ca
door carol3 Nov 30, 2012 om 18:11
Huishouden & energie

Draaiplateau

Wie weet waar ik een kunststof draaiplateau waar je kruidenpotjes op kunt zetten kan kopen. Heb er ooit één op de huishoudbeurs gekocht maar kan er nu geen vinden in de winkels.

5610 6 Rapporteer

brainless
door brainless - Nov 30, 2012 om 18:57
324 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt het beste even zoeken op kruidencarrousel, dan komt u verschilde soorten tegen.
De Blokker en de V&D hadden ze enige tijd terug nog in het assortiment.

poltol
door poltol - Nov 30, 2012 om 18:58
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

IKEA

Vr.gr. poltol

poltol
door poltol - Nov 30, 2012 om 19:45
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Of ..... vraag eens in een TV zaak.
Ik heb ook een draaiplateau onder mijn TV voet.
Heb ik los gekocht.
FF met GOOGLE zoeken met draaiplateau tv

Of bij een kookwinkle, en vraag naar een taartplateau.

TV plateau

Vr.gr. poltol

dearagain
door dearagain - Nov 30, 2012 om 20:14
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*kijk ook even bij XENOS

aurora1
door aurora1 - Nov 30, 2012 om 20:25
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik zou eens op de markt kijken bij kraampjes met huishoudelijk allerlei en winkels zoals Blokker, Marskramer, de Action e.d. Ze zijn er ook met 2 "étages" met ca 12 cm ruimte ertussen en plat verpakt met de 4 pootjes erbij die je er zelf even in moet steken.

di
door digioma - Dec 2, 2012 om 21:10
646 Antwoorden / 29 Vragen

Mooi houten draaiplateau bij Ikea gehaald; kost minder dan 10 euro en werkt prima.