re
door rene71 Oct 30, 2014 om 00:48
Computers & telefonie

Dymowriter werkt niet meer

Goedemorgen,

Ik zit met het volgende probleem, ik heb een dymowriter 320, deze werkte perfect onder windows XP.
Maar helaas was de computer stuk gegaan en heb ik nu een computer met windows 7 erop staan.
nu werkt de dymowriter 320 niet meer, het schijnt onder windows 7 dat deze niet meer ondersteund worden.Ik heb al gemailt naar Dymo maar ze zeggen het einige wat we kunnen doen is een dymowriter 450 aanbieden voor 66,72. dit vind ik veel geld en weinig service van hun kant. nu heb ik gelezen op internet dat er een omruil mogelijk is,maar daar wordt ik niet wijzer van. Kunnen jullie mij helpen? ik verstuur gemiddeld 40 pakketjes via de post dus zal het handig zijn dat de dymo ook werk. en ivm scheiding heb ik het niet zo breed.

Wachtend op U antwoord

Mvgr René Augustijn

752 10 Rapporteer

door 1953 - Oct 30, 2014 om 03:20
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Tja...u heeft waarschijnlijk een professioneel bedrijf of niet vanwege die 40 pakketje per dag, week, maand, kwartaal of jaar?

Die Dymowriter is niet meer van deze tijd en z'n langste tijd gehad hebbend. Einde oefening!

Bedrijfsmatig gezien zijn er wel vaak aanbiedingen omtrent DYMO labelwriter 450 die dan gratis is bij aankoop van 5 rollen labels o.i.d. Bedrijfskosten!

door 1953 - Oct 30, 2014 om 03:22
3725 Antwoorden / 95 Vragen

In mijn vorige bericht doelend op Makro en Staples Office o.a.

re
door rene71 - Oct 30, 2014 om 05:22
2 Antwoorden / 1 Vragen

Goedemorgen

Ik ben maar particulier

Mvrg René Augustijn

diumenge
door diumenge - Oct 30, 2014 om 07:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Heb je installatie CD nog? Je kan proberen deze te installeren onder in de compatibiliteitsmodus en daarna de software ook in die modus te draaien.

Volgens MS is de 320 overigens wel compatibel met Windows 7.

jo
door joentje1978 - Oct 30, 2014 om 21:50
367 Antwoorden / 6 Vragen

Ik heb een half jaar geleden toen ik met 4 PC's van XP naar Windows 7 overging voor de kaarten (videokaart, geluidskaart en ethernetkaart) waar geen Windows 7-drivers voor verkrijgbaar waren gewoon de XP-drivers geinstalleerd en deze werken naar behoren.

Misschien werkt dit ook bij uw externe apparaat.

U moet de driver (.inf-bestand) dan wel handmatig selecteren en als de driver een automatische setup is waarbij er een foutmelding weergegeven wordt dat het niet voor uw besturingssysteem geschikt is dan moet je deze setup nog een keer uitvoeren maar dan in compatibiliteitsmodus.

re
door rene71 - Oct 30, 2014 om 22:36
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

Dit gaat ik proberen ik heb de installatie cd niet meer maar op Internet staan de divers

Dank je wel voor de feedback ik laat het weten

Groetjes Rene

door 1953 - Oct 30, 2014 om 23:53
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=rene71 schreef op donderdag 30 okt 2014, 05:22]Goedemorgen

Ik ben maar particulier

Mvrg René Augustijn

Het deed maar vermoeden: die 40 pakketjes!

door 1953 - Oct 30, 2014 om 23:57
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=diumenge schreef op donderdag 30 okt 2014, 07:04]Heb je installatie CD nog? Je kan proberen deze te installeren onder in de compatibiliteitsmodus en daarna de software ook in die modus te draaien.

Volgens MS is de 320 overigens wel compatibel met Windows 7.

Aan de installatie CD/DVD, meestal verouderde software, heb je niet aan in feite, het beste om de allerlaatste softwareversie van DYMO te downloaden en te installeren. DYMO vraagt welk operatingsysteem u heeft en aan daarvan wordt de laatste softwareversie met de nodige drivers aangeboden.

door 1953 - Oct 30, 2014 om 23:58
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=rene71 schreef op donderdag 30 okt 2014, 22:36]Hallo,

Dit gaat ik proberen ik heb de installatie cd niet meer maar op Internet staan de divers

Dank je wel voor de feedback ik laat het weten

Groetjes Rene

'Niet geschoten is altijd mis'!

diumenge
door diumenge - Oct 31, 2014 om 08:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=1953 schreef op donderdag 30 okt 2014, 23:57]

Aan de installatie CD/DVD, meestal verouderde software, heb je niet aan in feite, het beste om de allerlaatste softwareversie van DYMO te downloaden en te installeren. DYMO vraagt welk operatingsysteem u heeft en aan daarvan wordt de laatste softwareversie met de nodige drivers aangeboden.

Als er nieuwe software beschikbaar was dan had TS het probleem helemaal niet.

Denk eens een keer na voor je een antwoord geeft.