19
door 1953 Nov 30, 2015 om 03:14
Geldzaken & recht

Debiteur ZIGGO betaalt creditnota niet

Debiteur ZIGGO betaalt creditnota ad € 62,12 niet.

Debiteur zou de creditnota op 26 november jl. doen betalen, nog niet gebeurd.

Ben per 3 november jl. weg bij ZIGGO. Als Ziggo denkt het bedrag te willen verrekenen, dan komt ZIGGO van een kouwe kermis thuis, er valt niks te verrekenen.

Kan hoogstens het contactformulier van ZIGGO invullen en ZIGGO in gebrekestellen,sommeren te betalen en de wettelijke rente aanzeggen.

3139 26 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

ge
door gerboe - Nov 30, 2015 om 09:42
806 Antwoorden / 0 Vragen
10

Het is vandaag 30 november...

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Nov 30, 2015 om 10:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen
10

En als het deze maand niet komt, dan heb je in ieder geval in december je geld weer terug.

Maar je kunt natuurlijk een incassobureau inschakelen als je graag moeilijk wilt doen.

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Nov 30, 2015 om 12:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen
10

En wat is nu je vraag?

Geduld is een schone zaak. ;-)
Die afrekening komt heus wel.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Nov 30, 2015 om 13:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen
10

Als het te lang naar uw zin duurt, kunt u altijd nog de laatste incasso storneren.

Topantwoord

valerius-2
door valerius-2 - Nov 30, 2015 om 13:12
7840 Antwoorden / 95 Vragen
10

Het zal echt wel goed komen, dat zal allemaal wel in 1 grote betaling worden voor meerdere betalingen dat doen zij niet stuk voor stuk, dat gaat nooit bij dit bedrijven 1 keer meerdere zaken afhandelen.

Topantwoord

akkerdistel
door akkerdistel - Nov 30, 2015 om 15:44
1790 Antwoorden / 3 Vragen
10

[quote=edrick3 schreef op maandag 30 nov 2015, 12:33]Die afrekening komt heus wel.
Klopt, kunnen alleen 6 maanden overheen gaan.

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Nov 30, 2015 om 15:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen
10

[quote=akkerdistel schreef op maandag 30 nov 2015, 15:44][quote=edrick3 schreef op maandag 30 nov 2015, 12:33]Die afrekening komt heus wel.
Klopt, kunnen alleen 6 maanden overheen gaan.

OT
Vandaar dat ik aangaf: geduld is een schone zaak. ;-)

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Nov 30, 2015 om 16:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen
10

[quote=akkerdistel schreef op maandag 30 nov 2015, 15:44][quote=edrick3 schreef op maandag 30 nov 2015, 12:33]Die afrekening komt heus wel.
Klopt, kunnen alleen 6 maanden overheen gaan.

Onzin. Staat bij mij, bij downgraden pakketten, altijd binnen 2 maanden keurig op mijn rekening.

Topantwoord

marita567
door marita567 - Nov 30, 2015 om 20:17
1576 Antwoorden / 17 Vragen
10

Lees dit eens klik hier

19
door 1953 - Nov 30, 2015 om 20:19
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=marita567 schreef op maandag 30 nov 2015, 09:08]Lees dit eens klik hier

In het innen zijn ze werkelijk standvastig in, het uitbetalen van het tegoed zetten de hakken in het tapijt en traineren maar twee maanden; daar plukken ze de rente over het tegoed van.

19
door 1953 - Nov 30, 2015 om 20:21
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op maandag 30 nov 2015, 13:00]Als het te lang naar uw zin duurt, kunt u altijd nog de laatste incasso storneren.

Laatste betaling aan Zaggo was eind oktober 2015, het terugbetalen duurt (iets) langer.

19
door 1953 - Nov 30, 2015 om 20:22
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=valerius-2 schreef op maandag 30 nov 2015, 13:12]Het zal echt wel goed komen, dat zal allemaal wel in 1 grote betaling worden voor meerdere betalingen dat doen zij niet stuk voor stuk, dat gaat nooit bij dit bedrijven 1 keer meerdere zaken afhandelen.

