zw
door zwolsche Nov 17, 2014 om 22:18
Huishouden & energie

CV aanleggen op hoogste etage flat

ik heb mijn aannemer gevraagd om een CV te plaatsten. De voorzitter van de VVE deed hier bij een eerste verzoek lacherig over en zei dat het wel kon als we dan bij mij in bad mochten. Nooit erop terug gekomen heb ik de CV laten plaatsen. Nu ruim 3 maanden later zegt hij me in de wandelgangen dat het niet goed is. Nu is hij al geplaatst. Wat moet ik nu doen?

417 3 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Nov 17, 2014 om 22:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Waarom zou je in je eigen woning geen CV mogen plaatsen? En waar slaat die opmerking over in bad mogen op? Kortom, schrijf je verhaal/vraag duidelijker op.

tenormin
door tenormin - Nov 17, 2014 om 23:13
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@zwolsche, zou bijna zeggen kanniewaarzijn deze vraag. Of men nu eigenar of huurder is van een flat: ook bewoners van (ik noem maar een boom in het bos) een veertiende etage kan men met warm water douchen/baden. Van uw verhaal begrijp ook ik dus totaal niets.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 18, 2014 om 00:15
7840 Antwoorden / 95 Vragen

De reden vragen waarom het niet goed is, daar zal hij antwoord op moeten geven. Heb ook zoiets gehad maar als er een goed afvoer mogelijk is voor de verbranding van het, dus afzuig of een schoorsteen b.v waar een moederhaard aangesloten worden is het goed. Vroeger zelf zo,n installatie aan gelegen in een huur woning , en naderhand in een flat ook met een moederhaard op de schorsteen aan gesloten werkte uitstekend. Dit was dan ook in een koop flat .Maar het moet dan ook vakkundig gedaan zijn en dat was voor mij geen probleem. Mijn beroep was toen vanaf mijn 15e jaar n.l. vanaf leerling tot montage inspecteur werk zaam tot mijn 47we jaar. Toen ben door omstandigheden ander werk moeten gaan doen.