Cheaptickets.nl klantvriendelijk????
Door overmacht heb ik mijn vlucht van Manila naar Amsterdam moeten missen.. en of dat nog niet vervelend genoeg is krijg ik daarbij ook nog eens te horen van Cheaptickets.nl dat ik maar een nieuwe vlucht moet boeken en opnieuw moet betalen! Pardon!??
Ik heb tot nu toe twee keer dezelfde reactie ontvangen van cheaptickets.nl, namelijk dat de luchtvaartmaatschappij geen restitutie EN geen omboeking toe laat bij een gemiste vlucht. Wat een grote onzin! Ik ben inmiddels zelf bij de luchtvaartmaatschappij geweest en drie keer raden wat die mij vertellen. Mijn vlucht kan WEL! nog gewoon omgeboekt worden. De enige voorwaarde die de luchtvaartmaatschappij stelt is dat het verzoek voor omboeking dient te komen van de partij die de betaling heeft verricht aan hen. En dat is cheaptickets.nl. Cheaptickets.nl heeft met MIJN geld de luchtvaartmaatschappij betaald!
Dat ik boos ben dat lijkt me niet meer dan logisch! Ik roep Cheaptickets.nl op om alsnog met een klantvriendelijke oplossing te komen.
Van de site van cheaptickets:
Ons contactcenter is van maandag tot en met zaterdag bereikbaar van 09.00 tot 23.00u.
Telefoonnummer klantenservice:
0900 8150
Openingstijden:
Maandag t/m zaterdag van 9u. tot 23u.
Zondag van 10u. tot 15u.
Kosten telefoonnummer:
€ 0,40 per minuut, max. € 20
Stuur je vraag per mail naar:
info@cheaptickets.nl
Route en/of datum wijzigen
Mocht je onverhoopt je ticket willen wijzigen met bijv. een andere route of op een andere datum, dan brengt dit altijd kosten met zich mee. Wat deze kosten zijn, en of het is toegestaan, is afhankelijk van je vlucht en daarbij de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij.
Daarnaast rekent CheapTickets.nl € 50 per ticket administratiekosten om de eventuele wijziging voor je te verzorgen. Als je het Premium Service Pakket hebt geboekt, zijn de administratiekosten van CheapTickets.nl voor jou gratis.
Om je boeking te wijzigen bel je naar: 0900 – 4564560 (€ 1 per gesprek).
.....Dat ik boos ben dat lijkt me niet meer dan logisch!.....
Lijkt mij ook.
Nog maar eens aan de bel trekken.
Hoop voor je dat het geregeld wordt.
Anders klacht plaatsen op klachtenkompas.nl
Suc6
Die overmacht is hooguit van belang voor een reisverzekering. De goedkoopste tickets zijn vaak helemaal niet om te boeken. U geeft te weinig gegevens om te kunnen beoordelen of de reactie van CT terecht is.
@gerbera, wie niet op de kleintjes let.... maar de rest in het antwoord van @edrick3 verontrust me dan een beetje: met een maximum van €20,00. Weet ik veel hoelang je bij "Cheap Tickets" moet wachten. Als ik een 0900 moet bellen zoek ik toch eerst of er een alternatief is, toch niets mis mee als zoiets beschikbaar is.
@tenormin,
Denk dat gerbera deze zin bedoelt:
Om je boeking te wijzigen bel je naar: 0900 – 4564560 (€ 1 per gesprek).
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer