corjan_1
door corjan_1 Oct 25, 2014 om 09:09
Auto & vervoer

Dubbel betalen voor reparatie?

ik heb mijn auto laten repareren voor drie duizend euro. En apk gekeurd. Na twee dagen blijkt het euvel nog steeds bestaan. Nu blijkt dat er meer aan de hand is. Kost nu nog eens extra drie duizend euro en ik moet 720 euro betalen voor het hernieuwde onderzoek.
Klopt dit allemaal

1108 7 Rapporteer

sw
door swat1500 - Oct 25, 2014 om 12:31
3763 Antwoorden / 0 Vragen

Op basis van deze summiere informatie is daarover niet zoveel te zeggen. Van belang is wat er precies afgesproken is bij de eerste reparatie. Er zou dan sprake kunnen zijn van wanprestatie. Voor 6720 euro kunt u een leuke tweedehands kopen.

tijger1
door tijger1 - Oct 25, 2014 om 12:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Leg er teeeduizend bij en u hebt een nieuwe.

me
door mein33 - Oct 26, 2014 om 11:01
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Welk merk en type auto u heeft, het bouwjaar en de Km. stand.
Heeft u de auto bij het desbetreffende bedrijf gekocht
Kunt u de klacht omschrijven en hetgeen er door de garage aan is gedaan om het probleem te herstellen.
Kunt u ook aangeven waaruit de zgn. onderzoekskosten bestaan, het gaat hier om een exorbitant hoog bedrag.
Kunt u aangeven of de garage een merkdealer, een Bovag aangesloten garagebedrijf, een onafhankelijk garagebedrijf of "beun de haas" is.

grindweg
door grindweg - Oct 26, 2014 om 11:22
2308 Antwoorden / 28 Vragen

wat zijn de problemen?
wat voor merk auto?
wat is er afgesproken?

hereistom
door hereistom - Oct 26, 2014 om 22:43
729 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zou eens naar een andere betrouwbare garage gaan, deze kosten zijn echt niet normaal of is de motor soms vastgelopen.

target
door target - Nov 14, 2014 om 10:00
297 Antwoorden / 3 Vragen

Hahahaha. Ja zoiets komt vaker voor.
2x voor hetzelfde euvel betalen? Never. De eerste keer is niet geleverd wat je betaald hebt, en dus mag dit alsnog.
Maar ik zo niet te lang touwtrekken want van een bedreven autohandelaar win jij het toch niet.
Zoek juridische hulp.

bu
door burgos - Nov 14, 2014 om 17:23
96 Antwoorden / 7 Vragen

U rijd in een rols ??