Toeleveranciers moeten ook betaald, het personeel wil ook de salaris op tijd hebben en niet 2 of meer maanden erop wachten.

19
door 1953 - Nov 30, 2015 om 20:25
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=hopetobehelping schreef op maandag 30 nov 2015, 19:53]Beste 1953,

als ik u was zou ik gewoon het contactformulier op de site van Ziggo invullen.
Geef aan dat u uw abonnement heeft opgezegd en dat u nog een bedrag van ze tegoed heeft.
Laat Ziggo maar aangeven wanneer men dat bedrag terugstort.
In gebreke stellen, sommeren te betalen en wettelijke rente aanzeggen zou ik niet doen als ik u was, dat kunt u altijd later nog doen als u geen fatsoenlijk antwoord krijgt op de vraag wanneer Ziggo uw geld terugstort.

Heb ik al gedaan, ben benieuwd naar hun reactie in dezen.

Meestal als je dreigt met het e.e.a. dan kunnen wel snel betalen, w.o. beslaglegging op hun RABO-bankrekening.

Topantwoord

ho
door hopetobehelping - Nov 30, 2015 om 20:26
1289 Antwoorden / 0 Vragen
10

Beste 1953,

als ik u was zou ik gewoon het contactformulier op de site van Ziggo invullen.
Geef aan dat u uw abonnement heeft opgezegd en dat u nog een bedrag van ze tegoed heeft.
Laat Ziggo maar aangeven wanneer men dat bedrag terugstort.
In gebreke stellen, sommeren te betalen en wettelijke rente aanzeggen zou ik niet doen als ik u was, dat kunt u altijd later nog doen als u geen fatsoenlijk antwoord krijgt op de vraag wanneer Ziggo uw geld terugstort.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Nov 30, 2015 om 20:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen
10

Beslaglegging, doe niet zo belachelijk.

Als u € 62,00 tegoed hebt, zal dat zowat een maandbedrag zijn. Storneer de laatste incasso. Klaar.

Topantwoord

diumenge
door diumenge - Nov 30, 2015 om 20:34
11969 Antwoorden / 15 Vragen
10

Gewoon even een berichtje achterlaten op Ziggo-gebruikers.nl.

Topantwoord

ho
door hopetobehelping - Nov 30, 2015 om 20:35
1289 Antwoorden / 0 Vragen
10

[quote=1953 schreef op maandag 30 nov 2015, 20:19]
In het innen zijn ze werkelijk standvastig in, het uitbetalen van het tegoed zetten de hakken in het tapijt en traineren maar twee maanden; daar plukken ze de rente over het tegoed van.

Beste 1953,

alle kleine beetjes tellen uiteraard, maar rente over € 62,- voor 1 maand tegen een rente van 2% komt uit op € 0,10. Bij een rente van 1% dus € 0,05. De rente zal dus wel meevallen.
Gewoon even de reactie van Ziggo afwachten. Waarschijnlijk heeft u over een maand uw geld wel terug alhoewel ik ook van mening ben dat dat best wat sneller mag.

Topantwoord

me
door mein33 - Dec 1, 2015 om 14:41
5658 Antwoorden / 28 Vragen
10

[quote=tijger1 schreef op maandag 30 nov 2015, 20:30]Beslaglegging, doe niet zo belachelijk.

Als u € 62,00 tegoed hebt, zal dat zowat een maandbedrag zijn. Storneer de laatste incasso. Klaar.


