si
door silver5 Mar 7, 2012 om 13:41
Voeding & gezondheid

CZ en neurostimulatie

We zijn nu al een aantal maanden bezig om bij CZ een vergoeding te krijgen voor een zgn. epidurale neurostimulator. Alle voorgaande stappen zijn vergoed, alleen nu het op de laatste stap aankomt weigert men te vergoeden.
Wat mij nog het meest stoort is dat er iedere keer een andere reden wordt opgegeven, de eerste keer willen ze meer info over medicijnen, fysiotherapie enz.... vervolgens moet de arts zelfs opbellen om te zeggen dat de papieren van de medicijnen al bij CZ liggen, vervolgens hebben ze het over revalidatietherapie, welnu op hun eigen site valt fysiotherapie ook onder revalidatietherapie
Je tekst hier...

Daarna is het rapport van de psychiater (wat moet vanwege een multidisciplinaire screening ) niet binnen, echter tien minuten later vinden ze het wel!! Maar de beslissing blijft onverandert.

Als laatste zegt men dat er geen multidisciplinair revalidatietraject gevolgd is. Fysiotherapie valt onder revalidatietherapie en deze is echt wel besproken binnen het team in Gent.

Wat moet je nog doen om alsnog een epidurale neurostimulator na "failed back surgery" vergoed te krijgen want de behandeling door CZ is ronduit schandalig!!!

472 1 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 7, 2012 om 15:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....DUBBELPOST.....

Klik hier.