door 68zaterdag68 Nov 7, 2015 om 20:00
Voeding & gezondheid

Dranktest

Waarom in hemelsnaam een Dranktest ???? U weet het toch ; drank maakt meer kapot dan je lief is !!!! Een wijntje, ja dat moet kunnen, maar gin met ongeveer 42 % alcohol. Te gek voor woorden. Wanneer komt er een item over roken ???? Welke is de beste sigaret !!!

2144 20 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Nov 7, 2015 om 20:09
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik vond het ook een suffe test. Ze wisten zeker niet wat ze dit keer moesten uitkiezen om te testen. Ook dat Gin tegenwoordig zo 'hip' zou zijn, geen idee van.

th
door thefuture - Nov 7, 2015 om 20:15
31 Antwoorden / 1 Vragen

Het lijkt me ieders vrije wil om te drinken of om het te laten staan. Niet zo zeuren dus. En een gito is erg populair tegenwoordig.

akkerdistel
door akkerdistel - Nov 7, 2015 om 20:16
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Je hoeft naar Kassa te kijken hè, doe ik ook uit krommetenenoverwegingen ook niet :-).

Daarnaast is alcohol harddrugs. Maar goed ze promoten wel meer bij de Vara wat nogal slecht is voor de gezondheid..

mahadma
door mahadma - Nov 7, 2015 om 20:18
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Dus biertesten, wijntesten mogen wel en dit niet? Kortzichtig.

diumenge
door diumenge - Nov 7, 2015 om 20:23
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hier kon je natuurlijk op wachten. Er zijn zat mensen die wel van een drankje genieten, dat zijn ook consumenten. Gezeur dus.

En ja, gin-tonic is momenteel behoorlijk populair. Althans dat was het in ieder geval afgelopen zomer.

costnix
door costnix - Nov 7, 2015 om 22:15
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Linksonder op de pagina klikken op "Contact met Kassa" is een veel beter idee om uw ei kwijt te raken.

zoekster
door zoekster - Nov 7, 2015 om 22:38
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 7 nov 2015, 20:23]Hier kon je natuurlijk op wachten. Er zijn zat mensen die wel van een drankje genieten, dat zijn ook consumenten. Gezeur dus.

Waarom dan nog over gezondheid zeuren door minder zout te eten? Een paar stevige borrels en je hebt al dat 'gezonde' alweer teniet gedaan. Vooral mixen, dat zuipt lekker weg. Kreeg het idee dat de proefpersonen in de studio alleen nog maar alcohol proefden.

Nieren gered, lever gestorven.

alexishoop
door alexishoop - Nov 7, 2015 om 22:46
561 Antwoorden / 6 Vragen

ik vond het ook een ongelukkige item keuze van een anders zo kritische kassa en het leukste was nog het laaste, brecht zien iets zien proeven wat ze nog nog nooit had gedronken, maar dat was binnen een seconde klaar en meer buiten beeld, ze kletste ook express zo lang door dat er geen tijd meer was. :)

aurora1
door aurora1 - Nov 7, 2015 om 23:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

In het verhaaltje onder de video staat dat je "tegenwoordig overal gin en tonic kunt bestellen", alsof dat iets nieuws is.
In de jaren 60-70 van de vorige eeuw werd dat in ieder geval ook overal veel besteld en gekocht voor thuis en dus gedronken, evenals cola-rum en wodka, en het zal van nog wel veel eerdere tijden zijn en was vaak ook om zakelijke deals even te beklinken.
Gin en wodka hadden de voorkeur omdat je dat minder op de adem zou ruiken en werd dan meestal gedronken door mensen die erg/te veel dronken. Dat kunnen kopen en bestellen is dus helemaal niets nieuws en zie ik mensen altijd al bestellen en drinken.
Daarnaast ook nu dus weer een test die eigenlijk de persoonlijke smaak van mensen betreft.

ltmvz
door ltmvz - Nov 7, 2015 om 23:43
949 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=mahadma schreef op zaterdag 7 nov 2015, 20:18]Dus biertesten, wijntesten mogen wel en dit niet? Kortzichtig.
Dat is niet kortzichtig. Er is een groot verschil in karakter tussen bier en wijn en de overige alcoholhoudende dranken.

mahadma
door mahadma - Nov 7, 2015 om 23:45
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Maar even goed een alcoholhoudende drank, ltmvz.. Dus een dranktest.

tijger1
door tijger1 - Nov 8, 2015 om 00:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik drink al jaren en jaren 's avonds een gin-tonic met een schijfje citroen. Niets nieuws onder de zon dus. En die gin heeft wel een veel hoger percentage alcohol dan wijn, maar er zit natuurlijk veel minder van in een glas dan wijn, want die wordt niet gemixt.

Maar nu ern beetje "hip" met allerlei smaakjes, flauwekul dus.

gerbera
door gerbera - Nov 8, 2015 om 12:09
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Wat ik zo leuk vindt? Al die testen van Kassa zijn "Kassa" voor Kassa !

Gerry1969
door Gerry1969 - Nov 8, 2015 om 14:58
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik kan me bijna niet aan de indruk onttrekken dat de tegenstanders van deze test een iets verhoogde stress hormoonhuishuiding hebben, waar kun je je druk om maken?

Diewilik

tijger1
door tijger1 - Nov 8, 2015 om 15:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=gerbera schreef op zondag 8 nov 2015, 12:09]Wat ik zo leuk vindt? Al die testen van Kassa zijn "Kassa" voor Kassa !

Hoezo?

ltmvz
door ltmvz - Nov 8, 2015 om 15:05
949 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=diewilik schreef op zondag 8 nov 2015, 14:58]...Ik kan me bijna niet aan de indruk onttrekken...
Met een klein beetje moeite gaat het lukken.

Apetjoek
door Apetjoek - Nov 8, 2015 om 16:02
234 Antwoorden / 16 Vragen

misschien krijgen we op dit tijdstip , tussen 1900 en 2000 uur ,ook nog wel eens een test over softdrugs/harddrugs of over condooms en die mag de dame die het programma leid (lijd) dan ook wel persoonlijk testen wordt het misschien toch nog wel een leuk en leerzaam programma !

gerbera
door gerbera - Nov 8, 2015 om 22:51
7348 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zondag 8 nov 2015, 15:02][quote=gerbera schreef op zondag 8 nov 2015, 12:09]Wat ik zo leuk vindt? Al die testen van Kassa zijn "Kassa" voor Kassa !

Hoezo?
Als ik zie hoeveel geld er wordt uitgegeven aan producten die dan getest worden komen er bij mij wat vragen op. En wat is het nut, zeker als het om voedingswaren of, al dan niet alcoholische, dranken gaat. Smaken verschillen dus zijn deze overbodig. En komen al die kosten uit de kassa van Kassa ???

mahadma
door mahadma - Nov 8, 2015 om 23:54
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Elke test kost geld, die komt m.i. uit de uitzendkostenpot, maar de kosten van die aankoop kosten zullen niet opwegen tegen de andere kosten.

costnix
door costnix - Nov 13, 2015 om 20:02
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De soep en broodmaaltijd, die de toeschouwers van Kassa krijgen kosten veel meer, dan de te testen producten.