waarschuw redactie
Gebruikersnaam:
saskia1971
Level:
Datum:
woensdag 15 feb 2006, 12:52
Categorie:
Elektronica & Telefonie - Aanbieders / abonnementen 
Antwoorden:
4
Trefwoorden:
 

beetje lang verhaal, maar ik hoop toch dat iemand het leest.
16 december heb ik bij t-for-telecom een nieuwe telefoon (S.E.W900) met op advies van het personeel een KPN-abonnement uitgezocht.Al snel bleek dat KPN geen instellingen geeft voor dit toestel. Dus ik kan alleen bellen en sms gebruiken, terwijl mijn telefoon meer mogelijkheden biedt (email, intenet, etc)
In eerste instantie heb ik de winkel verantwoordelijk gesteld en gevraagd het probleem op te lossen, omdat ook KPN de schuld bij hun legt.Na anderhalve maand ben ik met deze zaak geen stap verder gekomen. Ze hebben wel aangeboden om een ander toestel uit te zoeken,maar het enige toestel dat ik wel ok vond hadden ze alleen in een engelstalige versie en dat wil ik dus niet. Nu zeggen ze dat ze hun best hebben gedaan (wat al uitzonderlijk was volgens de medewerker) terwijl de fout bij KPN ligt.
Toen maar weer KPN gebeld. Ze zouden het voorleggen aan hun afdeling klantenreactie. Nou reactie hoef je daar niet van te verwachten. Hun spoedbehandeling waar ik om gevraagd heb duurt nu alweer een tijdje. Ik moet maar geduld hebben is het antwoord.
Ik vind het in een woord schandalig, omdat ze me ook nog eens hebben afgesloten! !!!!! Ik weiger echter te betalen als ik geen waar krijg voor mijn geld en de rekening niet klopt. Ze berekenen aansluitkosten en het volle abonnementskosten terwijl er duidelijk is afgesproken dat het aansluitkostenvrij en 50% de eerste 5 maanden. Ze geven toe dat er een fout is gemaakt en dat ze dit zullen berekenen in de volgende factuur. Nou als het aan mij ligt komt er geen volgende want ik wil het contract laten beindigen. Ik heb al twee maanden ellende.
Bij t-for telecom en een medewerker van de klantenservice van KPN hebben ze gezegd dat ik wel genoeg gronden heb om het contract te laten beindigen.
Ik wil graag een nieuwe telefoon met abonnement wat het wel goed doet! nu moet ik maar -afgesloten- wachten op een reactie van KPN.
Als ik zeker van mijn zaak was dan zou ik gewoon al een nieuw abonnement afsluiten, maar je weet het nooit wat ze uiteindelijk bij KPN zeggen.
Wie kan advies geven????