mebo
door mebo Sep 18, 2015 om 11:11
Voeding & gezondheid

Dumpen postpakket door POSTNL.

Hedenmorgen zou POSTNL bij mij een pakket bezorgen.
Toen de bezorgtijd, die via Track & Trace was opgegeven, voorbij was keek ik hier nogmaals om te zien of de bezorgtijd misschien was gewijzigd. Tot mijn verbazing bleek het pakket reeds een half uur daarvoor te zijn afgeleverd, alleen niet bij mij en er was zeer zeker ook niet aangebeld.
Toen ging er bij mij de alarmbel rinkelen en ben eens bij de voordeur gaan kijken en wat bleek, de POSTNL medewerker had het pakket daar maar gedumpt.
Mijn vraag is eigenlijk, heeft het zin om bij POSTNL hierover een klacht in te dienen omdat je hier regelmatig leest dat POSTNL niet of nauwelijks op klachten reageert. Of moet je dit gedrag als consument maar accepteren en blij zijn dat je je pakket toch nog hebt ontvangen.

787 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Sep 18, 2015 om 11:21
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik zou er wel melding van maken. Mijn vermoeden is dat de pakketbezorger hier op wordt aangesproken door post.nl.

mahadma
door mahadma - Sep 18, 2015 om 11:51
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

Maar post.nl zal wel met de overbekende "Excuses" gaan reageren ........... en je hoort er niks meer van.

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 18, 2015 om 14:02
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Sowieso gefeliciteerd dat het pakket aangekomen is. Daarnaast uiteraard wel 'n klacht indienen, niet telefonisch dat hebben ze het liefst aangezien dat dat weer geld oplevert, maar -gratis- online.
Handelen ze dit niet naar behoren af, dien je daar uiteraard ook weer 'n klacht over in, zo laat je dat cirkeltje maar rondjes draaien.

Stel verder ook de afzender hiervan op de hoogte, laat een beetje doorschemeren als dit zo gaat, dat je dan daar niet meer durft/wilt bestellen.

En wanneer je het echt grondig wilt aanpakken, ga je op sociale media en klachtensites verder met 'klagen'. Alhoewel veel imagoschade kan PostNL nu ook weer niet meer oplopen..

edrick3
door edrick3 - Sep 18, 2015 om 18:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo mebo,

.....blij zijn dat je je pakket toch nog hebt ontvangen......
Dat sowieso! ;-)

.....moet je dit gedrag als consument maar accepteren .....
Dat zeker niet!
In ieder geval een klacht indienen.
Uw klacht en of vraag kunt u ook via briefpost versturen.
Stuur uw brief naar:
Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Wie weet gaat het nog eens een keertje helpen!

Met vr.gr.

ho
door hopetobehelping - Sep 18, 2015 om 20:36
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste mebo,

uiteraard een klacht indienen.
Uw ene klacht zal het verschil niet maken maar als er een aantal klachten over dezelfde bezorger zijn dan zal POSTNL (om erger te voorkomen) wel ingrijpen.
Als u bij uw klacht duidelijk datum, tijd en adres vermeld dan weet POSTNL welke bezorger het betreft.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer