aug 17, 2004 om 17:47
Voeding & gezondheid

Cellulites, wat ik de oplossing?

Ik ben een jonge vrouw van 24 jaar en heb op mijn benen best veel cellulites.

Je ziet op tv vaak reclame's met van die wielrenner broekjes die hier tegen schijnen te helpen, heeft er iemand hier ervaring mee?

Of weet iemand een andere oplossing, water drinken schijnt een goede oplossing te zijn maar dit vind ik echt heel smerig. Heb al kraanwater, bronwater en bronwater met smaak geprobeerd maar ik wordt er alleen maar heel misselijk van.

1088 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 17, 2004 om 18:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier helpt eigenlijk maar 1 remedie tegen, en dat is sporten! MVG

ve
door verwijderd - Aug 17, 2004 om 22:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag dopey,

Liposuctie, injecties en allerlei andere aanbevolen behandelingen, waaronder het dragen van een wielrennerbroekje en veel water drinken, bieden weinig kans op blijvend effect bij cellulitis. Een intensieve en regelmatige massage heeft meestal wel effect. Volgens artsen is naast een vetarm dieet met veel groenten en fruit en regelmatige lichaamsbeweging zoals zwemmen, dansen, wandelen en fietsen, een uitstekende behandelmethode. Sukses, groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Oct 12, 2004 om 11:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben in het bezit van zo'n broekje. ik vind wel dat het helpt. wanneer je het elke dag 2 uur aantrekt, ben je na 4 weken 1 maat minder. cellulites heb ik geen last van.

ik sport elke dag 1 uur, maar dat heeft geen betrekking op de cellulitis.

bij de kijkshop is zo'n broekje voor weinig te koop, probeer het zelf maar eens.

ve
door verwijderd - Oct 21, 2004 om 08:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

ik had vtoeger ook best veel cellulites maar ik heb de creme van Loreal gebruikt, en veel water drinken en ik heb een stuk minder. ik begrijp niet dat je het water smerig vindt, het heeft toch geen smaak?, en het is voor alles gezond!!. probeer maar. De broek heb ik lang geleden geleend van een vriendin en het was vreselijk, het jeukde enorm!!.

Doei

ve
door verwijderd - Mar 10, 2005 om 23:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

het enigste wat wel eens kan helpen is zo,n handmassage met die wieltjes en dat elke dag over de benen halen want cellulitus isopgehoopt vet en daar verspreid je het mee en maakt het weer plat.Wat ik je wel wil aanraden je bent nog zo jong,en wees verstandig drink wel veel water minstens 2 liter per dag het is zo goed voor je huid,en daar moet je ,je hele leven meedoen.Je moet gewoon die kleine flesjes kopen dat drink makelijker en het is gewoon wennen,en als je er aangewend bent dan vraagd je lichaam er van zelf om.

succes lady

ve
door verwijderd - May 21, 2005 om 15:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad, sporten en massage en veel water drinken is het beste. Ik heb ook zo'n broekje, maar ik vind het maar niks!! Het zit heel strak waardoor het gaat irriteren enzo, en echt resultaat heb ik niet gezien. Ik merk zelf dat als ik een tijdje niet gesport heb, de cellulites erger wordt. Dus, sporten dan maar! En echt waar, water is sowieso erg goed voor je!!