ra
door ravo2014 Nov 28, 2014 om 11:59
Elektronica & tv

Diamonclean sonicare te snel stuk

in mei 2012 aangeschaft een diamond clean tanden borstel deze gaat defect july 2013
philips stuur een nieuwe body en vervolgens gaat deze defect november2014. reactie klantenservice kan niets doen mijn garantie is 2 jaar en deze is verlopen dit begrijp ik wel . maar echter beide producten een gaat na 14 maanden stuk en de volgende na een periode van 16 maanden. dit vind ik onacceptabel en duidt op een ondeugdelijk product.
ik wil weten wie meer ervaringen heeft hiermee dit is namelijk ok gebeurd met mijnvorige sonicare de flexcare heb toen diamond clean aangeschaft vind het nl wel een fijne tandenborstel wie heeft hier ook slechte ervaringen mee?

513 1 Rapporteer

wi
door willem=a - Dec 3, 2014 om 05:31
21 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt inderdaad 2 jaar garantie. Gaat een apparaat binnen die tijd stuk en wordt gerepareerd, dan krijg je vaak 3 maanden garantie op de reparatie. Wordt een apparaat echter geheel om geruild, dan heb je ook weer recht op een geheel nieuwe garantieperiode. Wordt het deels vervangen, maar gaat ook dat binnen een te korte stuk, dan kan het zijn dat het om een ondeugdelijk product gaat en kun je aansturen op een coulance regeling.

Mvg. Willem.