komsja
door komsja Feb 24, 2015 om 17:42
Voeding & gezondheid

Chinese kippensoep (blik) van de UNOX

Wie heeft ook de ervaring,dat de chinese-kippensoep (blik)van de unox niet te hakken is,en ook vind dat die soep meer lijkt op anijssoep.
Smaken verschillen natuurlijk,maar deze soep smaakt totaal niet naar kippensoep,heb de unox hier over benaderd en moet of een foto of een code en de houdbaarheids datum doorgeven,maar ga toch echt niet in m,n kliko zitten graven om dat blik weer naar boven te halen.Heb gezegd dat ze die soep zelf maar eens moeten proeven.
Maar wie is het met me eens dat die soep niet te hakken is.

3184 15 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Feb 24, 2015 om 17:55
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Ga klagen bij de Unox, vaak staat er een klantenservice nummer, vaak nog een 0800 nummer op de verpakking.

edrick3
door edrick3 - Feb 24, 2015 om 17:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo komsja,

Zoals je zelf al aangeeft: smaken verschillen.
Een Chinees vind het waarschijnlijk heerlijke soep. ;-)
Anijssoep heb ik nog nooit geproefd.
Zit er echt een vreemde smaak aan iets dan gooi ik het weg.
Zeker als het dan een 2e keer nogmaals zo is..... dan niet meer kopen; dan is het je smaak niet.
Is het éénmalig dan kan er wel eens iets mis gegaan zijn.
Vandaar dat ze ook om de gegevens vragen. Zónder gegevens kunnen ze niets.

Zou gewoon deze nemen.

Smakelijk eten. ;-)

mahadma
door mahadma - Feb 24, 2015 om 18:02
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Maar als je wilt klagen moet je dus wel even je kliko induiken, dat is niet anders. Wat heeft klagen zonder dit voor zin? Unox wil er wat aan doen ......... nu de klant nog ......

komsja
door komsja - Feb 24, 2015 om 18:15
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@mahadma
Punt 1 duik ik niet de kliko in en ten tweede mijn vraag was of er ook andere mensen zijn met dezelfde ervaring.
Ik was vanmiddag weer even bij de appie en heb even staan kijken bij de soepen,en daar stonden dezelfde blikken soep,heb even gedacht om de gegevens van dat blik te noteren,maar dacht: Neejj dat gaat ik niet doen,ze moeten het daar bij de unox zelf maar eens proeven,en hetzelfde zou ik tegen u willen zeggen:Haal zelf eens die soep in huis en ben benieuwd wat u dan zegt.

mahadma
door mahadma - Feb 24, 2015 om 18:23
11537 Antwoorden / 51 Vragen

@Komsja,

ik houd niet van kippensoep en ben absoluut niet van plan om het dan ook te kopen, klaarmaken en te proeven en het al of niet lekker te vinden en al of niet weg te gooien. Unox krijg je echt niet zo gek, dat ze doen wat u verwacht van hen.

tijger1
door tijger1 - Feb 24, 2015 om 18:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kook zelf een pannetje kipoensoep. Fluitje van een cent en veel lekkerder dan wat voor blik dan ook.

tenormin
door tenormin - Feb 24, 2015 om 19:07
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Omdat je het de moeite waard vind om er een topic over te openen zou je ook even moeten zoeken in de kliko. Misschien met een magneet. Alleen ben ik bang dat, als je dit alles zou doen, je van Unox een vervangend blik krijgt. Dus, take it or leave it, denk ik dan. En nee, Chinese kippensoep is nu juist één van de soepen die ik niet (meer) koop.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 24, 2015 om 19:27
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja gemak dient de mens en daar gaan een heleboel van uit dat alles wat wordt aangeprezen goed is. Maar wat u zelf kookt weet u precies wat u smaak is. Daarom als u zo precies bent kook zelf u eigen maaltijd. Zelf koop ik ook altijd de maaltijden maar dat is een persoonlijke kwestie en als ik iets tref wat niet mijn smaak is koop ik het niet meer, maar kies dan een ander merk en als dat dan oolk niet mijn smaak is dan ga ik over naar een ander keuze voor de maaltijd.

mahadma
door mahadma - Feb 24, 2015 om 19:52
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Er is ook soep uit een "sta zak" van Unox, en die is nou net weer wel goed te nassen. Optie?

komsja
door komsja - Feb 24, 2015 om 19:58
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Het is niet mijn bedoeling om een gratis blik soep te krijgen,heb weliswaar geen geld zat,maar ga toch echt niet een unox aanschrijven om een soep van:1.09 euro(normale prijs was 1,69 maar met 35%afgeprijst vanwege deuk in blik) terug te krijgen,en normaal koop ik nooit kant en klare soep,maar het was toevallig effe makkelijk,en weet ook wel dat ze geen rekening ermee gaan houden omdat ik die soep niet te h.....eten vind.
Het was alleen maar even een vraag.

tenormin
door tenormin - Feb 24, 2015 om 20:14
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Als een klant klaagt over de inhoud van een en ander en dat kenbaar maakt is het logischerwijze gebruikelijk dat, in dit geval Unox, je een ander blik soep doet toekomen. Dus wat dat betreft, als je geen ander blik wilde hebben, had ik het ook maar niet gemeld.

gerbera
door gerbera - Feb 25, 2015 om 13:47
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Ik denk dat de Chinesche kip anijszaad in hun voer krijgen. Vandaar mogelijk de aparte smaak.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 25, 2015 om 18:58
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Omdat ik regelmatig laat thuis kom en geen zin meer heb om dan te koken neem ik nog weleens een blik soep (doe ik 2xmee) en dan een broodje erbij. De soep die Komsja niet weg te krijgen vond stond ook in mijn voorraad kastje. Nog nooit geprobeerd maar n.a.v dit topic de tomatensoep vandaag laten staan om de kip uit Verweggistan te proberen. Ik deel helaas je smaak cq ervaring niet. Het zal niet mijn top 3 soeppie worden maar prima weg te krijgen. Smaken verschillen maar anijs kon ik nergens vinden.

Mvg Diewilik

gompy2
door gompy2 - Feb 25, 2015 om 19:20
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=diewilik schreef op woensdag 25 feb 2015, 18:58]Het zal niet mijn top 3 soeppie worden maar prima weg te krijgen. Smaken verschillen maar anijs kon ik nergens vinden.
Mvg Diewilik
En zo is het met alles...
De één trekt er de schouders bij op en denkt, de volgende keer maar wat anders.
De ander vind het best lekker...
En een derde heeft verder niets om handen en besteed er een heel forum-topic aan...

tenormin
door tenormin - Feb 25, 2015 om 21:04
16826 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 25 feb 2015, 20:34].....En een derde heeft verder niets om handen en besteed er een heel forum-topic aan.........
Zo zijn er wel meer. ;-)

Als u zichzelf ook daaronder schaart is het goed....