to
door toytoy Dec 17, 2014 om 15:22
Huishouden & energie

Dieren arts Elst Rijksweg

Zijn er hier meer mensen die negatieve ervaringen hebben met Dierenkliniek Els aan de Rijksweg? Mijn hond heeft daar zogenaamd spuiten gehad tijdens een onderzoek. Hij heeft die absoluut niet gekregen , en ik ben dus opgelicht. Heb deze DA diverse keren er op aan gesproken hij blijft ontkennen.

11901 29 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Dec 17, 2014 om 15:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik vind het nogal wat een dierenarts te beschuldigen van oplichting! Welk bewijs heb je dan dat de injecties niet gekregen heeft?

tijger1
door tijger1 - Dec 17, 2014 om 15:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als ik met mijn hond naar de dierenarts ga, ben ik er bij wat hij doet. Dus?.

to
door toytoy - Dec 17, 2014 om 15:30
24 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=carola.83 schreef op woensdag 17 dec 2014, 15:24]Ik vind het nogal wat een dierenarts te beschuldigen van oplichting! Welk bewijs heb je dan dat de injecties niet gekregen heeft?

Bewijs is dat ik er bij was, mijn hond was namelijk doodziek. Bewijs genoeg zeg , ik zie toch wat er gedaan wordt?

to
door toytoy - Dec 17, 2014 om 15:31
24 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 17 dec 2014, 15:29]Als ik met mijn hond naar de dierenarts ga, ben ik er bij wat hij doet. Dus?.

Ik was er ook bij, vandaar mijn verbazing ik vraag om een specificatie en meneer stuurt deze gewoon niet. Heb nog een brief geschreven ,heeft hij zogenaamd niet ontvangen. zo kan ik ook dieren helpen.

to
door toytoy - Dec 17, 2014 om 15:33
24 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 17 dec 2014, 15:29]Als ik met mijn hond naar de dierenarts ga, ben ik er bij wat hij doet. Dus?.

Het is trouwens Dierenkliniek Elst aan de Rijksweg zuid. Zag dat ik een foutje had geschreven. Betalen voor behandeling is bij mij geen punt , maar dingen rekenen die er niet gedaan zijn dat pik ik niet.

edrick3
door edrick3 - Dec 17, 2014 om 15:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo toytoy,

..... Hij heeft die absoluut niet gekregen ,.....
Hoe weet je dat?
Of veronderstel je dat maar.

Pas maar op dat die DA jou niet aanklaagt wegens laster of smaad!

Oplichting is een vorm van bedrog waarbij de dader een ander op listige wijze ontdoet van geld of waardevolle goederen.

Smaad is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van feiten te beschuldigen waaraan hij of zij zich schuldig zou hebben gemaakt, zonder dat wordt gehandeld uit noodzakelijke verdediging of dat te goeder trouw kon worden aangenomen dat deze feiten waar zijn en dat het algemeen belang vereiste dat de feiten naar buiten werden gebracht. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer.

Laster is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar te beschuldigen van zaken waarvan degene die de beschuldiging uit weet of had moeten weten dat deze onwaar zijn. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer.
(Bron:Wikipedia)

edrick3
door edrick3 - Dec 17, 2014 om 15:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@toytoy,

Als je bij de behandeling aanwezig bent geweest dan wordt het een andere zaak.

to
door toytoy - Dec 17, 2014 om 15:36
24 Antwoorden / 2 Vragen

Ik weet wat ik gezien heb ,dus het is geen laster. Deze man heeft mijn hond geen spuiten gegeven en iets wat ik dan vraag ,zoals een specificatie komt hij niet mee, ook beantwoord die geen brief. Laat hem maar opkomen, deze man deugd niet.

to
door toytoy - Dec 17, 2014 om 15:37
24 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 17 dec 2014, 15:35]@toytoy,

Als je bij de behandeling aanwezig bent geweest dan wordt het een andere zaak.

Ik ben er bij geweest , heb net nog gebeld waar mijn antwoord op mijn brief blijft. Er is zogenaamd geen brief binnen gekomen, kom zeg!! Ik zie wat er bij mijn hond gedaan word en dat waren geen spuiten!

to
door toytoy - Dec 17, 2014 om 15:45
24 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 17 dec 2014, 15:35]@toytoy,

Als je bij de behandeling aanwezig bent geweest dan wordt het een andere zaak.

