Debiteur ZIGGO betaalt creditnota ad € 62,12 niet.
Debiteur zou de creditnota op 26 november jl. doen betalen, nog niet gebeurd.
Ben per 3 november jl. weg bij ZIGGO. Als Ziggo denkt het bedrag te willen verrekenen, dan komt ZIGGO van een kouwe kermis thuis, er valt niks te verrekenen.
Kan hoogstens het contactformulier van ZIGGO invullen en ZIGGO in gebrekestellen,sommeren te betalen en de wettelijke rente aanzeggen.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Het zal echt wel goed komen, dat zal allemaal wel in 1 grote betaling worden voor meerdere betalingen dat doen zij niet stuk voor stuk, dat gaat nooit bij dit bedrijven 1 keer meerdere zaken afhandelen.
[quote=akkerdistel schreef op maandag 30 nov 2015, 15:44][quote=edrick3 schreef op maandag 30 nov 2015, 12:33]Die afrekening komt heus wel. Klopt, kunnen alleen 6 maanden overheen gaan.
OT Vandaar dat ik aangaf: geduld is een schone zaak. ;-)
[quote=akkerdistel schreef op maandag 30 nov 2015, 15:44][quote=edrick3 schreef op maandag 30 nov 2015, 12:33]Die afrekening komt heus wel. Klopt, kunnen alleen 6 maanden overheen gaan.
Onzin. Staat bij mij, bij downgraden pakketten, altijd binnen 2 maanden keurig op mijn rekening.
[quote=marita567 schreef op maandag 30 nov 2015, 09:08]Lees dit eens klik hier
In het innen zijn ze werkelijk standvastig in, het uitbetalen van het tegoed zetten de hakken in het tapijt en traineren maar twee maanden; daar plukken ze de rente over het tegoed van.
[quote=valerius-2 schreef op maandag 30 nov 2015, 13:12]Het zal echt wel goed komen, dat zal allemaal wel in 1 grote betaling worden voor meerdere betalingen dat doen zij niet stuk voor stuk, dat gaat nooit bij dit bedrijven 1 keer meerdere zaken afhandelen.
Toeleveranciers moeten ook betaald, het personeel wil ook de salaris op tijd hebben en niet 2 of meer maanden erop wachten.
[quote=hopetobehelping schreef op maandag 30 nov 2015, 19:53]Beste 1953,
als ik u was zou ik gewoon het contactformulier op de site van Ziggo invullen. Geef aan dat u uw abonnement heeft opgezegd en dat u nog een bedrag van ze tegoed heeft. Laat Ziggo maar aangeven wanneer men dat bedrag terugstort. In gebreke stellen, sommeren te betalen en wettelijke rente aanzeggen zou ik niet doen als ik u was, dat kunt u altijd later nog doen als u geen fatsoenlijk antwoord krijgt op de vraag wanneer Ziggo uw geld terugstort.
Heb ik al gedaan, ben benieuwd naar hun reactie in dezen.
Meestal als je dreigt met het e.e.a. dan kunnen wel snel betalen, w.o. beslaglegging op hun RABO-bankrekening.
als ik u was zou ik gewoon het contactformulier op de site van Ziggo invullen. Geef aan dat u uw abonnement heeft opgezegd en dat u nog een bedrag van ze tegoed heeft. Laat Ziggo maar aangeven wanneer men dat bedrag terugstort. In gebreke stellen, sommeren te betalen en wettelijke rente aanzeggen zou ik niet doen als ik u was, dat kunt u altijd later nog doen als u geen fatsoenlijk antwoord krijgt op de vraag wanneer Ziggo uw geld terugstort.
[quote=1953 schreef op maandag 30 nov 2015, 20:19] In het innen zijn ze werkelijk standvastig in, het uitbetalen van het tegoed zetten de hakken in het tapijt en traineren maar twee maanden; daar plukken ze de rente over het tegoed van.
Beste 1953,
alle kleine beetjes tellen uiteraard, maar rente over € 62,- voor 1 maand tegen een rente van 2% komt uit op € 0,10. Bij een rente van 1% dus € 0,05. De rente zal dus wel meevallen. Gewoon even de reactie van Ziggo afwachten. Waarschijnlijk heeft u over een maand uw geld wel terug alhoewel ik ook van mening ben dat dat best wat sneller mag.
[quote=tijger1 schreef op maandag 30 nov 2015, 20:30]Beslaglegging, doe niet zo belachelijk.
Als u € 62,00 tegoed hebt, zal dat zowat een maandbedrag zijn. Storneer de laatste incasso. Klaar.
Wil @1953 toch adviseren dit voorstel van @tijger1 niet te volgen. Als er bij het beëindigen van het contract met Ziggo gestorneerd gaat worden dan raakt de hele administratie van Ziggo volledig in de war en dan krijgt @1953 pas echt problemen om een correcte eindafrekening te krijgen. Enig geduld en alles zal regkom. (correct worden afgehandeld) ;-))
[quote=tijger1 schreef op dinsdag 1 dec 2015, 14:52]@mein33
"De administratie van Ziggo in de war." En wat dan nog?:-))
@tijger1,
@1953 loopt dan een hele grote kans om tot ver in 2016 met Ziggo een strijd te moeten leveren om op de e.o.a. wijze alsnog een correcte eindafrekening te mogen krijgen. Aan de andere kant kan dat op zich natuurlijk ook weer als een leuk tijdverdrijf worden gezien. ;-)) het is maar waar je voor kiest.
[quote=tijger1 schreef op dinsdag 1 dec 2015, 15:07]@mein33
Ik zou haast meelij krijgen met Ziggo als zij strijd moeten leveren met @1953.:-))
Ieder mens is nu eenmaal anders de een denkt het komt wel goed en een ander het tegen over gesteld. Zelf met een andere leverancier ongeveer het probleem mee gemaakt tot 17 dagen later het geld op mijn bankrekening werd over gemaakt. Wat achteraf blijkt door een misverstand van het bedrijf, om dat het verkeerd was behandeld, mensen maken nu een maal fouten.
door mein33Dec 5, 2015 om 10:53
5658 Antwoorden / 28 Vragen
Geduld, hoe moeilijk dat soms ook is, is een schone zaak.
De correcte eindafrekening krijgt u echt wel.
Ben zelf begin dit jaar weggegaan Bij Ziggo en het e.e.a. is netjes en correct afgerond door Ziggo.
19
door 1953Jan 2, 2016 om 01:07
3725 Antwoorden / 95 Vragen
Het is begin december 2015 alsnog betaald.
me
door mein33Jan 2, 2016 om 10:29
5658 Antwoorden / 28 Vragen
Al vanaf 2001 zijn wij abonnee van Casema en nu Ziggo, via de coax-kabel voor TV, Internet en telefonie. Inmiddels betalen wij in Nederland ruim 2x zoveel voor het ontvangen van TV, etc. ,als andere burgers in de EU. De reden hiervoor is dat er een monopoliepositie is gegund aan tv- kabelbeheerders. Dat zou moete worden beeindigd.
De ACM vindt, ten onrechte, dat aan derden gee
...
Lees meer
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de
...
Lees meer
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen. Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde. Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Hallo allemaal, Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen. Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer