ou
door oudenalder1 Aug 5, 2014 om 09:16
Auto & vervoer

E Bike

Beste lezer
Ik heb en had veel problemen met mijn Cannondale E Bike fietsen
Ik nu al 6000euro kwijt en heb nog steeds problemen
De Dealer en Cannondale kunne mij niet helpen
U wel neem ik aan, een zetje in de goede richting wil wel eens helpen
Ruim 50 jaar lid

999 5 Rapporteer

czar
door czar - Aug 5, 2014 om 17:40
1209 Antwoorden / 20 Vragen

En wat is/zijn de problemen met uw e-bike?
En waarom kunnen de dealer en fabrikant niet helpen?
Het wordt lastig helpen als we de problemen niet kennen.

Welk type-nummer is het?
Wat zijn de klachten met de e-bike?
Wat hebben dealer en fabrikant tot nu toe wel gedaan?

de
door deboskabouter - Aug 8, 2014 om 21:44
9 Antwoorden / 2 Vragen

Ja ik ben ook erg benieuwd naar de achtergrond van dit verhaal beetje beperkte info...

czar
door czar - Aug 8, 2014 om 21:49
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=deboskabouter schreef op vrijdag 8 aug 2014, 21:44]Ja ik ben ook erg benieuwd naar de achtergrond van dit verhaal beetje beperkte info...

Ruim 50 jaar lid en kent waarschijnlijk de werking van dit forum niet.
Ook het vinkje stel me op de hoogte niet aangevinkt waarschijnlijk.

Hij wacht nu dus tot Kassa! hem belt, schat ik zo in.
Jammer, want ik was wel benieuwd.

tenormin
door tenormin - Aug 8, 2014 om 22:12
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@oudenalder1, u bent nieuw hier. En al bent u 50 jaar lid van de Vara; hier zal dit niet helpen. Even kort uitgelegd, als u tenminste het vinkje hebt aangetikt, dan zou u antwoorden op uw vraag krijgen, alleen: de vraag ontbreekt, het is een mededeling. Dus hoop dat u nog eens een keertje op het forum komt om te zien wat u moet doen. Van de Vara zelf krijgt u echt geen antwoord; wel van forumleden die iets over uw problemen met de E bike van gedachte kunnen wisselen met u. Nogmaals, als u schrijft wat er aan de hand is.

fl
door flessebon - Aug 8, 2014 om 22:24
418 Antwoorden / 7 Vragen

Beste Oudenalder,

Contact opnemen met de redactie kan via deze pagina . Of per brief: Postbus 175
1200 AD Hilversum, of telefoon: 035-6711 911