Toen ik daarnet belde wist de assistente niet waar ik het over had , vreemd dat toen ze navraag deed dat ze dan ineens erbij was geweest. Ik geef aan van welke hond ik eigenaar ben en ze weet niet waar het dan over gaat?

gompy2
door gompy2 - Dec 17, 2014 om 16:00
2796 Antwoorden / 0 Vragen

@toytoy.
Als je er zelf al die tijd bij geweest bent toen je hond behandeld werd is dit inderdaad een zeer vreemde zaak.
Het enige wat je kunt doen is een klacht indienen bij het Veterinair Tuchtcollege.
Quote:

Hoe kan ik een klacht indienen over een dierenarts?

Een klacht over een dierenarts kunt u het beste eerst aan uw dierenarts zelf voorleggen. Komt u er samen niet uit, dan kunt u uw klacht indienen bij het Veterinair Tuchtcollege.

Klik hier-> Hoe kan ik een klacht indienen over een dierenarts?

to
door toytoy - Dec 17, 2014 om 16:12
24 Antwoorden / 2 Vragen

Dank je wel gompy. ik ga dit zeer zeker doen. Ook weigert deze dierenarts de patiënten kaart te sturen, die wil ik hebben van mijn hond.

gompy2
door gompy2 - Dec 17, 2014 om 16:34
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=toytoy schreef op woensdag 17 dec 2014, 16:12]Dank je wel gompy. ik ga dit zeer zeker doen. Ook weigert deze dierenarts de patiënten kaart te sturen, die wil ik hebben van mijn hond.
Dan stuur die dierenarts een bericht dat als jullie niet tot overeenstemming kunnen komen, je een klacht gaat versturen naar het Veterinair Tuchtcollege.
Heel simpel.

Schrijf alle punten eerst op papier.

tenormin
door tenormin - Dec 17, 2014 om 16:39
16816 Antwoorden / 108 Vragen

lees hier . U bent in ieder geval niet de enige met klachten, hoewel er ook (meer) goede ervaringen zijn. Als u, zoals u schrijft, erbij bent geweest kan men toch over het algemeen stellen dat je als baasje wel ziet wanneer er al dan niet spuiten zijn gegeven. Dus n.m.m. heeft u volledig gelijk als er gewoon geknoeid is met een rekening.

to
door toytoy - Dec 17, 2014 om 16:46
24 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=tenormin schreef op woensdag 17 dec 2014, 16:39] lees hier . U bent in ieder geval niet de enige met klachten, hoewel er ook (meer) goede ervaringen zijn. Als u, zoals u schrijft, erbij bent geweest kan men toch over het algemeen stellen dat je als baasje wel ziet wanneer er al dan niet spuiten zijn gegeven. Dus n.m.m. heeft u volledig gelijk als er gewoon geknoeid is met een rekening.

Dank je wel tenormin, ik ga zeer zeker een klacht indienen. Ik moet wel eerst de papieren van hem nog krijgen, daar heb ik recht op.

to
door toytoy - Dec 17, 2014 om 16:47
24 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=gompy2 schreef op woensdag 17 dec 2014, 16:34][quote=toytoy schreef op woensdag 17 dec 2014, 16:12]Dank je wel gompy. ik ga dit zeer zeker doen. Ook weigert deze dierenarts de patiënten kaart te sturen, die wil ik hebben van mijn hond.
Dan stuur die dierenarts een bericht dat als jullie niet tot overeenstemming kunnen komen, je een klacht gaat versturen naar het Veterinair Tuchtcollege.
Heel simpel.

Schrijf alle punten eerst op papier.

Deze week krijgt hij nog post van mij, helaas ontkend die steeds dat hij post heeft gekregen. Dank je wel .

to
door toytoy - Dec 17, 2014 om 16:49
24 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=gompy2 schreef op woensdag 17 dec 2014, 16:34][quote=toytoy schreef op woensdag 17 dec 2014, 16:12]Dank je wel gompy. ik ga dit zeer zeker doen. Ook weigert deze dierenarts de patiënten kaart te sturen, die wil ik hebben van mijn hond.
Dan stuur die dierenarts een bericht dat als jullie niet tot overeenstemming kunnen komen, je een klacht gaat versturen naar het Veterinair Tuchtcollege.
Heel simpel.

Schrijf alle punten eerst op papier.

Vreemd had al antwoord hierop gegeven. Bedankt ik ga weer een brief aan hem schrijven, alleen ontkend deze man steeds dat hij post heeft ontvangen.

me
door mein33 - Dec 17, 2014 om 17:46
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=toytoy schreef op woensdag 17 dec 2014, 16:47]

Deze week krijgt hij nog post van mij, helaas ontkend die steeds dat hij post heeft gekregen. Dank je wel .

