aj
door ajpouw Oct 25, 2014 om 20:12
Computers & telefonie

Contacten

Alle e-mailadressen waarvan ik ooit mail heb gekregen, of zelf naar toe heb verstuurd met mijn samsung tablet, worden ergens opgeslagen,Als ik nu met de tablet een bericht wil versturen , en ik typ in de adresbalk de letters MA krijg ik in een venster een hele lijst met adressen die met MA beginnen,dit geld ook voor andere letter combinaties,
Dit probleem is alleen met mijn tablet, dus niet op de computer hoe kan ik deze adressen verwijderen
ze staan dus niet in contacten

3688 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 25, 2014 om 21:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb geen Samsung tablet, maar vaak is er in instellingen de mogelijkheid om "automatisch aanvullen" uit te schakelen.

Dus even in de gebruiksaanwijzing zoeken.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 26, 2014 om 07:46
7184 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo ajpouw,
u kunt ook doorgaan met typen, die automatische aanvulling komt wel eens goed uit.
Vr. gr.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 26, 2014 om 10:23
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Dit is enkel mogelijk door het resetten van de app. Logischerwijs moet je hierna jouw account gegeven etc. weer eventjes invullen.

aj
door ajpouw - Oct 26, 2014 om 15:48
4 Antwoorden / 2 Vragen

Beste Tijger 1 en Sjoppie
het gaat niet om automatisch aan vullen, maar ongewenste adressen in de adresbalk
als ik een naam intyp
automatisch aanvullen staat reeds uit.

Lekker is dat
jouw optie om te resetten is wel erg drastisch, heb ik al eens gedaan
Ik was gelijk heel veel kwijt, de tablet was toen weer terug bij fabrieks instellingen
Wei bedankt voor jullie reactie

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 26, 2014 om 16:58
7184 Antwoorden / 3 Vragen

@ajpouw,
heb je hier iets aan?
KLIK

aj
door ajpouw - Oct 26, 2014 om 19:03
4 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Sjoppie
Ik denk dat ik in de richting kom
bedankt ik ga morgen verder
Gr Aad Pouw

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 27, 2014 om 17:32
7184 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Apouw,
misschien kom je hiermee dichterbij KLIK
Vr. gr.

aj
door ajpouw - Oct 28, 2014 om 19:30
4 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=sjoppie schreef op maandag 27 okt 2014, 17:32]Hallo Apouw,
misschien kom je hiermee dichterbij KLIK
Vr. gr.
beste Sjoppie dit wil nog niet lukken
ik heb geen gmail maar windows livemail. ook denk ik dat het niets te maken heb met de zoek geschiedenis van google ik heb wel de vraag voorgelegd aan TABLETGUIDE
in ieder geval bedankt

aj
door ajpouw - Oct 29, 2014 om 16:39
4 Antwoorden / 2 Vragen

Beste Sjoppie het wil nog niet lukken. heb nu een bericht gestuurd naar TABLET GUIDE
Groet AAD POUW

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 29, 2014 om 20:44
7184 Antwoorden / 3 Vragen

@Ajpouw,
Dan maar even afwachten, inmiddels dacht ik er aan dat het misschien mogelijk is om zo'n aangevuld adres
op te zoeken om te zien waar deze is opgeslagen, daar zullen de andere dan ook bij staan en kunnen ze allemaal verwijderd worden.
Vr. gr.