ma
door marjavb May 11, 2014 om 17:40
Geldzaken & recht

Directbank/ ASR weet geen antwoord

De ASR is deels overgenomen door Directbank. Hierdoor hebben 2 weken geen mutaties kunnen plaatsvinden. Mijn verzoek om toestemming te geven voor het uitbetalen van de beleggingsekening moet nog steeds in behandeling genomen worden.
Niemand kan zeggen hoe lang dit gaat duren. Over een half jaar heeft u het geld wel,
Zijn er meer mensen die tegen een muur van onwil aanlopen bij ASR/ Directbank.
Inmiddels is de verkoop van het huis een week later en heb ik €500 extra notariskosten moeten betalen. Wie heeft een advies.

342 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 11, 2014 om 19:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hebt uw vraag nu wel hier gesteld, maar noch hier, noch bij discussie hebt u een nadere toelichting gegeven.

ma
door marjavb - May 11, 2014 om 20:00
2 Antwoorden / 3 Vragen

wat bedoel je? Ik wil mijn geld zo snel mogelijke hebben, een vergoeding voor de extra notaris kosten en ook weten of meer mensen deze ervaring hebben. misschien kunnen we samen dan wat doen

sw
door swat1500 - May 11, 2014 om 20:09
3774 Antwoorden / 0 Vragen

Klacht indienen bij het Kifid.

tijger1
door tijger1 - May 11, 2014 om 20:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Volg mijn raad op die als reactie bij discussie staat.