ij
door ijzervreter Jun 29, 2014 om 23:43
Computers & telefonie

DVD bedrukken

Beste mensen.
Ik ben op zoek naar een programma om inkjet printable DVD's te bedrukken. Op mijn vorige computer stond het programma NewSoft CD Labeler waar ik prima mee werken kon.Maar het programma is niet op de nieuwe terechtgekomen. Wie weet hoe ik daar aan kan komen. Met vr. groet.

1706 11 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jun 30, 2014 om 00:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Is het voor Mac? Kijk dan eens klik hier.

br
door brui0929 - Jun 30, 2014 om 06:41
634 Antwoorden / 10 Vragen

Hiervoor zijn speciale dvd's lightscribe verkrijgbaar ook de dvd brander is dan een lightscribe dit werkt door na het branden van de dvd deze omgedraaid in de dvd brander te leggen hiervoor kun je Nero gebruiken.
Kijk ook eens op spotnet(lite) downloaden doe je met grabit.

ph
door philip36 - Jun 30, 2014 om 08:12
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Wat bedoelt u precies met " is niet op de nieuwe terecht gekomen"?
Vanaf de meegeleverde DVD's van de vorige PC proberen te installeren?

kaasbroodje
door kaasbroodje - Jun 30, 2014 om 08:23
937 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zou eens kijken op de website van de leverancier van uw printer, want voor de functie die u beschrijft heeft u wel een printer nodig die ook een aparte invoer heeft voor de DVD's te bedrukken.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 30, 2014 om 08:29
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo IJzervreter,
staat hier iets voor u bij?
KLIK

Vr. Gr. sjoppie.

ij
door ijzervreter - Jun 30, 2014 om 12:23
29 Antwoorden / 30 Vragen

[quote=ijzervreter schreef op zondag 29 jun 2014, 23:43]Beste mensen.
Ik ben op zoek naar een programma om inkjet printable DVD's te bedrukken. Op mijn vorige computer stond het programma NewSoft CD Labeler waar ik prima mee werken kon.Maar het programma is niet op de nieuwe terechtgekomen. Wie weet hoe ik daar aan kan komen. Met vr. groet.

Iedereen bedankt voor de reacties!
Ik heb een computer met Windows 7 prof.
Op het internet zie ik wel software "NewSoft CD Labeler" maar ik weet niet of dat betrouwbaar is. Hoe weet je dat trouwens?
Ik heb al wat aangeklikt maar kreeg gelijk een waarschuwing van mijn beveiligings software. Dus maar niet verder gegaan.

gompy2
door gompy2 - Jun 30, 2014 om 12:54
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ijzervreter schreef op maandag 30 jun 2014, 12:23]
Op het internet zie ik wel software "NewSoft CD Labeler" maar ik weet niet of dat betrouwbaar is. Hoe weet je dat trouwens?
Ik heb al wat aangeklikt maar kreeg gelijk een waarschuwing van mijn beveiligings software. Dus maar niet verder gegaan.
Op welke site was je?
Welke beveiligingssoftware gebruik je?

ij
door ijzervreter - Jun 30, 2014 om 14:39
29 Antwoorden / 30 Vragen

[quote=ijzervreter schreef op zondag 29 jun 2014, 23:43]Beste mensen.
Ik ben op zoek naar een programma om inkjet printable DVD's te bedrukken. Op mijn vorige computer stond het programma NewSoft CD Labeler waar ik prima mee werken kon.Maar het programma is niet op de nieuwe terechtgekomen. Wie weet hoe ik daar aan kan komen. Met vr. groet.

De site waarop ik terecht kwam heet http://newsoft-cd-labeler.updatestar.com/
Mijn beveiliging is BitDefender.

ij
door ijzervreter - Jun 30, 2014 om 18:14
29 Antwoorden / 30 Vragen

[quote=gompy2 schreef op maandag 30 jun 2014, 15:53][quote=ijzervreter schreef op maandag 30 jun 2014, 14:39]
De site waarop ik terecht kwam heet http://newsoft-cd-labeler.updatestar.com/
Mijn beveiliging is BitDefender.
De updatestar site is op zich zelf niet gevaarlijk, toen je ging downloaden kreeg je een weigering denk ik, toen werd je doorgeleid naar een andere site.
Bitdefender doet zijn werk goed.
Volgende:

Je hebt denk ik een Brother printer, want die software is ooit uitgegeven op een bijgevoegde CD naar het schijnt.
Op onderstaande link staat er een update, als dat de goeie site is, die is zo te zien voor Mac OS, maar je zou ze kunnen mailen of er ook een update voor Windows is.
Klik-> CD-labeler

Je hebt het helemaal bij het goede eind. Ik heb een brother printer MFC-J 825 DW.
In de handleiding daarvan wordt over dat programma gesproken.
Ik ga de software opnieuw instaleren en kijk of het programma gaat werken.
Je krijgt antwoord als het is gelukt. Vanavond moet ik weg dus dat wordt zeker morgen.
Met vr. groet.

pi
door pieterwolters - Jun 30, 2014 om 18:40
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ijzervreter schreef op maandag 30 jun 2014, 12:23]
Op het internet zie ik wel software "NewSoft CD Labeler" maar ik weet niet of dat betrouwbaar is. Hoe weet je dat trouwens?

Door naar de site van de makers te gaan en niet gaan downloaden van de eerste de beste link die je in Google ziet.Door de advertentie te negeren heb je een behoorlijke kans dat je op de site van de makers uit komt.

gompy2
door gompy2 - Jun 30, 2014 om 23:42
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ijzervreter schreef op maandag 30 jun 2014, 14:39]
De site waarop ik terecht kwam heet http://newsoft-cd-labeler.updatestar.com/
Mijn beveiliging is BitDefender.
De updatestar site is op zich zelf niet gevaarlijk, toen je ging downloaden kreeg je een weigering denk ik, toen werd je doorgeleid naar een andere site.
Bitdefender doet zijn werk goed.
Volgende:

Je hebt denk ik een Brother printer, want die software is ooit uitgegeven op een bijgevoegde CD naar het schijnt.
Op onderstaande link staat er een update, als dat de goeie site is, die is zo te zien voor Mac OS, maar je zou ze kunnen mailen of er ook een update voor Windows is.
Klik-> CD-labeler