an
door ansenjoop6544 Aug 27, 2014 om 14:35
Computers & telefonie

Computerprobleem

Wie kan mij helpen, heb een probleem met het verwijderen van uninstall webssearches. Kan het niet verwijderen met geen enkele virusscanner. AVG niet mailware verwijderaar niet. enz enz. Ook niet met programma vanuit config.scherm. programmas verwijderen en of wijzigen.

Grt. Joop.

1463 18 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 27, 2014 om 14:57
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Scan eens met Malwarebytes Anti-Malware.

Het ontstaan van dit probleem is je ook duidelijk?

an
door ansenjoop6544 - Aug 27, 2014 om 16:03
5 Antwoorden / 6 Vragen

Ja ik heb al tig keer een malware scan uitgevoerd. Maar helaas nog niet geholpen.

Ja hij is gister meegekomen met een sport programma downloaden..

gompy2
door gompy2 - Aug 27, 2014 om 19:11
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer deze eens, klik-> AdwCleaner
En als het lukt/niet lukt met dit tooltje zou ik het graag van je vernemen, voor mijn eigen interesse, vandaar.
Suc6

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 27, 2014 om 19:15
7155 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo ansenjoop6544,
het is wel veel werk maar probeer hieruit eens een keuze te maken en wie weet?
KLIK
Vr.gr.

gompy2
door gompy2 - Aug 27, 2014 om 19:28
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op woensdag 27 aug 2014, 14:57]Scan eens met Malwarebytes Anti-Malware.

Het ontstaan van dit probleem is je ook duidelijk?
Dacht je dat als het TS duidelijk zou zijn geweest dat die dan die rotzooi geïnstalleerd zou hebben?
Vertel het er dan gelijk bij en doe niet zo onduidelijk man.

Quote:
Hoe kan WebsSearches.com op mijn pc verschijnen?

Om webssearches.com te vermijden, moet je meer aandacht schenken aan de istallatie van de freeware. Als je iets download van het Internet, moet je kiezen voor de Aangepaste of Geavanceerde installatiemethode en nakijken welke extra programma’s er in de bundel zitten. Als je het vakje vind waarmee je akkoord gaat om WebsSearches.com te installeren als je startpagina en standaard zoekmachine moet je dit uitvinken. Anders kun je ervan op aan dat je deze zoekmachine terug vind op je pc. Meestal verschijnt het in al je web browsers en bied het zijn diensten aan telkens je begint te surfen. Vertrouw alsjeblieft nooit op onbekende zoekmachines want ze worden meestal gebruikt om je onbekende websites te laten bezoeken. Bovendien kunnen ze beginnen met het tonen van continue pop-ip ads en andere ongewenste activiteiten opstarten.

Lees maar even door ansenjoop6544.
Klik-> Hier

an
door ansenjoop6544 - Aug 27, 2014 om 19:54
5 Antwoorden / 6 Vragen

[quote=gompy2 schreef op woensdag 27 aug 2014, 19:11]Probeer deze eens, klik-> AdwCleaner
En als het lukt/niet lukt met dit tooltje zou ik het graag van je vernemen, voor mijn eigen interesse, vandaar.
Suc6

Cookies
door Cookies - Aug 27, 2014 om 19:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Ja hij is gister meegekomen met een sport programma downloaden........

Correctie: je hebt hem mee laten komen met het downloaden. Meeste mensen, jij dus ook niet, letten totaal niet op wat er allemaal mee geïnstalleerd wordt. Die klikken achter elkaar door zonder ook maar even te kijken wat je er gratis aan bagger mee krijgt.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 28, 2014 om 15:07
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=gompy2 schreef op woensdag 27 aug 2014, 19:28]Vertel het er dan gelijk bij en doe niet zo onduidelijk man.
Ga ik het nog één keer uitleggen aan je, echt de laatste keer.

Met iemand alles letterlijk voorkauwen bereik je niets, aangezien iemand hier niets van leert. En 'n volgende keer wederom geen idee heeft hoe en wat.

Daarom met gerichte tegenvragen bereik je meer, iemand gaat nadenken en komt zo tot 'n eigen antwoord/conclusie. Hierdoor blijft het hangen. Dit is een feit.

edrick3
door edrick3 - Aug 28, 2014 om 16:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=ansenjoop6544 schreef op woensdag 27 aug 2014, 19:54][quote=gompy2 schreef op woensdag 27 aug 2014, 19:11]Probeer deze eens, klik-> AdwCleaner
En als het lukt/niet lukt met dit tooltje zou ik het graag van je vernemen, voor mijn eigen interesse, vandaar.
Suc6

Bedoel je met deze quote dat je probleem met dit antwoord opgelost is?
Ik ga er (ook) vanuit dat AdwCleaner wel eens de oplossing (geweest) kan zijn.

Met vr.gr.

gompy2
door gompy2 - Aug 28, 2014 om 17:53
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 28 aug 2014, 16:15]
Bedoel je met deze quote dat je probleem met dit antwoord opgelost is?
Ik ga er (ook) vanuit dat AdwCleaner wel eens de oplossing (geweest) kan zijn.

