ro
door rodanos Oct 18, 2014 om 18:12
Computers & telefonie

E-mail

Ik heb o.a. Webmail van Upc,als ik een e-mail ontvang,met daarin een plaatje of een pps bestand dan zou ik dat bericht willen doorsturen maar dan zonder het adres van wie ik het heb gehad.
Ik heb al gegoogeld maar daar kan ik niet de goede oplossing vinden.
Wellicht vind ik hier van de experts wel een juiste oplossing.
Groet,
willem.

2405 45 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 18, 2014 om 18:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo rodanos,

Klik op Doorsturen
Zet de cursor in de mail achter de naam van de afzender (die het naar jou gestuurd heeft) en gebruik Backspace om dit te verwijderen.
Je kunt ook met de linkermuisknop ingedrukt de tekst/naam/adres die je wilt weghalen 'blauw' maken en op Delete klikken.
Zo kun je ook de FW in het onderwerp weghalen.

Suc6

jantje7
door jantje7 - Oct 18, 2014 om 18:56
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Je kunt ook de bijlage even opslaan op je PC. Daarna met een eigen mail de bijlage toevoegen en versturen.

edrick3
door edrick3 - Oct 18, 2014 om 20:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=jantje7 schreef op zaterdag 18 okt 2014, 18:56]Je kunt ook de bijlage even opslaan op je PC. Daarna met een eigen mail de bijlage toevoegen en versturen.

Dat kan alleen met Bijlagen, niet met plaatjes die IN de mail staan.
Voor alleen Bijlage is het natuurlijk een prima oplossing (die ik zelf ook wel eens gebruik).

Goed weekend

ro
door rodanos - Oct 18, 2014 om 21:34
48 Antwoorden / 21 Vragen

Hoi edrick3,

Als ik op doorklikken klik dan krijg ik de naam van mijzelf te zien,dus niet van de vorige afzender. en het onderwerp,als ik de mail naar mezelf stuur dan werkt de link niet.

Als ik op beantwoorden klik,dan kan ik de naam van de vorige afzender weg halen en mijn email adres invullen maar ook deze mail,op het onderwerp staat dan,Drst.: Fwd: Fw: bomen,als die binnenkomt,maar dan doet de link het ook niet.

Als ik de bijlage kopieer dan en in een nieuwe mail zet naar mijzelf dan doet de link het ook niet.
erg vreemd allemaal.

Als ik de mail die ik krijg opsla in mijn
afbeeldeingen,dan komt de mail die dan is gekoppeld aan Windows live mail,en dan staat er in de mail dat de mail van live mail komt en dan ben ik even ver en krijg dat niet verwijderd.

Wie weet nog een andere oplossing...

willem.

aurora1
door aurora1 - Oct 18, 2014 om 21:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat bedoelt u met dat de link niet werkt? Een in een mail toegezonden link naar een webpagina o.i.d.?
Met doorsturen of beantwoorden van een mail kunt u net zoveel uit de oorspronkelijk mail verwijderen als u wilt.
Plaatjes die in een mail staan kunt u aanklikken en opslaan op de pc en vervolgens met een eigen mail versturen, net zoals dat met een opgeslagen bijlage kan.
Ontvangt u die mails op uw pc in uw eigen daarop geïnstalleerde mailprogramma of gaat u online, dus inloggen bij UPC, naar uw mails?

gerbera
door gerbera - Oct 18, 2014 om 22:31
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Bij het doorsturen staat de naam van de vorige afzender in het bericht zelf. Daar kunt u hem verwijderen zoals edrick3 het vermeld

ro
door rodanos - Oct 18, 2014 om 23:07
48 Antwoorden / 21 Vragen

Deze mail kreeg ik binnen
Datum:
17/10/14 11:31 AM

Van:
Jan .... Toevoegen aan adressen Afzender blokkeren

Aan:
undisclosed-recipients:; Toevoegen aan adressen

Onderwerpen:
Fwd: Fw: bomen

Grootte:
5 MB

Bijlagen:

15 wereldbomen.pps (5271.8 kB) dan werkt de link nog wel.

groetjes jan

Dit is een voorbeeld van een mail die ik binnen kreeg,met een pps bestand
Als ik nu doorsturen klik dan zie ik het volgende,

Datum:
18/10/14 10:49 PM

Van:
de mail van wie ik hem kreeg Toevoegen aan adressen Afzender blokkeren

Aan mijn adres Toevoegen aan adressen

Onderwerpen:
Drst.: Drst.: Fwd: Fw: bomen

Grootte:
5 MB

Bijlagen:

Drst.: Fwd: Fw: bomen (5275.8 kB) Fwd: Fw: bomen (5274.7 kB) 15 wereldbomen.pps (5271.8 kB)

--- Doorgestuurd bericht ---

Datum:
[Sat, 18 Oct 2014 22:45:18 +0200]

Van: van Jan die ik kreeg kreeg

Aan:

mijn adres

Onderwerpen:
Drst.: Fwd: Fw: bomen

--- Doorgestuurd bericht ---

Datum:
[Fri, 17 Oct 2014 11:31:33 +0200]

Van:
Jan

Aan:
mijn adres

Onderwerpen:
Fwd: Fw: bomen

groetjes jan

Als de mail in doorsturen staat kan ik niets verwijderen.

Als deze mail binnen komt kan ik hem wel openen maar dan staat onder in de mail van wie die als eerste kwam.
Ik hoop dat jullie er nog uit komen.