Ik geef u het advies de brief persoonlijk, bv. tijdens een spreekuur, af te geven.
U weet dan zeker dat uw brief is aangenomen en de praktijk kan niet meer zeggen dat de brief niet is ontvangen.

to
door toytoy - Dec 17, 2014 om 17:49
24 Antwoorden / 2 Vragen

Dank je wel mein33 zal ik doen.

diumenge
door diumenge - Dec 17, 2014 om 18:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hoe is het met de hond? Was die wel beter na de behandeling?

aurora1
door aurora1 - Dec 17, 2014 om 18:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u geen specificatie heeft hoe weet u dan dat er spuiten die niet gegeven zijn betaald moeten worden?

to
door toytoy - Dec 17, 2014 om 18:38
24 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=diumenge schreef op woensdag 17 dec 2014, 18:03]Hoe is het met de hond? Was die wel beter na de behandeling?

Nee niet beter, ben naar een andere dierenarts gegaan, eentje waar je wel een specificatie krijgt en die wel hart voor dieren heeft.

to
door toytoy - Dec 17, 2014 om 18:39
24 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=aurora1 schreef op woensdag 17 dec 2014, 18:24]Als u geen specificatie heeft hoe weet u dan dat er spuiten die niet gegeven zijn betaald moeten worden?

Helaas heb ik die al betaalt. Er werd mij later door deze DA gezegd over spuiten. Een geldtrekker is het. Maar zoals de vorige persoon hier al aangaf, ik ga de brief persoonlijk brengen. Heb dit soort idiote dingen nog nooit meegemaakt.

tijger1
door tijger1 - Dec 17, 2014 om 18:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik krijg bij de dierenarts meteen na de behandeling de nota, met alles er op vermeld. Maar u betaalt en gaat later om een specificatie vragen, waarom? Vond u de nota te hoog?

to
door toytoy - Dec 17, 2014 om 18:57
24 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 17 dec 2014, 18:53]Ik krijg bij de dierenarts meteen na de behandeling de nota, met alles er op vermeld. Maar u betaalt en gaat later om een specificatie vragen, waarom? Vond u de nota te hoog?

Het gaat mij niet om de hoogte. Het gaat om het feit dat deze dingen niet gedaan zijn. Raar vond ik het wel dat ik geen specificatie kreeg, maar zoals gezegd was mijn hond doodziek.

tijger1
door tijger1 - Dec 17, 2014 om 19:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar hebt u wel een nota gehad dan?

to
door toytoy - Dec 17, 2014 om 19:24
24 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 17 dec 2014, 19:03]Maar hebt u wel een nota gehad dan?

Nee , wel een bonnetje dat ik gepind heb. Ik had er inderdaad om moeten vragen, helaas maakte ik mij meer zorgen om mijn hond.

to
door toytoy - Jan 15, 2015 om 15:39
24 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=gompy2 schreef op woensdag 17 dec 2014, 16:00]@toytoy.
Als je er zelf al die tijd bij geweest bent toen je hond behandeld werd is dit inderdaad een zeer vreemde zaak.
Het enige wat je kunt doen is een klacht indienen bij het Veterinair Tuchtcollege.
Quote:

Hoe kan ik een klacht indienen over een dierenarts?

Een klacht over een dierenarts kunt u het beste eerst aan uw dierenarts zelf voorleggen. Komt u er samen niet uit, dan kunt u uw klacht indienen bij het Veterinair Tuchtcollege.

Klik hier-> Hoe kan ik een klacht indienen over een dierenarts?

to
door toytoy - Jan 15, 2015 om 15:40
24 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=gompy2 schreef op woensdag 17 dec 2014, 16:00]@toytoy.
Als je er zelf al die tijd bij geweest bent toen je hond behandeld werd is dit inderdaad een zeer vreemde zaak.
Het enige wat je kunt doen is een klacht indienen bij het Veterinair Tuchtcollege.
Quote:

Hoe kan ik een klacht indienen over een dierenarts?

Een klacht over een dierenarts kunt u het beste eerst aan uw dierenarts zelf voorleggen. Komt u er samen niet uit, dan kunt u uw klacht indienen bij het Veterinair Tuchtcollege.

Klik hier-> Hoe kan ik een klacht indienen over een dierenarts?

Inmiddels wacht ik op het volgende antwoord , komt deze niet dan is er met deze man niet te praten en gaat er inderdaad een klacht naar het Veterinair Tuchtcollege.