te
door teamwork5 Feb 18, 2015 om 23:08
Voeding & gezondheid

Dutch Pharma

Ben sinds oktober 2014 bezig met Dutch Pharma, heb een proefpakket aangevraagd en 3 dagen te laat opgezegd, zit dus ook met een jaar contract vast.
Heb ze bij de bank geblokkeerd en me geld teruggehaald van de vervolgzending, stuur momenteel alles wat ik krijg ongeopend terug ook van de incasso bureau.
Dus mijn vraag is zijn er nog steeds mensen die het zelfde hebben en doe ik er goed aan op deze manier

696 11 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Feb 18, 2015 om 23:52
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Heeft u 3 dagen te laat opgezegd na 3 weken na ontvangst? Probleem. Dacht u echter dat het 2 weken was en dan 3 dagen te laat: geen probleem, dan op tijd. Dat is me dus nog niet duidelijk uit uw vraag. Hangt dus er van af in welk tijdsbestek u het heeft teruggestuurd.

mahadma
door mahadma - Feb 19, 2015 om 00:05
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Toets rechts bovenaan in het "ZOEK binnen vraag en beantwoord" Dutch Pharma in en je hebt globaal 3 maanden leesvoer. Vrijwel zeker dat je antwoord daar tussen staat.

door 1953 - Feb 19, 2015 om 02:45
3725 Antwoorden / 95 Vragen

U was niet de eerste en zal zeker ook niet de laatste worden die kennis heeft gemaakt met DutchPharma.

Ontsnapping als ongewilde contractant aan het jaarcontract zou kunnen zijn dat DutchPharma uw dwaling heeft aangedaan door niet duidelijk communiceren naar u op enigerleiwijze dat het om een jaarcontract gaat na het proefpakket. Proefpakket is geen abonnement voor vervolgproducten, daar moet een afzonderlijk overeenkomst voor worden aangegaan.

edrick3
door edrick3 - Feb 19, 2015 om 10:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo teamwordk5,

Wellicht heb je nog iets aan deze info van Consuwijzer: klik hier.

an
door ansdeleeuw - Feb 24, 2015 om 15:06
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zit met hetzelfde probleem. Heb al verschillende keren bericht gehad van incassobureau en nu proberen ze telefonisch contact met me te krijgen om tot een regeling te komen. Ik hou me maar vast aan eerdere ervaringen en betaal en reageer dus niet maar word er enorm nerveus van. Volgende stap is natuurlijk de deurwaarder !! en wat doe ik dan ??

tijger1
door tijger1 - Feb 24, 2015 om 15:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ansdeleeuw

Ook voor u geldt: toets in het zoekvak rechsboven Dutch Pharma in en lees alles. Krijgt u ook antwoord op uw vraag.

an
door ansdeleeuw - Feb 24, 2015 om 15:54
3 Antwoorden / 0 Vragen

@tijger1
ik weet het, zo ben ik hier terecht gekomen. neemt niet weg dat ik het een zenuwslopende toestand vind en niet ècht goed weet wat te doen !!

tijger1
door tijger1 - Feb 24, 2015 om 15:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zij beginnen echt geen rechtzaak. Dus er komt geen deurwaarder.

zoekster
door zoekster - Feb 24, 2015 om 16:07
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het zit zo, na een proefperiode mag er alleen verlengd worden met een contract voor onbepaalde duur dat per direct mag worden opgezegd met een opzegtermijn van maximaal een maand.

Dutch Pharma geeft echter een verlenging van de overeenkomst met een jaar, als je niet op tijd hebt opgezegd. Aangezien dit vanuit de wet gezien niet mag, vervalt de gehele algemene voorwaarde en hoeft u alleen maar het proefpakket te betalen.

Andere proefabonnementen (dus geen tijdschriften of dagbladen), zoals; sportschool, datingsite, enz.: Stilzwijgende verlenging mag wel. Maar alleen als de ondernemer vooraf heeft laten weten dat het abonnement doorloopt. En het mag alleen als het abonnement wordt omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. Een abonnement voor onbepaalde tijd is een abonnement zonder einddatum.

klik HIER

an
door ansdeleeuw - Feb 24, 2015 om 16:10
3 Antwoorden / 0 Vragen

Dank je @zoekster
we zien wel hoe het verder gaat maar leuk is anders !!

te
door teamwork5 - Feb 24, 2015 om 23:25
1 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=ansdeleeuw schreef op dinsdag 24 feb 2015, 16:10]Dank je @zoekster
we zien wel hoe het verder gaat maar leuk is anders !!

Gewoon volhouden net als ik, en zeker niet nerveus worden van de incasso e.d. ga zeker niets betalen aan deze maffia praktijken!