ro
door robbedoes69 Jul 3, 2014 om 17:59
Voeding & gezondheid

Drogistenapotheek.nl oplichters?

Apotheek Medisina in Utrecht is op hetzelfde adres gevestigd als www.drogistenapotheek.nl. De betaalde bestellingen van www.drogistenapotheek.nl kunnen afgehaald worden bij Apotheek Medisina in Utrecht.

Ik heb echter gekozen voor het laten bezorgen van mijn bestelling. Heb mijn bestelling ontvangen. Maar er zit maar één product in het pakketje. Dit terwijl ik er 2 besteld en betaald heb. Woensdag 18-6 heb ik de twee producten besteld en betaald. 27-6 had ik nog niets ontvangen en toen maar eens met Apotheek Medisina in Utrecht gebeld. Het telefoonnummer van www.drogistenapotheek.nl is namelijk continue in gesprek. Al meerdere dagen alleen de in gesprek toon.

Werd in eerste instantie keurig geholpen door Apotheek Medisina. Dame moest even inloggen in een ander computersysteem. "Oh sorry we hebben foutje gemaakt, u heeft het maandag in huis". 2-7, twee weken na mijn betaling een pakketje ontvangen met slechts 1 van de 2 betaalde producten.
Gisteren weer gebeld met Apotheek Medisina. "We kunnen helaas niets voor u betekenen, wij hebben niets te maken met www.drogistenapotheek.nl".

Gisteren een mail gestuurd naar klacht@drogistenapotheek.nl. Zou binnen 24 uur een reactie moeten hebben, maar uiteraard geen bericht.

1769 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 3, 2014 om 18:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat is uw vraag?

edrick3
door edrick3 - Jul 3, 2014 om 18:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=tijger1 schreef op donderdag 3 jul 2014, 18:07]En wat is uw vraag?

Kijk eens naar de titel van de vraag. ;-)

zoekster
door zoekster - Jul 3, 2014 om 18:24
10965 Antwoorden / 34 Vragen

In hun algemene voorwaarden zie ik een verwijzing naar de Thuiswinkel en Geschillencommissie staan. Ook al zie ik nergens het bekende logo.

Dus dien een klacht in bij Thuiswinkel.org als er morgen nog niet is gereageerd op uw mail
klik HIER

en laat die voor u bemiddelen in deze.

costnix
door costnix - Jul 3, 2014 om 21:50
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Drogistenaptheek.nl staat NIET op de ledenlijst van Thuiswinkel.org :-(
Zie hier.

tenormin
door tenormin - Jul 3, 2014 om 22:41
16816 Antwoorden / 108 Vragen

En Apotheek Medicina staat op Google met een streep door " lid van Thuiswinkel.org."

zoekster
door zoekster - Jul 3, 2014 om 22:56
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik zie toch dat Medisina een keurmerk heeft

klik HIER
en staat ook op de ledenlijst.

En aangezien deze webshop aan Medisina is gelieerd, zou ik toch daar mijn geluk beproeven als ik robbedoes was. Het zou wel eens kunnen dat deze webshop meelift op het keurmerk van Medisina, aangezien ze op hetzelfde adres zitten. En bovendien kan Thuiswinkel ook bemiddelen bij niet aangesloten webshops.

Nee heb je, ja kun je krijgen.....

gerbera
door gerbera - Jul 3, 2014 om 23:02
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Mocht het artikel onbruikbaar zijn door beschadiging tijdens het verzenden, of niet overeenkomen met het bestelde, dan bieden wij u de mogelijkheid dit artikel in overleg met onze klantenservice retour te zenden binnen 30 dagen na ontvangst. Retourgezonden goederen worden uitsluitend geaccepteerd in de originele verpakking en in ongeopende staat.

Dit is op hun site te lezen, dus gewoon terugsturen met vermelding dat uw bestelling niet overeen komt met het bestelde. Uw geld terug eisen en de volgende keer gewoon naar de drogist om de hoek gaan.

tenormin
door tenormin - Jul 3, 2014 om 23:08
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@zoekster, je schrijft en verwijst naar Medisina en dan lees ik MediSANA. zou dat enig verschil kunnen maken? Men weet probleem: lezen!

zoekster
door zoekster - Jul 3, 2014 om 23:22
10965 Antwoorden / 34 Vragen

@tenormin, je hebt helemaal gelijk. Je hebt Medisina en Medisana, allebei in Utrecht notabene.

Excuus, deze heeft inderdaad geen keurmerk. Pff.