ki
door kimbosch1 Oct 28, 2014 om 20:23
Huishouden & energie

Dressoir van de otto.nl

Laatst heb ik een dressoir besteld bij Otto.nl Op 10 september heb ik mijn kast netjes op tijd binnen gekregen.

Helaas mekte ik bij het opzetten dat er een grote scheur in het bovenblad zat. Meteen naar otto.nl gemaild en de volgende dag gebeld. Er zou binnen 2 tot 4 weken een nieuw blad binnen komen.

De aanvraag is op 15 september pas doorgegeven, waardoor het bovenblad pas later zou binnen komen. Op 13 oktober zouden we het blad dus maximaal binnen moeten krijgen. Helaas is het bovenblad nog steeds niet binnen.

Inmiddels hebben we meerdere malen telefonisch contact opgenomen, maar de callcenter geeft aan hier niks aan te kunnen doen. Op 22 oktober heb ik een klachtmail gestuurd, omdat het klachtenformulier op de website niet werkt. Hier op zou ik binnen 2 werkdagen reactie krijgen. Nu (28-10) nog steeds geen reactie ontvangen.

Ze hebben mij vorige week beloofd dat ik op 27-10 bericht zou krijgen wanneer mijn kast binnen zou komen. Vandaag weer terug gebeld waar het telefoontje blijft, weer te horen gekregen dat niemand iets weet en dat ze niks kunnen doen.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Het geld terug vragen en de kast terug sturen is ben ik bang geen optie, gezien dat ook via het hoofdkantoor moet worden geregeld. En gezien ik al weken wacht op een blad, dat moet worden geregeld via het hoofdkantoor, ben ik bang dat ik mijn geld nooit meer terug zie.

490 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Oct 28, 2014 om 22:00
16823 Antwoorden / 108 Vragen
0

Nou, zou zeker niet 'op goed geluk' het dressoir terugsturen, bent u en uw geld en uw 'foute' dressoir kwijt. Ze lijken inderdaad niet goed in klachtenafhandeling, althans: lees hier wat ik hier lees. Jasses, wat vervelend toch dat telkens namen waarvan men denkt "goed" te zitten, toch hun belofte niet nakomen. Heel slecht van Otto.nl

19
door 1953 - Oct 28, 2014 om 23:26
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Waarom niet het bestelde herroepen, annuleren, dan was het dressoir retour naar Otto gegaan. En u zat dan nu niet in de penarie van ellende met die beschadigde dressoir.

19
door 1953 - Oct 28, 2014 om 23:27
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

O ja, u had het recht om binnen de 14 dagen het bestelde te herroepen, annuleren!

U herriep het niet bij Otto.nl uw bestelde dressoir.

tenormin
door tenormin - Oct 28, 2014 om 23:37
16823 Antwoorden / 108 Vragen
0

[quote=1953 schreef op dinsdag 28 okt 2014, 23:27]O ja, u had het recht om binnen de 14 dagen het bestelde te herroepen, annuleren!

U herriep het niet bij Otto.nl uw bestelde dressoir.

Ja, dat weet @kimbosch1 ook wel, pfff.

zoekster
door zoekster - Oct 28, 2014 om 23:41
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Wilt u dat blad nog hebben, of wilt u eigenlijk helemaal van de koop af? Als ik u was zou ik nu voor ontbinding van de overeenkomst gaan, dit had allang opgelost moeten zijn.

Wat u het beste nu kunt doen is via thuiswinkel Otto benaderen.

klik HIER

Dan schrikken ze daar bij Otto wel wakker.

19
door 1953 - Oct 29, 2014 om 03:16
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=tenormin schreef op dinsdag 28 okt 2014, 23:37][quote=1953 schreef op dinsdag 28 okt 2014, 23:27]O ja, u had het recht om binnen de 14 dagen het bestelde te herroepen, annuleren!

U herriep het niet bij Otto.nl uw bestelde dressoir.

Ja, dat weet @kimbosch1 ook wel, pfff.

Dat niveau was ts nog onbekend waarschijnlijk geweest. Gaf aan dat herroeping, mijn gedacht, de beste oplossing zou zijn geweest.

ki
door kimbosch1 - Oct 29, 2014 om 16:24
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb gekozen om de koop eerste instantie niet te annuleren, omdat ze mij een nieuw blad hadden belooft. Nu heb ik er moeite mee om de koop te ontbinden, omdat ik bang ben dat het even lang of nog langer gaat duren voor ik mijn geld terug heb.

@zoekster Bedankt voor de tip. Ik ga er meteen mee aan de gang.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

empee
empee - Apr 9, 2024 om 20:04
Computers & telefonie

Telefoon staat altijd op handsfree

Mijn twee telefoons van Gigaset (type A270H) staan meteen op de speaker bij opnemen. Vroeger hoorde alleen ik wat de beller te vertellen had en als je dan iedereen wil laten meeluisteren, kon ik op de speaker duwen. Ik denk dat ik iets verkeerd heb ingesteld. Wie kan mij helpen om die handsfree-funktie weer weg te doen? Lees meer

Uy
Uyong - Apr 15, 2024 om 13:38
Geldzaken & recht

Toch een factuur bij 'gratis' bureau WOZ-waarde

Ik heb vorig jaar een bureau ingeschakeld wat bezwaar zou maken tegen de WOZ-waarde. Dat was vorig jaar nog kosteloos voor mij en ik liep geen risico.
De gemeente heeft na uitstel begin dit jaar een uitgespraak gedaan over dit bezwaar. Het bezwaar is ongegrond. Nu brengt het bureau maar liefst 800 euro in rekening, omdat vanaf dit jaar hun kosten niet meer vergoed worden door de overheid. Ik ... Lees meer

l.
l.couteaux - Apr 15, 2024 om 14:59
Voeding & gezondheid
Zendium tandpasta

Zendium tandpasta

Het viel mij op dat de tubes tandpasta van Zendium zo snel leeg waren.
Er kwam elke keer een stoot lucht uit alvorens er tandpasta op mijn borstel kwam.
Niet bij één tube maar eigenlijk altijd.
Ik heb twee ongeopende tubes tegen het licht aangehouden en ja hoor...Duidelijk te zien dat ze slecht zijn afgevuld.
Gewoon een heel stuk waar geen tandpasta te zien was.
Mag dat ... Lees meer