ma
door marjavodafone May 20, 2015 om 11:45
Computers & telefonie

Contract ontbinden Vodafone

Sinds ruim een maand kan ik niet mobiel internetten en nauwelijks bellen of SMS'en, omdat er steeds problemen zijn met de SIM kaart. Ik heb nu mijn vijfde SIM kaart binnen een maand. Ik ben nu 8 keer naar de Vodafonewinkel geweest, waar is te horen krijg dat het nu echt binnen vijf dagen opgelost moet zijn. Helaas. Kan het contract worden ontbonden?

4466 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

akkerdistel
door akkerdistel - May 20, 2015 om 11:50
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hoe weet u dat het probleem echt bij Vodafone zit?

zoekster
door zoekster - May 20, 2015 om 12:13
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Uw contract/overeenkomst kan ontbonden worden als u eerst een schriftelijke ingebrekestelling stuurt waarin u een termijn stelt waarbinnen de problemen moeten zijn opgelost. Gebeurt dat niet binnen die termijn, zo stelt u, dan ontbindt u de overeenkomst. Verder eist u een schadevergoeding voor de slechte dienstverlening van de afgelopen periode.
Verzoek om een schriftelijke reactie binnen bijv. 14 dagen.

Schriftelijk is per mail, fax of brief. Doet u het per brief, dan kunt u dat het beste aangetekend doen, dan heeft u bewijs dat de brief is verzonden en aangekomen.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - May 21, 2015 om 10:05
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste marjavodafone,

Wat vervelend dat u onze diensten niet kunt gebruiken. Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | marjavodafone | 20-05-2015 | Contract ontbinden Vodafone"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet,
Marc

Vodafone 24/7 Web Crew

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - May 29, 2015 om 10:09
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste marjavodafone,

We hebben helaas geen reactie meer ontvangen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | marjavodafone | 20-05-2015 | Contract ontbinden Vodafone"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet, Marc

Vodafone 24/7 Web Crew

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer