Hv
door Hvdv Aug 28, 2014 om 13:48
Computers & telefonie

Cv

online sollicitatie formulier wordt gevraagt naar mijn cv rechts ervan staat bladeren in mijn documenten staat mijn cv in word als ik erop klik dan komt in mijn formulier te staan C:\users\gebruiker\documents\curriculum vitea.docx nu is mijn vraag ziet de werkgever dan mijn cv kan hij dat dan openen hoe kan ik dan controleren of hij dat kan zien.

gr hvdv

501 8 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Aug 28, 2014 om 13:57
11539 Antwoorden / 51 Vragen

Je selecteert in je eigen pc één bestand wat verzonden wordt als je dat toevoegt. Als je wilt zien wat er ontvangen wordt, stuur je eigen emailadres als bcc mee.

diumenge
door diumenge - Aug 28, 2014 om 14:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het gaat om een Online formulier, BCC is een mail optie. Maar soms heb je wel de mogelijkheid om aan te vinken dat je zelf een kopie wenst te ontvangen.

Aan TS, soms moet je na het selecteren van het bestand nog op Upload(en) klikken, anders gaat het formulier niet mee. Lastig om je vraag verder te beantwoorden zonder extra informatie.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 28, 2014 om 15:16
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Op die wijze ziet de werkgever jouw CV niet, hij ziet enkel de bestandslocatie.

Dat laatste, de bestandsnaam, is dan weer goed genoeg voor 'n afwijzing ;-). (gompy2 kom er maar in om het uit te leggen)

emcede
door emcede - Aug 28, 2014 om 17:38
960 Antwoorden / 4 Vragen

@hvdv verander eerst even de naam van het bestand! Het ding heet een curriculum vitae (dus de a en de e omgekeerd).

@lekkerisdat: erg flauw. TS heeft toch niets met een vete tussen jou en Gompy te maken? Als je een vraagsteller niet wilt helpen, reageer dan niet.

pi
door pieterwolters - Aug 28, 2014 om 20:13
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 28 aug 2014, 15:16]Op die wijze ziet de werkgever jouw CV niet, hij ziet enkel de bestandslocatie.

Dat laatste, de bestandsnaam, is dan weer goed genoeg voor 'n afwijzing ;-). (gompy2 kom er maar in om het uit te leggen)

Als de sollicitatiebrief en CV in dezelfde stijl zijn geschreven als het bericht van TS belooft dat ook niet veel goeds...

tijger1
door tijger1 - Aug 28, 2014 om 20:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het is een sollicitatieformulier, dus wellicht alleen NAW gegevens vermelden. En dat zal toch wel lukken? ;-)

diumenge
door diumenge - Aug 28, 2014 om 21:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op donderdag 28 aug 2014, 20:13]
Als de sollicitatiebrief en CV in dezelfde stijl zijn geschreven als het bericht van TS belooft dat ook niet veel goeds...
Dat ligt maar net aan de functie die hij/zij ambieert.

crewmember
door crewmember - Aug 29, 2014 om 11:33
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Hvdv, het is "Curriculum vitae" trouwens. Je hebt de A en de E omgedraaid.