ro
door rodanos Mar 31, 2014 om 23:53
Computers & telefonie

Doorsturen van e-mail.

Hallo,
Ik gebruik web mail van Upc,nu is het zo dat als ik een e-mail ontvang en wil deze e-mail doorsturen naar een ander dan stuur ik ook de afzender mee van wie ik de mail heb ontvangen.

Mijn vraag in deze is hoe kan ik de e-mail doorsturen waarop dan niet is te zien van wie ik de e-mail heb gekregen.

Groet wil.

824 11 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Apr 1, 2014 om 00:02
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Kan je dat dan met doorsturen niet gewoon "blauw maken" en deleten zoals op 'gewone' mail?

tijger1
door tijger1 - Apr 1, 2014 om 00:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En mag dat niet bekend gemaakt worden dan?

Als u alleen de inhoud wilt doorsturen, kunt u ook de inhoud kopieëren en in een nieuwe mail plakken.

aurora1
door aurora1 - Apr 1, 2014 om 00:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Aan jezelf sturen en in bcc de mailadressen zetten.Verder uit de mail zelf de kop met adres e.d. verwijderen.

Cookies
door Cookies - Apr 1, 2014 om 00:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 1 apr 2014, 00:13]En mag dat niet bekend gemaakt worden dan?

Als u alleen de inhoud wilt doorsturen, kunt u ook de inhoud kopieëren en in een nieuwe mail plakken.

Ik ben er helemaal niet van gediend, dat mensen een mailtje doorsturen met (o.a.) mijn emailadres er in.

Inhoud kopiëren is nergens voor nodig, gewoon het mailadres/de mailadressen deleten, zoals tenormin al schrijft.

tijger1
door tijger1 - Apr 1, 2014 om 00:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als ik een mailtje doorstuur, dan is dat op verzoek van degene die dat aan mij gestuurd heeft. Dan is daar normaal gesproken geen bezwaar tegen het bekend maken van het mail adres. Ik vind niet dat je zomaar de inhoud van een mail aan iemand anders kunt sturen, zonder dat de ontvanger weet, wie de eigenlijke opsteller is van die mail.

Cookies
door Cookies - Apr 1, 2014 om 00:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tijger1: dus jij reageert ook op die stomme spammails met het verzoek deze aan zoveel mogelijk mensen door te sturen? Of die z.g. leuke powerpoints?

aurora1
door aurora1 - Apr 1, 2014 om 00:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

In een oudere vraag lees ik dat u W7 heeft en Windows Live Mail op de pc gebruikt en u dus mogelijk doorsturen met dat mailprogramma bedoelt?
Op doorsturen klikken bij de door te sturen mail, dan naast de onderwerpregel aanklikken het in het blauw aangegeven: cc en bcc weergeven.
Dan verschijnen adresregels met cc en bcc.
In de regel Aan zet u uw eigen mailadres en in bcc het adres/de adressen waaraan u de mail wilt doorsturen.
Verder dus het kopje met adres e.d. uit de door te sturen mail verwijderen.
Lees ook even: klik hier.

tenormin
door tenormin - Apr 1, 2014 om 01:03
16836 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 1 apr 2014, 00:43]
Inhoud kopiëren is nergens voor nodig, gewoon het mailadres/de mailadressen deleten, zoals tenormin al schrijft.

O.T. Mag ik een hartverzakking krijgen: in alle jaren: "zoals tenormin schrijft". Van Carola.83?

Cookies
door Cookies - Apr 1, 2014 om 01:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

O.T. @tenormin: i.t.t. jou, reageer ik altijd op het geschrevene, niet op de persoon.

ro
door rodanos - Apr 1, 2014 om 01:13
48 Antwoorden / 21 Vragen

Bedankt voor de antwoorden,

Het is gelukt kan de mail doorsturen zonder het email adres van degene van wie ik hem had ontvangen.

Heb de afzender mail blauw gemaakt en verwijderd.

Groet wil.

tijger1
door tijger1 - Apr 1, 2014 om 10:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 1 apr 2014, 00:53]@tijger1: dus jij reageert ook op die stomme spammails met het verzoek deze aan zoveel mogelijk mensen door te sturen? Of die z.g. leuke powerpoints?

Nee, zeker niet. Aan die vervuiling heb ik een grote hekel. In het verleden kreeg ik dat wel een enkele keer, maar ik heb de afzender er op gewezen dat ik die niet wenste te ontvangen. Ook heb ik verscheidene mensen en ook nog de ene vereniging waar ik lid van ben gewezen op het gebruik van BCC inplaats van CC, bij het rondsturen van een mededeling die echt voor iedereen bestemd was.