Wil @1953 toch adviseren dit voorstel van @tijger1 niet te volgen.
Als er bij het beëindigen van het contract met Ziggo gestorneerd gaat worden dan raakt de hele administratie van Ziggo volledig in de war en dan krijgt @1953 pas echt problemen om een correcte eindafrekening te krijgen.
Enig geduld en alles zal regkom. (correct worden afgehandeld) ;-))

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Dec 1, 2015 om 14:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen
10

@mein33

"De administratie van Ziggo in de war." En wat dan nog?:-))

Topantwoord

me
door mein33 - Dec 1, 2015 om 14:58
5658 Antwoorden / 28 Vragen
10

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 1 dec 2015, 14:52]@mein33

"De administratie van Ziggo in de war." En wat dan nog?:-))


@tijger1,

@1953 loopt dan een hele grote kans om tot ver in 2016 met Ziggo een strijd te moeten leveren om op de e.o.a. wijze alsnog een correcte eindafrekening te mogen krijgen.
Aan de andere kant kan dat op zich natuurlijk ook weer als een leuk tijdverdrijf worden gezien. ;-)) het is maar waar je voor kiest.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Dec 1, 2015 om 15:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen
10

@mein33

Ik zou haast meelij krijgen met Ziggo als zij strijd moeten leveren met @1953.:-))

Topantwoord

valerius-2
door valerius-2 - Dec 1, 2015 om 19:29
7840 Antwoorden / 95 Vragen
10

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 1 dec 2015, 15:07]@mein33

Ik zou haast meelij krijgen met Ziggo als zij strijd moeten leveren met @1953.:-))

Ieder mens is nu eenmaal anders de een denkt het komt wel goed en een ander het tegen over gesteld. Zelf met een andere leverancier ongeveer het probleem mee gemaakt tot 17 dagen later het geld op mijn bankrekening werd over gemaakt. Wat achteraf blijkt door een misverstand van het bedrijf, om dat het verkeerd was behandeld, mensen maken nu een maal fouten.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Dec 1, 2015 om 19:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen
10

@valerius-2

Ik ben het helemaal met u eens hoor. Ik zou zelf ook wel wat geduld hebben.

19
door 1953 - Dec 5, 2015 om 04:00
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Debiteur heeft nog steeds niet betaald tot nu toe.

 

Er kwam een reactie terug van ZIGGO n.a.v. mijn ingevulde contactformulier: het standaardverhaal!

 

me
door mein33 Dec 5, 2015 om 10:53
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Geduld, hoe moeilijk dat soms ook is, is een schone zaak. De correcte eindafrekening krijgt u echt wel. Ben zelf begin dit jaar weggegaan Bij Ziggo en het e.e.a. is netjes en correct afgerond door Ziggo.

19
door 1953 Jan 2, 2016 om 01:07
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Het is begin december 2015 alsnog betaald.

me
door mein33 Jan 2, 2016 om 10:29
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@1953,

Fijn voor u dat dit probleem nu is opgelost.

tijger1
door tijger1 - Dec 5, 2015 om 14:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen
2

Die gele kleur op de site is toch al afschuwelijk en nu gaat u alles nog tot top antwoord benoemen.

 

Helemaal niet meer om aan te zien.

 

Achterlijk systeem.

akkerdistel
door akkerdistel Dec 5, 2015 om 16:03
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Nou nou Tijgertje toch, niet zo negatief, de redactie is heel hard aan het werk! Echt waar! (echter geen idee hoe ze hier nog iets van gaan maken)

tijger1
door tijger1 Dec 5, 2015 om 16:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ze waren zeker het groen van 1953 zat.:-))

reflecs
door reflecs - Jan 2, 2016 om 11:09
1859 Antwoorden / 4 Vragen
0

1953 schreef:
reflecs
door 1953 02 Jan 2016 om 01:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is begin december 2015 alsnog betaald.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

It
Ita8888 - Apr 17, 2024 om 15:25
Vrije tijd & tuin

Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?

Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

Pi
Pieter Wester - Mar 25, 2024 om 12:03
Computers & telefonie

Waarom blijft het internet via de tv kabel zo duur?

Al vanaf 2001 zijn wij abonnee van Casema en nu Ziggo, via de coax-kabel voor TV, Internet en telefonie.
Inmiddels betalen wij in Nederland ruim 2x zoveel voor het ontvangen van TV, etc. ,als andere burgers in de EU.
De reden hiervoor is dat er een monopoliepositie is gegund aan tv- kabelbeheerders. Dat zou moete worden beeindigd.

De ACM vindt, ten onrechte, dat aan derden gee ... Lees meer