oo
door oomens Sep 29, 2015 om 21:12
Geldzaken & recht

E-bon inleveren bij wie

Waar kan je nog e-bonnen inleveren.

4602 10 Rapporteer

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 29, 2015 om 21:16
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Bij bedrijven die die e-bonnen nog accepteren.

diumenge
door diumenge - Sep 29, 2015 om 21:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat zijn e-bonnen?

mahadma
door mahadma - Sep 29, 2015 om 21:37
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Klik HIER, en zie:

Maandag 1 juni 2015

E-bon failliet

Het bedrijf achter E-bon, een cadeaubon die online kan worden besteed, is failliet. Terwijl de curator kijkt naar mogelijkheden voor een doorstart, is de site nog in de lucht. Pas in de checkout krijgen bezoekers te lezen dat het ‘helaas niet mogelijk’ is om af te rekenen.

Internetkassa.nu schrijft vanochtend over het bankroet. Uit het insolventieregister blijkt dat E-bon BV al op 4 mei failliet is verklaard door de Amsterdamse rechtbank. Directeur Erwin de Zeeuw was zojuist niet direct beschikbaar voor een reactie aan Twinkle. Hetzelfde geldt voor curator Merijn Tops.

Waar kan je nog e-bonnen inleveren? Ik vrees met grote vreeze dat je die nergens meer kwijt kan.

tijger1
door tijger1 - Sep 29, 2015 om 22:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Oftewel de vuilnisbak.. Mensen moeten ophouden met het kopen van bonnen. Geef gewoon geld, duurt veel langer voordat dat waardeloos wordt.

valerius-2
door valerius-2 - Sep 30, 2015 om 00:30
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Gewoon pech verder geen verhaal meer te behalen.

door 1953 - Sep 30, 2015 om 00:40
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=diumenge schreef op dinsdag 29 sep 2015, 21:18]Wat zijn e-bonnen?

Goeie contravraag!

door 1953 - Sep 30, 2015 om 00:42
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=mahadma schreef op dinsdag 29 sep 2015, 21:37]Klik HIER, en zie:

Maandag 1 juni 2015

E-bon failliet

Het bedrijf achter E-bon, een cadeaubon die online kan worden besteed, is failliet. Terwijl de curator kijkt naar mogelijkheden voor een doorstart, is de site nog in de lucht. Pas in de checkout krijgen bezoekers te lezen dat het ‘helaas niet mogelijk’ is om af te rekenen.

Internetkassa.nu schrijft vanochtend over het bankroet. Uit het insolventieregister blijkt dat E-bon BV al op 4 mei failliet is verklaard door de Amsterdamse rechtbank. Directeur Erwin de Zeeuw was zojuist niet direct beschikbaar voor een reactie aan Twinkle. Hetzelfde geldt voor curator Merijn Tops.

Waar kan je nog e-bonnen inleveren? Ik vrees met grote vreeze dat je die nergens meer kwijt kan.

Zo bekend bleek het ook weer niet te zijn geweest, daar de organisatie van e-bon reeds failliet is verklaard.

door 1953 - Sep 30, 2015 om 00:43
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op woensdag 30 sep 2015, 00:30]Gewoon pech verder geen verhaal meer te behalen.

'Van een kale failliete kip viel niets meer te plukken!'

koekeloer
door koekeloer - Sep 30, 2015 om 16:19
562 Antwoorden / 18 Vragen

Bij de e-politie

ba
door bassie16 - Oct 1, 2015 om 09:25
43 Antwoorden / 1 Vragen

Als je op de link klikt die Mahadma 29 september heeft gedeeld klikt kun je ook lezen onder het kopje Psp's dat ontvangers van een E-bon hun krediet nog wel kunnen besteden dankzij de Stichting Beheer Elektronische Gelden Houders. Deze stichting valt buiten het faillissement.