sc
door scar55 Jul 23, 2015 om 11:43
Huishouden & energie

Duistere kosten van noun.

Geachte Kassa
ik ben er achter gekomen dat noun vage kost in rekening breng en wel de accept € 1 inmiddels € 1.50 ,zonder er van op de hoogte gebracht te zijn werd het in rekening gebracht.
ik betaalde per ideal dus heb ik geen acceptgiro kaart gehad.
toen ik gedreigd had naar kassa te schrijven werd ik gebeld door noun.
Mensen kijk dit na want een reken som is snel gemaakt .
ze verdienen met deze nep actie miljoenen als het niet meer is.
zeg het voort

566 6 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jul 23, 2015 om 11:54
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Eneco heeft de ideal betaling optie, gratis.

edrick3
door edrick3 - Jul 23, 2015 om 11:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo scar55,

Als je niet automatisch betaald werden er kosten in rekening gebracht.

Facturen snel en eenvoudig betalen

Uw facturen kunt u direct in Mijn Nuon betalen via iDEAL. Betaalt u via automatische incasso? Dan wordt het factuurbedrag automatisch geïncasseerd.

Ontvangt u een acceptgiro per post, dan berekenen wij hiervoor € 1,82. Als u zich voor Post Online aanmeldt ontvangt u geen acceptgiro's meer per post. U krijgt een e-mail zodra er een factuur klaar staat in Mijn Nuon. Vanaf 1-1-2015 zijn hier geen kosten meer aan verbonden.

Met vr.gr.

jo
door jorisw - Jul 23, 2015 om 12:06
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=scar55 schreef op donderdag 23 jul 2015, 11:43].
ze verdienen met deze nep actie miljoenen als het niet meer is.
zeg het voort

Nuon heeft 3 miljoen klanten x 1,50 - kosten is geen miljoenen. Op een omzet van 3,1 miljard is dit te verwaarlozen....

tijger1
door tijger1 - Jul 23, 2015 om 15:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En er is ook helemaal niets duisters aan. Gewoon de voorwaarden lezen.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 23, 2015 om 16:04
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Waar bent al die tijd geweest dit is al tig jaren een normale gang van zaken, en al heel veel op deze site aan de orde geweest. Lees ook eens de voorwaarden voordat u ergens aan begint.

ho
door hopetobehelping - Jul 23, 2015 om 20:39
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste scar55,

dat de extra kosten per factuur afhangen van hoe u betaalt heeft u inmiddels wel begrepen.
Dat is bij heel veel bedrijven zo.

Ik ben wel benieuwd wat u nu nog aan extra kosten per factuur heeft nu Nuon u gebeld heeft.
Stonden uw gegevens in het systeem van Nuon fout en heeft men dit inmiddels gecorrigeerd (met terugwerkende kracht) ?