Corendon wijziging hotel
Goedemiddag,
Corendon heeft een reis gewijzigd. Het is een all inclusive reis naar Kos, en het gekozen hotel was erg rustig en vrij van kinderen. Het andere hotel was op voorhand al afgevallen, maar nu wijzigt corendon de reis zodat het toch het hotel met kinderen wordt.
Er zijn nergens voorwaarden of andere regels te vinden.
Kan deze reis geannuleerd worden zonder problemen?
Alvast bedankt
Corendon dient u voortijdig te verwittigen dat de gekozen accommodatie wordt gewijzigd en aan u de keuze om het alternatieve gelijkwaardige of betere hotel te accepteren dan wel u de keuze te doen van kosteloze annulering van de geboekte reis, dus de reisovereenkomst ontbinden met schadeloosstelling uwerzijds.
Beste mrselected,
u heeft een reis geboekt en daarbij heeft u een keuze gemaakt
Als de reisorganisatie dit wijzigt dan dient men dit aan u voor te leggen.
Al dit voor een grote wijziging betreft dan hoeft u hiermee niet akkoord te gaan.
Als u hiermee niet akkoord gaat dan heeft de reisorganisatie 2 keuzes:
- de oorspronkelijk afgesproken reis alsnog uitvoeren
- de reis annuleren en u al uw geld dat u al betaald heeft terug betalen.
Meer informatie leest u in de volgende link, klik hier.
Heeft u geboekt met KINDVRIJ als eis? (Dat kan namelijk via een aparte pagina op de site bij Corendon. Ze maken er zelfs reclame voor, nietwaar). In dat geval heeft Corendon u een reis aan te bieden zonder dat u last heeft van andermans blagen! Maar zelfs indien u gewoon een kindvrij hotel heeft uitgezocht omdat u dat prettig vindt dan is hier volgens mij sprake van een GROTE wijziging. In dat geval zegt de Consuwijzer dit:
De reisorganisatie wil een ingrijpende wijziging doorvoeren. Wat zijn mijn rechten?
Krijgt u van de reisorganisatie een voorstel voor een ingrijpende wijziging? Wordt er bijvoorbeeld een ander hotel aangeboden? Of vertrekt u één of twee dagen later? Dan bent u niet verplicht om hiermee akkoord te gaan. U kunt dit weigeren. Gaat u niet akkoord? Dan mag de reisorganisatie beslissen om de wijziging niet door te voeren. De reis wordt dan uitgevoerd volgens de afspraken die u en de reisorganisatie hierover hebben gemaakt. Maar de reisorganisatie kan ook beslissen de reis op te zeggen. Zegt de reisorganisatie de reis op? Dan hebt u recht op uw geld terug en u hebt recht op schadevergoeding. De schadevergoeding kan bestaan uit de kosten die u werkelijk hebt gemaakt. Daarnaast kunt u een extra vergoeding krijgen voor misgelopen reisgenot. De extra vergoeding is maximaal één keer het bedrag dat u hebt betaald voor de reis.
Succes!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Netvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Scoupy cashback
Zie bijgaande copy van mijn mail in de afbeeldingen.
[edit persoonlijjk gegevens bijlage - redactie]
Lees meerContinue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus
Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton, maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer