zw
door zwaardvis May 18, 2015 om 17:05
Computers & telefonie

Deze site sinds vanmiddag

Ben ik de enige bij wie sinds vanmiddag deze site (http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/) na het laden door elkaar gegooid wordt? Ik werk met Iron (Chrome kloon). Deze site wordt keurig geladen maar na 1 seconde wordt het lettertype verkleind en gecentreerd en diverse vlakken gaan elkaar overlappen en teksten worden naar beneden verplaatst enz. Nieuwste versie geinstalleerd, bood geen soelaas. IE geeft wel goed beeld, maar sinds vanmiddag Iron(Chrome) dus niet meer. Heeft kassa iets veranderd aan de webpagina-opbouw. Hebben meer mensen dit probleem?

782 15 Rapporteer

di
door digioma - May 18, 2015 om 17:15
646 Antwoorden / 29 Vragen

Had ik vanmiddag ook een tijdje, maar nu is alles weer bij het oude, dus gewoon duidelijk zoals altijd.

tenormin
door tenormin - May 18, 2015 om 17:29
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Was wel even een heel mooie site, keurig gecenterd maar is alweer gewoon. (Jammer). ;-)

edrick3
door edrick3 - May 18, 2015 om 17:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo zwaardvis,

Dacht al dat het aan m'n computer lag, maar inderdaad: had ook een andere indeling.
Trouwens ook weer even de melding van 'technische storing' tussendoor.
E.e.e. zal dus wel verband houden met elkaar.
Zoveelste keer dat deze site 'kuren' vertoond.
Gebruik overigens FF.

Met vr.gr.

zw
door zwaardvis - May 18, 2015 om 17:36
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Dus jullie hadden het eventjes. Ik heb het nog steeds. Kassa wat hebben jullie veranderd?

edrick3
door edrick3 - May 18, 2015 om 17:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=zwaardvis schreef op maandag 18 mei 2015, 17:36]Dus jullie hadden het eventjes. Ik heb het nog steeds. Kassa wat hebben jullie veranderd?

Neem eens contact op met de redactie.

tijger1
door tijger1 - May 18, 2015 om 17:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bij mij is dat gedoe ook nog steeds het geval.

Als je een bericht opent, is het heel even goe, en dan weer heel anders en gecentreerd.

Werk met Safari.

edrick3
door edrick3 - May 18, 2015 om 17:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=zwaardvis schreef op maandag 18 mei 2015, 17:36] Kassa wat hebben jullie veranderd?

Heb het ook al aan de redactie gevraagd.
Benieuwd of - en wanneer - ze (hier) reageren.

sjjoppy
door sjjoppy - May 18, 2015 om 18:11
7184 Antwoorden / 3 Vragen

Bij mij komt er eerst een groot kaal stuk en na scrollen komt de tekst tevoorschijn, storend, ik hoop dat het tijdelijk is.

valerius-2
door valerius-2 - May 18, 2015 om 19:05
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Geen last hier mee gehad gebruik n/l/ !E 11

sjjoppy
door sjjoppy - May 18, 2015 om 21:43
7184 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo allemaal,
Alles hier weer normaal.

tenormin
door tenormin - May 18, 2015 om 21:53
16828 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=sjoppie schreef op maandag 18 mei 2015, 21:43]Hallo allemaal,
Alles hier weer normaal.

Ja, dat wel, maar echt waar, ik vind het wel jammer; dacht we een nieuw opgezette site kregen. ?

costnix
door costnix - May 18, 2015 om 21:59
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Op mijn iPad2 was het ookde door u beschreven rommel, maar het is "automagisch" weer goed gekomen.

zw
door zwaardvis - May 18, 2015 om 22:05
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Hier inmiddels ook weer alles OK. Heeft me veel ellende opgeleverd: In eerste instantie heb ik Iron bijgewerkt naar de nieuwste versie. Deze bleek geen uitzendinggemist meer te draaien (schijnt vanaf versie 42 in Chrome met andere flash plugins te werken, kwam ik net achter. lastig, lastig). Systeem herstel gedaan om versie 39 terug te krijgen. Systeemherstel duurde lang en kwam met de melding dat Avast systeemherstel blokkeerde en systeemherstel niet was uitgevoerd. Computer werd toen ontzettend traag en systeemherstel bleek wél maar slechts half uitgevoerd te zijn. Diverse programma's weer bijgewerkt en na anderhalf uur was de PC weer op normale snelheid en de kassa problemen voorbij. Bedankt.

ca
door canonball - May 19, 2015 om 09:40
3 Antwoorden / 0 Vragen

explorer opent hier ook als normaal, maar firefox doet het nog steeds niet op de normale manier, erg irritant.

Redacteur
door Redacteur - May 19, 2015 om 10:32
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Beste forumleden,

Gisteren was er rond 17:00 een bug in het systeem geslopen. De bug duurde ongeveer 5 á 10 minuutjes en daarna functioneerde de website weer.

Mochten jullie nog problemen ervaren, horen we dat graag. Mailen kan naar kassa-online@vara.nl.

De redactie.