se
door selene68 Oct 28, 2015 om 17:05
Computers & telefonie

Dixons failliet: netbook niet retour

26 mei 2015 heb ik een HP netbook gekocht bij Dixons.
Dit is met een trust transformator geleverd met volledige garantie. De echte was gestolen//!!
Vanaf 4 augustus is het apparaat constant in reparatie, het ging niet meer aan via de aan/uitknop.
Volgens de HP reparatieafdeling waren de mankementen te wijten aan de verkeerde transformator en de goede kost 119 euro. Dit heb ik met het personeel van Dixons overlegd en garandeerden mij dat zij voor de kosten op zullen draaien.
Nu is Dixons failliet en krijg ik mijn netbook niet retour voordat ik het bedrag betaald heb. Bovendien weet ik ook niet op welk rekeningnummer ik moet betalen.
Er is al een paar dagen radiostilte.....

935 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 28, 2015 om 17:24
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Wijzig linea recta even het ww, ook op iedere andere plek waar je deze gebruikt.

edrick3
door edrick3 - Oct 28, 2015 om 18:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Failliet zijn klopt: klik
Zoek eens uit hoe je de curator kunt benaderen.

se
door selene68 - Oct 28, 2015 om 19:12
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=akkerdistel schreef op woensdag 28 okt 2015, 17:24]Wijzig linea recta even het ww, ook op iedere andere plek waar je deze gebruikt.

edrick3
door edrick3 - Oct 28, 2015 om 19:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@selene68,

Je kunt reageren in het grijze veld hieronder onder Reageren.
Typ je reactie en klik op Reageer.

Wil je reageren na een quote, zorg dan dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter, typ je reactie en klik op Reageer.

Er wordt bedoeld dat je je ww als titel van dit topic gebruikt hebt?

Met vr.gr.

se
door selene68 - Oct 28, 2015 om 19:34
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=edrick3 schreef op woensdag 28 okt 2015, 19:15]@selene68,

Je kunt reageren in het grijze veld hieronder onder Reageren.
Typ je reactie en klik op Reageer.

Wil je reageren na een quote, zorg dan dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter, typ je reactie en klik op Reageer.

Er wordt bedoeld dat je je ww als titel van dit topic gebruikt hebt?

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Oct 28, 2015 om 20:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

[quote=selene68 schreef op woensdag 28 okt 2015, 19:34][quote=edrick3 schreef op woensdag 28 okt 2015, 19:15]@selene68,

Je kunt reageren in het grijze veld hieronder onder Reageren.
Typ je reactie en klik op Reageer.

Wil je reageren na een quote, zorg dan dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter, typ je reactie en klik op Reageer.

Er wordt bedoeld dat je je ww als titel van dit topic gebruikt hebt?

Met vr.gr.



?????
Ik weet wat ik geschreven heb. ;-)
Waarom Quote je alleen?

valerius-2
door valerius-2 - Oct 28, 2015 om 21:53
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Dat is gewoon pech hebben dat zij dus hier niets meer van doen hebben.

se
door selene68 - Oct 29, 2015 om 09:39
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heb redactie ingelicht over ww

crewmember
door crewmember - Oct 29, 2015 om 10:20
1040 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tja, HP heeft hier niks mee te maken dus die kan je hier niet op aanspreken.
Je kan dan 2 dingen doen:

1: Dit voorleggen aan de curator en hopen dat deze het bedrag richting HP betaald zodat jij je laptop terug kan krijgen.
vergeet dan niet zelf ook even HP in te lichten dat je bezig ben met de curator en dat ze de laptop even moet bewaren.
Dit kan maanden duren, en het is ook helemaal niet zeker dat de curator dit ooit goedkeurt.

2: HP zelf betalen en de rekening voorleggen aan de curator. Hierbij krijg je je laptop dus snel terug maar heb je ook minder een stok achter de deur om dit door de curator uitbetaald te krijgen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

tg
tglatzel - Apr 16, 2024 om 10:45
Auto & vervoer

Fabrieksnieuwe auto na 6 maanden kapot: welke rechten heb ik als consument?

Ik heb bij een officiele dealer Carway Amsterdam (sinds 25 jaar gespecialiseerd in de Import van dure Amerikanse autos) een fabrieksnieuwe Chrysler Pinnacle Pacifica Hybride gekocht met 2 jaar garantie. Na 6 maanden ging de aandrijfslijn kapot (begin Februari). Sinds 2.5 maanden zitten wij zonder gezinsauto, zonder vervangend vervoer en zonder uitzicht wanneer wij onze nieuwe wagen gerepareerd ter ... Lees meer