Met vr.gr.
Daar ben ik ook juist erg nieuwsgierig naar alleen is het niet duidelijk wat die beste man met die quote bedoeld.
Maar dat ligt hoofdzakelijk aan de brakke opbouw van de deze website, de meest vreemde dingen worden je som voorgeschoteld, maar goed, we vermaken ons er mee..

gompy2
door gompy2 - Aug 28, 2014 om 18:32
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 28 aug 2014, 15:07]
Ga ik het nog één keer uitleggen aan je, echt de laatste keer.
Is dat beloofd?
[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 28 aug 2014, 15:07]
Met iemand alles letterlijk voorkauwen bereik je niets, aangezien iemand hier niets van leert. En 'n volgende keer wederom geen idee heeft hoe en wat.

Daarom met gerichte tegenvragen bereik je meer, iemand gaat nadenken en komt zo tot 'n eigen antwoord/conclusie. Hierdoor blijft het hangen. Dit is een feit.Ben het in deze gedeeltelijk met je eens. Als TS het had geweten had hij die troep niet mee geïnstalleerd, dat is logisch.
Daarom gelijk verwijzen naar de oorzaak, dat is sneller en TS leert daar ook van.
Maar ben het met je eens dat het beter is om iemand te leren vissen dan hem af en toe een vis te geven

Maar zijn we niet allemaal in dat stadium van beginner en n00b geweest?
Hebben we niet allemaal wel eens rotzooi meegeïnstalleerd of iets anders opgelopen omdat we de gevaren van usenet niet wisten?
Daarom iemand verwijten omdat die zomaar op ja klikt of wat dan ook is niet altijd correct, niemand is gelijk met algehele en totale kennis aan internet en usenet begonnen, óók corola.83 niet.

edrick3
door edrick3 - Aug 28, 2014 om 20:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=gompy2 schreef op donderdag 28 aug 2014, 17:53][quote=edrick3 schreef op donderdag 28 aug 2014, 16:15]
Bedoel je met deze quote dat je probleem met dit antwoord opgelost is?
Ik ga er (ook) vanuit dat AdwCleaner wel eens de oplossing (geweest) kan zijn.

Met vr.gr.
Daar ben ik ook juist erg nieuwsgierig naar alleen is het niet duidelijk wat die beste man met die quote bedoeld.
Maar dat ligt hoofdzakelijk aan de brakke opbouw van de deze website, de meest vreemde dingen worden je som voorgeschoteld, maar goed, we vermaken ons er mee..

Gewoon per ongeluk op 'Quote' geklikt ipv op 'Dit is een Topantwoord' (dan hadden we meteen gezien dat het opgelost was). ;-)

gompy2
door gompy2 - Aug 28, 2014 om 20:38
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Edrick je vind het vast niet erg als ik je zeg dat het item topantwoord me geen ene bal interesseert hè?
Het gaat me puur voor mijn eigen kennis, gewoon om voor mij zelf te weten dat die AdwCleaner dan toch iets meer in zijn mars moet hebben dan die Malwarebytes als het inderdaad heeft geholpen.
Ben bang dat er geen antwoord meer komt gezien de status van TS

door 1953 - Aug 28, 2014 om 21:56
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Zou eerder een systeemherstel uitvoeren.

Cookies
door Cookies - Aug 28, 2014 om 22:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Daarom iemand verwijten omdat die zomaar op ja klikt of wat dan ook is niet altijd correct, niemand is gelijk met algehele en totale kennis aan internet en usenet begonnen, óók corola.83 niet........

Nee, dat klopt, maar geloof het of niet: ook in het begin van het computer gebeuren heb ik nooit bagger binnen gehaald. Enige wat je daarvoor hoeft te doen, is even opletten waar je mee bezig bent.

Cookies
door Cookies - Aug 28, 2014 om 22:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

O, dat jij mijn opmerking blijkbaar als 'verwijt' ziet, is jouw probleem. Enige wat ik er bedoel mee te zeggen: let op (vooral die beruchte vinkjes) voordat je blind door klikt. That's all.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 29, 2014 om 11:33
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=gompy2 schreef op donderdag 28 aug 2014, 18:32]Maar ben het met je eens dat het beter is om iemand te leren vissen dan hem af en toe een vis te geven

Maar zijn we niet allemaal in dat stadium van beginner en n00b geweest?
Hebben we niet allemaal wel eens rotzooi meegeïnstalleerd of iets anders opgelopen omdat we de gevaren van Usenet niet wisten?

Mooie uitdrukking en mee eens. Al is Usenet iets minder gevaarlijk, omdat je reacties van andere kunt lezen en zo vooraf al kunt weten of het oké is (wat mis ik FTD in deze :-().
Nu draait hier W7 alweer 2 jaar en bijna 7 maanden (oja iets met Usenet ;-)) heeft heel wat jaartjes gekost voordat ik dat eindelijk voor elkaar kreeg, de n00b :-).

ro
door robm - Aug 29, 2014 om 11:46
17 Antwoorden / 4 Vragen

Ik mis hier de altijd weer deskundige reacties van tenormin , tijger1 en costnix . Zeer hulpvaardige mensen die altijd wel een oplossing of mening hebben ongeacht het onderwerp.
Ik wou dat ik zoveel wist. Ik ben blij dat jullie geen andere dringende bezigheden hebben en ons altijd maar weer op elk gebied verder helpen.
Rob