mc
door mcortjaens Jul 5, 2015 om 18:39
Huishouden & energie

Del Credo Home & Garden Trends OPLICHTERS!!

Wat kan ik hieraan doen dat ik toch als nog een vergoeding krijg??

Wat een verschrikkelijk bedrijf ! Ze zouden een trap bij ons plaatsen. Bij de eerste afspraak komen er twee jonge jongens die niet meer kunnen dan ouwhoeren onze trap maken. Nou goed ik houd wel van gezelligheid en heb er alle vertrouwen in dat ze het netjes afronden. Wij moesten weg maar onze schoonmoeder bleef aanwezig om het af te ronden. Bij thuiskomst schrokken wij van het resultaat. Een baggere slechte afwerking! Overal dikke kitranden, niet strak afgewerkt , lijm gemorst op ons nieuwe laminaat boven aan de trap waardoor het helemaal dof is uitgeslagen en wij dat hebben moeten vervangen. Onderaan de trap waar ook nieuw duur laminaat lag heeft hij de plakplinten eraf getrokken en vervolgens vastgeslagen met spijkers terwijl wij dit helemaal niet wilde en absoluut geen akkoord voor hebben gegeven !!! Ook deze hebben we moeten vervangen !! Niks van deze kosten is vergoed. Vervolgens zijn ze begonnen aan het lakken van de trap waardoor er ontzettend veel vlekken en kringen zijn ontstaan op de trap. Ook is er gewoon over de kitranden heen gelakt waardoor deze dus volledig bruin waren !!! Meteen contact opgenomen en hij gaf toe na het zien van de foto's dat het schandalig was hoe het afgehandeld is, telefonisch afgesproken dat hij zou komen, kit zou verwijderen, schuren, opnieuw lakken, na droogtijd weer schuren en lakken en de kit strak aan zou brengen ! Na de eerste afspraak werden we lullig afgezegd omdat meneer ziek was ? Paar uur voor afspraak.. En vervolgens moesten we weer een tijd wachten voor een nieuwe afspraak. Afgelopen maandag is de " baas" zelf gekomen en zou het dus netjes maken. Helaas was het weer gepruts . Kitranden zijn weggesneden waardoor de stootborden volledig beschadigd zijn. Geen gezicht !!! Toen zei hij manipulatief : als je deze toch nog moet lakken, kun je dat beter eerst doen en erna de trap oliën . We moeten alles verven dankzij jullie amateur werk !!! Ontzettend pissig over alles maar gevraagd of we de 100 euro die we betaald hebben voor het lakken mochten terug ontvangen want er is immers niks gelakt en veel vernield. Alles de trap zit, maar we mogen alles opnieuw verven lakken en kitten .. Schade kosten hebben we niet verhaald maar die 100 euro terug is het minste wat een bedrijf voor je kan doen na zo'n amateur ervaring . Helaas krijgen we niets meer dan een arrogante reactie. Ik heb gelukkig alle gesprekken en zal dan ook radar inschakelen met alle foto's ! Ik noem jullie geen bedrijf, en je bent zeker geen baas. Want een bedrijf getuigt van begrip en service maar bij jou is het heel ver te zoeken ! Schandalig hoe jij met je klanten om durft te gaan !

Del Credo Home & Garden Trends
https://www.facebook.com/DelCredoHGT

1509 19 Rapporteer

ho
door hopetobehelping - Jul 5, 2015 om 19:05
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mcortjaens,

als u bij het bedrijf tegen de muur aanloopt dan zou u kunnen uitzoeken of ze zijn aangesloten bij een geschillencommissie. Als dat zo is dan kunt u daar een klacht indienen.

Als u zwart op wit over bewijs beschikt dat het bedrijf niet heeft geleverd wat contractueel is overeengekomen kunt u het volgende pad bewandelen, klik hier. Zijn ze nergens bij aangesloten dan zal het al snel de gang naar de rechter betekenen.

Het openbaar maken op internet wil ook nog weleens helpen, u zou kunnen proberen om uw klacht luid en duidelijk op facebook bij ze achter te kunnen laten.

tijger1
door tijger1 - Jul 5, 2015 om 20:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom hebt u betaald, als het werk niet tot tevredenheid is opgeleverd?

En wat hebt u dan eigenlijk aan die trap laten doen?

jonnes
door jonnes - Jul 5, 2015 om 20:20
32 Antwoorden / 0 Vragen

Ik hoop voor u dat het netjes opgelost wordt, maar wat ik niet begrijp is dat u weggaat als zoiets belangrijks in uw huis staat te gebeuren. Dan zorg je er toch voor dat je er zelf bij bent, en niet schoonmoeder! Want die heeft het dus niet goed afgerond voor jullie!

zoekster
door zoekster - Jul 5, 2015 om 20:22
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Heeft u vooruit betaald voor deze klus? Zo komt het verhaal wel op me over. Waarom heeft u dat gedaan? Zo zet u uzelf op achterstand.

mc
door mcortjaens - Jul 5, 2015 om 20:27
4 Antwoorden / 1 Vragen

Wij hebben een nieuwe trap erin laten plaatsen. (Eiken hout)
Wij zijn gegaan toen alleen de trap nog gekit moest worden en geolied. Normaal half uur werk nog.
Alles was tot toen goed gemaakt dus wij hadden alle vertrouwen erin dat deze 2 dingen ook nog goed werden gemaakt.
Hierdoor hebben wij toen wij weg gingen netjes betaald zoals het hoort.
Wij moesten helaas weg met spoed anders waren wij niet weg gegaan.

