ch
door charmaine Mar 11, 2012 om 19:23
Vrije tijd & tuin

Concert kaartjes anouk

hallo,
ik heb kaartjes van anouk besteld via www.worldticketscentre.eu en ook betaald via ideal. het bedrag is afgeschreven maar heb nooit kaartjes ontvangen. heb enkele mails gestuurd over de levering en heb hier ook antwoord op terug gekregen dat ze geleverd werden maar heb dus nooit iets ontvangen. wat kan ik hiermee? kan ik hiermee naar de rechtbijstands verzekering?
mvg

1431 13 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Mar 11, 2012 om 19:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat je er mee kan? Niks. Voortaan opletten waar je kaartjes koopt.

ch
door charmaine - Mar 11, 2012 om 19:34
2 Antwoorden / 1 Vragen

ik zou het fijn vinden als mensen op mijn vraag reageren die mij kunnen helpen en mij niet op mijn fouten wijzen. als ik dit van te voren had geweten had ik dit uiteraard niet gedaan.

Cookies
door Cookies - Mar 11, 2012 om 19:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Kan er natuurlijk een mooi verhaal van maken, maar je geld ben je gewoon kwijt. En ja, misschien zou je aangifte kunnen doen van oplichting, maar ook dan krijg je je geld niet terug.

stacey
door stacey - Mar 11, 2012 om 20:21
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Tja weg is weg............mooier kunnen we het hier ook niet maken.
Zoals gezegd kun je aangifte doen maar daar zul je je geld niet mee terug krijgen.

Rechtsbijstand zal er ook weinig mee kunnen,
als dat zo was zou er geen oplichter meer bestaan........
En ze hanteren veelal ook een grensbedrag van schade ( meestal zo`n 250,00) voor ze iets doen.

jo
door jorisw - Mar 11, 2012 om 20:57
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Zie het maar als een dure les. Voortaan gewoon bij de officieele adressen bestellen. Jammer maar helaas.

abarth
door abarth - Mar 11, 2012 om 21:38
845 Antwoorden / 19 Vragen

Volgens de FAQ worden de kaartjes aangetekend verstuurd.

Je moet ze vragen om een bewijs van levering.
Als blijkt dat er niet door jou getekend is of op een ander adres is geleverd dienen ze de kaartjes na te sturen en of uw geld te retourneren.

Maar ook al staat u in uw recht dan moet u dit recht nog wel afdwingen en dit zal alleen lukken via de rechter.

ch
door charmaine - Mar 11, 2012 om 21:49
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank u wel Abarth aan uw antwoord heb ik iets!

dc
door dcz - Mar 11, 2012 om 21:54
439 Antwoorden / 1 Vragen

Opvallend:
Google kent deze site

www.worldticketscentre.eu

niet....
wellicht ben U iets in de war?

abarth
door abarth - Mar 11, 2012 om 21:56
845 Antwoorden / 19 Vragen

[quote=dcz schreef op zondag 11 mrt 2012, 21:54]Opvallend:
Google kent deze site

www.worldticketscentre.eu

niet....
wellicht ben U iets in de war?

Klik

dirck
door dirck - Mar 11, 2012 om 23:49
3201 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=dcz schreef op zondag 11 mrt 2012, 21:54]Opvallend:
Google kent deze site

www.worldticketscentre.eu

niet....
wellicht ben U iets in de war?
Weet niet welke Google jij gebruikt, maar mijn Google herkent deze site wel.

www.google.nl/search?q=worldticketscentre.eu

door 123pakken - Mar 12, 2012 om 18:31
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo charmaine

Ons is dit weekend hetzelfde overkomen. En die website is heel veraderlijk.
Lijkt op een bestaande site. Adres klopt niet,telefoon niet.Niks klopt. Tip:aangifte doen digitaal bij "(mijn politie),de banken inlichten,kassa en radar melden en verder melden aan zoveel mogelijk instanties en personen.Let dus op voor !!! info@worldticketscentre.eu
of www.worldticketscentre.eu!!!!!

dc
door dcz - Mar 13, 2012 om 21:47
439 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=dirck schreef op zondag 11 mrt 2012, 23:49][quote=dcz schreef op zondag 11 mrt 2012, 21:54]Opvallend:
Google kent deze site

www.worldticketscentre.eu

niet....
wellicht ben U iets in de war?
Weet niet welke Google jij gebruikt, maar mijn Google herkent deze site wel.

www.google.nl/search?q=worldticketscentre.eu

Klopt, bril kwijt......of was ik zelf in de war:)

si
door silvanavos - Jul 5, 2012 om 20:03
5 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo charmaine en 123pakken.
Mij is precies het zelfde overkomen. deze man heeft mij zelfs gebeld en meerdere malen beloofd dat ik het geld zou terug krijgen. Ben zelfs op het adres geweest waar meneer zijn worldticket kantoor zou moeten zitten zernike park 12 te groningen. hij heeft dit indd gehuurd maar heeft er daadwerkelijk nooit gezeten.
ik had 4 kaarten voor hardbass gekocht en betaald ben 300euro kwijt.
De oplichter heet Patrick zwiendels en is vrij bekend. ben ik helaas te laat achter gekomen:( ik heb Radar, Kassa,opgelicht en alberto stegeman zelfs bericht gedaan maar van geen een reactie gehad. Alberto stegeman heeft zelfs al eerder een programma over deze oplichter Patrick zwiendels gemaakt dit kun je wel opzoeken via youtube.
Ik denk dat we alleen geholpen worden als veel meer mensen er iets mee gaan doen en anders zijn we allemaal ons geld kwijt.