sh
door shenkie May 2, 2011 om 16:24
Voeding & gezondheid

Coca cola spaaractie 125-jarig bestaan.

Beste kassa,

Naar aanleiding van de spaaractie van coca cola stel ik jullie deze vraag. Ik spaar graag de punten die momenteel onder de doppen van de flessen coca cola zitten, alleen is het mij echter al een paar keer voorgekomen dat na het openen van een nieuwe fles de code onder de dop niet meer geldig bleek te zijn wanneer ik deze probeerde in te voeren op de site van coca cola.nl . Hierdoor gaat het sparen niet echt lukken. Heb ondertussen 2x contact proberen te zoeken met coca cola maar tot op heden nog niks vernomen, en het minimaal al een week geleden is dat ik de eerste keer een bericht naar ze verstuurde via de speciale contact button op de site van de spaaractie. Mijn vraag is nu zijn er meer mensen met dit probleem, of die ook last hebben gehad van een late reactie van coca cola. Een bedrijf waar je volgens mij toch wel mag verwachten dat de klantenservice toch wel dik oke is!!!

Mvg Henk.

1621 4 Rapporteer

r0
door r00ie - May 9, 2011 om 17:38
6 Antwoorden / 2 Vragen

het probleem met sommige codes had ik ook ja, een stuk of 7 werkten er niet....maar nu heb ik andere problemen met hun website
ik had genoeg codes gespaard, spullen besteld, verzendkosten waren afgeschreven en ineens krijg ik dubbele emails, betaling wegens onvoldoende saldo niet afgeschreven, betaling is dus wel al degelijk afgeschreven van mn rekening, daarna bestelling gelukt, toen weer mislukt, uw codes worden teruggezet en u kunt verder sparen, codes(129 stuks!!!!!) nog steeds niet teruggezet en codes die die ik overhad ook niet, contactformulier ingevuld, code die je daar in moet voeren werkt ook niet optimaal, n paar keer verstuurd, toen hoofdkantoor coca cola gemaild, die verwijzen me door naar de actie website, weer gemaild, krijg ik antwoord dat het nog enige tijd gaat duren, inmiddels meer dan n week verder en nog steeds geen resultaten...................
zeer teleurstellend voor zo'n wereldwijd professioneel bedrijf........

ha
door hanslejeune - May 20, 2011 om 15:51
2 Antwoorden / 0 Vragen

Bij mij lukt het invoeren van codes ook niet meer. Gemeld bij Coca Cola, en in hun reactie zeggen ze dat ze op de hoogte zijn van het probleem. Vandaag maar weer eens geprobeerd een code in te voeren, werkt nog steeds niet.

Ik heb al een keer spullen besteld, dat is per mail bevestigd, geld is afgeschreven maar nog niets ontvangen. Bij mijn bestelling staat nu ook vermeld dat ik niet genoeg codes heb, dat klopt ook niet. Een week geleden per e-mail om een reactie gevraagd, nogf niets gehoord.

Met deze actie gaat volgens mij iets goed mis!

valerius-2
door valerius-2 - May 20, 2011 om 16:46
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Je kan ze alleen maar dwars zitten door geen cocacola meer te drinken. Verder kan je er niets aan doen.

ha
door hanslejeune - May 20, 2011 om 19:48
2 Antwoorden / 0 Vragen

Daar vind ik Coke te lekker voor, ik neem mijn verlies maar.