se
door selene68 Oct 28, 2015 om 17:05
Computers & telefonie

Dixons failliet: netbook niet retour

26 mei 2015 heb ik een HP netbook gekocht bij Dixons.
Dit is met een trust transformator geleverd met volledige garantie. De echte was gestolen//!!
Vanaf 4 augustus is het apparaat constant in reparatie, het ging niet meer aan via de aan/uitknop.
Volgens de HP reparatieafdeling waren de mankementen te wijten aan de verkeerde transformator en de goede kost 119 euro. Dit heb ik met het personeel van Dixons overlegd en garandeerden mij dat zij voor de kosten op zullen draaien.
Nu is Dixons failliet en krijg ik mijn netbook niet retour voordat ik het bedrag betaald heb. Bovendien weet ik ook niet op welk rekeningnummer ik moet betalen.
Er is al een paar dagen radiostilte.....

935 9 Rapporteer

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 28, 2015 om 17:24
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Wijzig linea recta even het ww, ook op iedere andere plek waar je deze gebruikt.

edrick3
door edrick3 - Oct 28, 2015 om 18:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Failliet zijn klopt: klik
Zoek eens uit hoe je de curator kunt benaderen.

se
door selene68 - Oct 28, 2015 om 19:12
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=akkerdistel schreef op woensdag 28 okt 2015, 17:24]Wijzig linea recta even het ww, ook op iedere andere plek waar je deze gebruikt.

edrick3
door edrick3 - Oct 28, 2015 om 19:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@selene68,

Je kunt reageren in het grijze veld hieronder onder Reageren.
Typ je reactie en klik op Reageer.

Wil je reageren na een quote, zorg dan dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter, typ je reactie en klik op Reageer.

Er wordt bedoeld dat je je ww als titel van dit topic gebruikt hebt?

Met vr.gr.

se
door selene68 - Oct 28, 2015 om 19:34
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 28 okt 2015, 19:15]@selene68,

Je kunt reageren in het grijze veld hieronder onder Reageren.
Typ je reactie en klik op Reageer.

Wil je reageren na een quote, zorg dan dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter, typ je reactie en klik op Reageer.

Er wordt bedoeld dat je je ww als titel van dit topic gebruikt hebt?

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Oct 28, 2015 om 20:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=selene68 schreef op woensdag 28 okt 2015, 19:34][quote=edrick3 schreef op woensdag 28 okt 2015, 19:15]@selene68,

Je kunt reageren in het grijze veld hieronder onder Reageren.
Typ je reactie en klik op Reageer.

Wil je reageren na een quote, zorg dan dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter, typ je reactie en klik op Reageer.

Er wordt bedoeld dat je je ww als titel van dit topic gebruikt hebt?

Met vr.gr.

?????
Ik weet wat ik geschreven heb. ;-)
Waarom Quote je alleen?

valerius-2
door valerius-2 - Oct 28, 2015 om 21:53
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Dat is gewoon pech hebben dat zij dus hier niets meer van doen hebben.

se
door selene68 - Oct 29, 2015 om 09:39
3 Antwoorden / 1 Vragen

Heb redactie ingelicht over ww

crewmember
door crewmember - Oct 29, 2015 om 10:20
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Tja, HP heeft hier niks mee te maken dus die kan je hier niet op aanspreken.
Je kan dan 2 dingen doen:

1: Dit voorleggen aan de curator en hopen dat deze het bedrag richting HP betaald zodat jij je laptop terug kan krijgen.
vergeet dan niet zelf ook even HP in te lichten dat je bezig ben met de curator en dat ze de laptop even moet bewaren.
Dit kan maanden duren, en het is ook helemaal niet zeker dat de curator dit ooit goedkeurt.

2: HP zelf betalen en de rekening voorleggen aan de curator. Hierbij krijg je je laptop dus snel terug maar heb je ook minder een stok achter de deur om dit door de curator uitbetaald te krijgen.