cornelis71
door cornelis71 Apr 7, 2014 om 21:26
Elektronica & tv

Dual led tv

Goedenavond, heb voor de camping een dual led tv gekocht, vond het een mooie prijs, maar we hebben hier sinds kort digitale tv ontvangst, moeten 22 zenders zijn(analoog was 15)heb de tv aut.laten zoeken, maar kom niet verder dan 15 zenders, prima ontvangst, maar waarom krijg ik er niet meer. Is de tv niet geschikt voor digitale tv? Ik kom er niet uit, ook niet met de handleiding., misschien weet iemand van u hier meer van. Groetend

16808 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 7, 2014 om 21:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft u tv naar analoge kanalen laten zoeken. Voor de digitale kanalen moet u waarschijnlijk de code ingeven die u van de beheerder van het netwerk heeft gekregen. Anders even informeren bij hun of uw tv geschikt is voor de digitale ontvangst.

ve
door verwijderd - Apr 7, 2014 om 21:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank je wel, ik ga er achteraan. Ik ga nu denken dat hij, misschien gezien de prijs, niet geschikt is voor digitaal. Groetend

ve
door verwijderd - Apr 7, 2014 om 23:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wellicht kan er meer info/hulp komen als er een merk/type bekend is.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2014 om 00:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

mahadma schreef op maandag 7 apr 2014, 23:01: Wellicht kan er meer info/hulp komen als er een merk/type bekend is.

DUAL televisie van de Blokker, waar je ook nog dvd's kunt mee afspelen, voor ca. € 175,00.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2014 om 08:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.beste.nl/kortingscode/b2022288/blokker/1000572/dual-led-televisie-32-inch-van-euro-349-voor-euro-199/

Is het de tv op bovenstaande link?
Analoog pakt hij altijd en digitaal moet je inderdaad een paar codes invoeren, die staan hier op de info die ik bij de smartcard heb gekregen en moet je invoeren als je digitaal hebt geselecteerd en de tv de zenders wil installeren.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2014 om 08:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft U wel een digitale decoder of een CI module met een digitale TV-kaart er bij genomen?
Zonder zal het nooit werken.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2014 om 09:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan digitale zenders niet op dezelfde manier zoeken als de oude analoge zenders.

In het geval van deze tv heb je geen mogelijkheid om een CAM module met een smart card te plaatsen, en ook geen DVB-T tuner. Je hebt dus een los kastje nodig dat je meestal van je provider kan krijgen om digitaal te kijken.

Dit hangt wel af van de provider. Bij sommige providers heb je gewoon een TV nodig die wel een DVB-T tuner heeft (alle goede hedendaagse tv's). En bij sommige krijg je een kastje met of zonder smartcard.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2014 om 11:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedenmorgen,bedankt voor al de reacties.
Betreft een dual dl-tdl32r1-001.
Het signaal komt gewoon uit de wandaansluiting, bij de beheerder blijkt een digitale aansluiting te zitten. Wij hebben niets nodig. Bij sommige mensen lukt het wel om digitaal te ontvangen maar er zijn er ook waar het niet gaat. Als ik er zeker van ben dat deze tv er niet geschikt voor is, dan hou ik er over op.
Er komt nergens de vraag om een code.
Bij het automatisch zoeken, staan de zenders in een andere volgorde, het beeld is veel beter.
Groetend

ve
door verwijderd - Apr 8, 2014 om 11:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Philip36, wat ik kan vinden is Tv Av Scart Ypbpr Hdmi 1 Hdmi 12 Hdmi 13 Pc Media Dvd meer opties zijn er niet.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2014 om 12:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

cornelis71 schreef op dinsdag 8 apr 2014, 11:58: Philip36, wat ik kan vinden is Tv Av Scart Ypbpr Hdmi 1 Hdmi 12 Hdmi 13 Pc Media Dvd meer opties zijn er niet.

Dat zijn je inputs. De tuner werkt gewoon via de normale kabel uit de muur die in je RF(antenne) poort achterop je tv gaat.

Ik heb net al zitten kijken, je tv ondersteund het niet. (of het staat in ieder geval niet in het boekje) en je hebt dus zoals ik al eerder zei een los kastje nodig om dit te laten werken. Standaard ondersteund de tv alleen maar analoog.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2014 om 14:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk even in de handleiding van de TV.
De TV moet een DVB-C tuner (C staat voor cable) hebben om de digitale zenders te kunnen ontvangen.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2014 om 20:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo crewmember, het is denk ik nu wel duidelijk dat de tv geen digitale ontvangst ondersteund. Het zij zo, niets aan te doen. Eigenlijk is het teveel gevraagd voor die prijs. Ik doe het er maar mee.

Iedereen hartelijk dank voor de adviezen.

Groetend.