ad
door adviesbijmatras Jan 15, 2014 om 22:32
Huishouden & energie

Communicatie IKEA werkt niet, wat te doen?

In 2012 heb ik een matras gekocht bij Ikea waar 25 garantie op zit. Helaas is er sterke kuilvorming ontstaan. Ik kan zelf niet met het matras naar het filiaal (heb het in 2012 ook laten bezorgen) Ik heb op 5 december 2013 een nette brief naar het hoofdkantoor gezonden en kreeg een email met de vraag naar bewijs bon en foto. Die heb ik meteen gemaild. Ik kreeg na een paar weken een excuusmailtje dat het zo lang duurde maar sindsdien hoor ik niets meer van Ikea. Ik heb ze weer gemaild maar dan krijg je een standaard mail dat het bericht bij mijn dossier gevoegd zal worden. Wat te doen?

606 3 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jan 15, 2014 om 23:12
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U moet er wel rekening mee houden dat de feestdagen ertussen hebben gezeten, maar als er na een week nog niets komt, dan maar eens bellen. De aanhouder wint.
Ben benieuwd wat ze met uw klacht gaan doen, die 25 jaar garantie, daar kan ik me eigenlijk niets bij voorstellen. Matrassen zijn na een jaar of 10 meestal wel op.

ridder_1
door ridder_1 - Jan 15, 2014 om 23:29
376 Antwoorden / 8 Vragen

U krijgt garantie op het binnenwerk en (eventueel0 verenpakket.
Hoewel de matrassen in 1e instantie hard en modelvast lijken tegen een aantrekkelijke prijs hoor je toch links en rechts in kennissenkring de algemene klacht dat ALLE matrassen ee kuil krijgen t.h.v. het onderlijf. Mensen kopen dan meestal geen 2e keer een IKEA matras maar een van een betere (en duurdere) kwaliteit.

Cookies
door Cookies - Jan 16, 2014 om 00:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Wat te doen?.......

Als mailen niet op schiet, toch maar even bellen met de klantenservice:

We zijn voor particulieren bereikbaar via de IKEA informatielijn, 0900 - 235 45 32 (15 cent/min., starttarief 4.54 cent en gebruikelijke belkosten), op maandag t/m vrijdag van 8 - 20 uur en op zaterdag van 9 - 18 uur (zondag gesloten).