Toen wij terug kwamen konden wij pas zien welke puinhoop zei ervan gemaakt hebben.
Ik heb foto's alles ervan helaas kan ik deze niet nu erbij sturen.

zoekster
door zoekster - Jul 5, 2015 om 20:36
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Jammer dat u vooruit heeft betaald, maar goed, gedane zaken nemen geen keer.

Ik begrijp dat u 100 euro schadevergoeding wenst. Dan zou ik beginnen met hun facebookpagina. Daar maar eens een klacht plaatsen. Kunt u ook foto's op zetten en de hele wereld kijkt mee.

Ik vind 100 euro een erg laag bedrag voor wat u er (volgens u) nog voor moet doen/herstellen.

edrick3
door edrick3 - Jul 5, 2015 om 20:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

..... Ik heb gelukkig alle gesprekken en zal dan ook radar inschakelen met alle foto's !.....

Maar je zit nu bij Kassa. ;-)

Zet je klacht ook op klachtenkompas.nl

Suc6

mc
door mcortjaens - Jul 5, 2015 om 20:39
4 Antwoorden / 1 Vragen

Op zijn Facebook heb ik alles geplaatst tevens met foto's.
Eronder zet hij: Trap is mooi en goed geplaatst.

Wat ik hierboven geschreven heb heb ik naar hem toe gestuurd. Ik heb overal deze klacht gedaan dat overal dit op google etc komt te staan. Morgen ga ik DAS rechtsbijstand inschakelen.

Cookies
door Cookies - Jul 5, 2015 om 20:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik vind het nogal wat een bedrijf uit te maken voor oplichters! Slecht werk (althans naar jouw oordeel) afleveren en slechte afhandeling van klachten, heeft NIKS met oplichting te maken.

mc
door mcortjaens - Jul 5, 2015 om 20:44
4 Antwoorden / 1 Vragen

https://www.facebook.com/DelCredoHGT

kijk bij recensies voor de foto's hoe ze deze trap hebben opgeleverd.

Oplichters zijn het zeer zeker wel! Wij hebben voor dat wij met dit bedrijf in zee gingen afspraken gemaakt. Wij wouden greywash look hier ook foto's van gestuurd naar hun. JA dit kunnen wij allemaal maken geen probleem. De dag dat het geplaats word hebben ze 12 standaard kleuren maar geen greywash?! Dus hierdoor een andere kleur moeten nemen. Oplichters zijn het zeer zeker om deze klus te kunnen krijgen een mooi verkoop praatje maken! Carola83

tijger1
door tijger1 - Jul 5, 2015 om 20:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar waarom hebt u ze toen dan niet weggestuurd?

Maar ook dat heeft niets met oplichting van doen.

zoekster
door zoekster - Jul 5, 2015 om 21:05
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Een andere kleur moeten nemen, dat is onzin. U had gewoon moeten zeggen, dan gaat de klus niet door.

Oplichting is een term uit het strafrecht, dat is hier niet van toepassing. Zij zijn de overeenkomst niet goed nagekomen en hebben een wanprestatie geleverd. Dat is een civiele kwestie.

U heeft rechtsbijstand dus dat komt dan mooi uit. Denk nog wel even na over het schadebedrag, dat lijkt mij te weinig.

zoekster
door zoekster - Jul 5, 2015 om 21:09
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Uw link naar de facebookpagiina is verwijderd, tenminste dat krijg ik als ik uw link probeer in te voeren.

jonnes
door jonnes - Jul 5, 2015 om 21:14
32 Antwoorden / 0 Vragen

Als de foto's die ik zie van uw trap zijn, zou ik gek worden. Wat waardeloos afgewerkt! Zou uw rechtsbijstand inschakelen en voor wat meer schadevergoeding gaan dan 100 euro!

zoekster
door zoekster - Jul 5, 2015 om 21:17
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik kan wel zonder uw link op hun facebookpagina komen, maar kan uw trap niet vinden.

jonnes
door jonnes - Jul 5, 2015 om 21:20
32 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 5 jul 2015, 21:17]Ik kan wel zonder uw link op hun facebookpagina komen, maar kan uw trap niet vinden.

Bijna bovenaan staat:recencies.
daar op klikken

zoekster
door zoekster - Jul 5, 2015 om 21:22
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ja, ik zie het nu. Vreselijk!

klik HIER

zoekster
door zoekster - Jul 5, 2015 om 21:25
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Kunt u dat niet als reactie op de homepagina plaatsen?

Vreemd dat wordt beweerd dat u 100% tevreden was. Wat een leugenaars.

mc
door mcortjaens - Jul 5, 2015 om 21:56
4 Antwoorden / 1 Vragen

https://www.facebook.com/DelCredoHGT?sk=reviews

De naam van ons is: SanneMichel C-vdv recensie beoordeeld met 1 ster.

Jonnes dat is inderdaad onze trap. Morgen ga ik hier meteen een melding bij Das maken.
In afwachting van DAS kijken welk bedrag ik terug kan vorderen.
Snap gewoon niet dat dit soort bedrijven bestaan.