va
door van klaveren Jul 12, 2014 om 14:39
Huishouden & energie

Deurstickers

Hoeveel deurstickers kan ik per keer bestellen, graag een antwoord van Kassa zelf (ik kreeg allerlei verschillende antwoorden van allerlei mensen)

580 6 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jul 12, 2014 om 14:43
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan moet je vraag ook aan de VARA zelf stellen en niet hier op het forum van Kassa.

tenormin
door tenormin - Jul 12, 2014 om 17:12
16828 Antwoorden / 108 Vragen

klik. Maar of je snel antwoord krijgt? Zijn veelal "uitverkocht". Tja, is gratis.

emcede
door emcede - Jul 12, 2014 om 17:23
960 Antwoorden / 4 Vragen

Beste van klaveren, je verontwaardiging is ongepast. Als je beter gekeken had waar je je vraag stelde had je geweten dat je hier op een openbaar vraag-en-antwoordforum zit. Als je een reactie van Kassa wilt moet je maar rechtstreeks met hen contact opnemen: klik linksonder op 'Contact met Kassa'.

Cookies
door Cookies - Jul 12, 2014 om 17:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=van klaveren schreef op zaterdag 12 jul 2014, 14:39]Hoeveel deurstickers kan ik per keer bestellen, graag een antwoord van Kassa zelf (ik kreeg allerlei verschillende antwoorden van allerlei mensen)

Hoeveel voordeuren heb je dan? Het is ongetwijfeld niet de bedoeling om voor de hele wijk stickers aan te vragen.

En de redactie geeft hier geen antwoord.

edrick3
door edrick3 - Jul 12, 2014 om 17:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En die deurstickers hoef je niet te bestellen.

Kun je hier printen; net zo vaak als je wilt.

tenormin
door tenormin - Jul 12, 2014 om 18:22
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Nou, krijg de indruk dat van Klaveren denkt dat de VARA ze persoonlijk bij hem thuis komt afleveren. Gisteren heeft ie al voldoende links gekregen; vandaag heb ik hem zelfs het contact adres gelinkt, maar nee, ook dat is niet voldoende. De hoeveelheid: vraag er dan 500, weet je zeker dat je dit niet krijgt. En, meneer van Klaveren, als u Google gebruikt voor Kassa stickers zult u lezen dat er zo veel vraag naar is dat er een lange wachttijd is.