sh
door shenkie May 2, 2011 om 16:24
Voeding & gezondheid

Coca cola spaaractie 125-jarig bestaan.

Beste kassa,

Naar aanleiding van de spaaractie van coca cola stel ik jullie deze vraag. Ik spaar graag de punten die momenteel onder de doppen van de flessen coca cola zitten, alleen is het mij echter al een paar keer voorgekomen dat na het openen van een nieuwe fles de code onder de dop niet meer geldig bleek te zijn wanneer ik deze probeerde in te voeren op de site van coca cola.nl . Hierdoor gaat het sparen niet echt lukken. Heb ondertussen 2x contact proberen te zoeken met coca cola maar tot op heden nog niks vernomen, en het minimaal al een week geleden is dat ik de eerste keer een bericht naar ze verstuurde via de speciale contact button op de site van de spaaractie. Mijn vraag is nu zijn er meer mensen met dit probleem, of die ook last hebben gehad van een late reactie van coca cola. Een bedrijf waar je volgens mij toch wel mag verwachten dat de klantenservice toch wel dik oke is!!!

Mvg Henk.

1632 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

r0
door r00ie - May 9, 2011 om 17:38
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

het probleem met sommige codes had ik ook ja, een stuk of 7 werkten er niet....maar nu heb ik andere problemen met hun website
ik had genoeg codes gespaard, spullen besteld, verzendkosten waren afgeschreven en ineens krijg ik dubbele emails, betaling wegens onvoldoende saldo niet afgeschreven, betaling is dus wel al degelijk afgeschreven van mn rekening, daarna bestelling gelukt, toen weer mislukt, uw codes worden teruggezet en u kunt verder sparen, codes(129 stuks!!!!!) nog steeds niet teruggezet en codes die die ik overhad ook niet, contactformulier ingevuld, code die je daar in moet voeren werkt ook niet optimaal, n paar keer verstuurd, toen hoofdkantoor coca cola gemaild, die verwijzen me door naar de actie website, weer gemaild, krijg ik antwoord dat het nog enige tijd gaat duren, inmiddels meer dan n week verder en nog steeds geen resultaten...................
zeer teleurstellend voor zo'n wereldwijd professioneel bedrijf........

ha
door hanslejeune - May 20, 2011 om 15:51
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bij mij lukt het invoeren van codes ook niet meer. Gemeld bij Coca Cola, en in hun reactie zeggen ze dat ze op de hoogte zijn van het probleem. Vandaag maar weer eens geprobeerd een code in te voeren, werkt nog steeds niet.

Ik heb al een keer spullen besteld, dat is per mail bevestigd, geld is afgeschreven maar nog niets ontvangen. Bij mijn bestelling staat nu ook vermeld dat ik niet genoeg codes heb, dat klopt ook niet. Een week geleden per e-mail om een reactie gevraagd, nogf niets gehoord.

Met deze actie gaat volgens mij iets goed mis!

valerius-2
door valerius-2 - May 20, 2011 om 16:46
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Je kan ze alleen maar dwars zitten door geen cocacola meer te drinken. Verder kan je er niets aan doen.

ha
door hanslejeune - May 20, 2011 om 19:48
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Daar vind ik Coke te lekker voor, ik neem mijn verlies maar.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ma
MartinG010 - Mar 14, 2024 om 12:04
Computers & telefonie

Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezel

Ik heb inmiddels 4x iemand aan de deur gehad en 10x aan de telefoon van Ziggo/Vodaphone. Ze melden zich met de opmerking dat ze bellen om een afspraak te maken voor het aansluiten van glasvezel. Als je niet direct geinteresseerd bent, zeggen ze dat de wijk wordt omgezet naar glasvezel en dat je straks geen internet meer hebt als je hier geen gebruikt van maakt. Hierbij geven ze het idee dat dit Zi ... Lees meer

Peteri
Peteri - Apr 24, 2024 om 11:24
Geldzaken & recht

Overschrijvingsfomulier fraude

Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer

Sp
Sportfan1998 - Apr 24, 2024 om 07:51
Huishouden & energie

Onderbuurman haalt stroom eraf

Mijn onderbuurman haalt mijn stroom en warm water eraf omdat hij last heeft van mijn normale woongeluiden. Hij is mij echt aan het wegpesten. 2 dagen geleden heeft hij mij 12 uur zonder gelaten. Als ik aanklop doet hij niet open en de verhuurder wil niks doen en vindt dat ik dit zelf maar moet oplossen.  Alleen de onderbuurman heeft toegang tot de meterkast.
Wat kan ik doen en bij wie kan ... Lees meer