:

aurora1
door aurora1 - Oct 18, 2014 om 23:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat ik zo ervan begrijp is die mail (met bijlage) vaker doorgestuurd en dat mogelijk niet iedereen BCC gebruikt heeft en dat de eerste zender zijn eigen naam heeft laten staan, in de oorspronkelijke mails staat.
Ik begrijp nog steeds niet wat u met "link" bedoelt, de pps en het kunnen openen van die pps?
Ik begrijp nog steeds niet vanwaar u de mail wit doorsturen, via webmail, dus online en ingelogd bij UPC, of vanuit uw mailprogramma dat u op de pc heeft geïnstalleerd?
Welk mailprogramma gebruikt u dus om door te zenden?
En wilt u die mail (met bijlage) dan doorsturen als bijlage of gewoon doorsturen?
Het formaat van de bijlage is wel vrij groot trouwens.
Het is al gezegd: sla de bijlage op en verstuur die dan met een nieuwe mail van uzelf (en met bcc), dan staat de oorspronkelijke afzender ook niet meer in de tekst onderaan de mail.
Ik ontvang ook wel incidenteel een vaker doorgestuurde mail met bijlage in de vorm van een pps vanuit een of ander mailprogramma met veel fratsen erin en daarvan kun je dan nauwelijks iets verwijderen als het al lukt. Daar zijn vaak ook adressen niet uit verwijderd en staat in het onderwerp ook vaker fwd e.d. vermeld. Ik ben overigens nooit zo blij met dergelijke mails en stuur alleen incidenteel de bijlage door die ik dan eerst opsla.
Maar mogelijk begrijp ik uw verhaal niet zo goed?

aurora1
door aurora1 - Oct 18, 2014 om 23:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik zie net dat u deze vraag ook al eens gesteld heeft in maart dit jaar: klik hier.
Toen is het met de tips toch ook gelukt?

ro
door rodanos - Oct 19, 2014 om 00:29
48 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zal het nog eens proberen uit te leggen

Als ik van mijn zwager,in deze, een mail krijg dan kan ik de mail ,in de web mail van upc gewoon openen.
Mijn zwager haalt er al de email adressen van anderen uit,en stuurt hem naar mij als een bcc dus ik zie alleen dat hij van hem komt.
Het is dat als ik de mail door wil sturen ik er dan niets meer uit kan halen,zoals zijn adres..
Dus als ik de mail doorstuur naar mezelf dan zie ik als de mail binnen komt dat hij van mij komt en dan aan mij gericht is dan kan ik als ik op de bijlage of onderwerp klik de bijlage of onderwerp openen,maar dat het een doorgestuurt bericht is van hem dat geeft de mail aan onderaan de mail.
En dat is nu het probleem ik krijg dat doorgestuurde deel dat onderin de mail staat niet verwijderd
Wat betreft de bijlage of onderwerp als ik die kopieer en dan in een aan mij gerichte mail plak en ik deze mail stuur aan mijzelf dan kan ik de bijlage of onderwerp als ik die aanklik,dan gebeurt er niets,als ik dan die bijlage of onderwerp rechts aanklik dat staat er niet bij dat ik het kan openen.dus dat bedoel met de bijlage of onderwerp,dat de link om te openen niet werkt.

willem

ro
door rodanos - Oct 19, 2014 om 00:39
48 Antwoorden / 21 Vragen

Dat klopt dat ik deze vraag al eens eerder heb gesteld maar toen lukte het wel nadat ik de afzender blauw had gemaakt en kon verwijderen ,maar waar het door komt weet ik niet maar als ik nu de afzender blauw maak krijg ik niet te zien dat ik dat kan verwijderen want dat staat er niet bij.

Dus wat er veranderd is weet ik ook niet,ik heb er zelfs contact over gehad met Upc maar die wisten het ook niet en konden mij ook niet helpen met dit probleeem,dus vandaar ik het nog eens probeer via de experts.

willem

door 1953 - Oct 19, 2014 om 03:59
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 18 okt 2014, 20:14][quote=jantje7 schreef op zaterdag 18 okt 2014, 18:56]Je kunt ook de bijlage even opslaan op je PC. Daarna met een eigen mail de bijlage toevoegen en versturen.

Dat kan alleen met Bijlagen, niet met plaatjes die IN de mail staan.
Voor alleen Bijlage is het natuurlijk een prima oplossing (die ik zelf ook wel eens gebruik).

Goed weekend

Zo ook met plaatjes!

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 19, 2014 om 05:47
4299 Antwoorden / 5 Vragen

@rodanos
Maak eens een screenshot, van het venster waar in het niet lukt om deze tekst te verwijderen.
Heb namelijk wel een idee wat er 'mis' gaat.

Tip; een mailcliënt werkt veel fijner.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 19, 2014 om 08:17
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Rodanos,
u kunt pas aan het bewerken van de mail slaan als u op doorsturen hebt geklikt dus vanuit dat venster.
Vr. gr.

ro
door rodanos - Oct 19, 2014 om 08:36
48 Antwoorden / 21 Vragen

Ik kom vanmiddag wel even terug op de andere antwoorden,maar op het laatste antwoord.
Dat is nu het vreemde,als ik op doorsturen heb geklikt en de afzender blauw maak,en door rechts aan te klikken ik dan geen mogelijkheid zie dat ik dat kan verwijderen,die mogelijkheid,verwijderen, staat er dan niet bij.

Zal vanmiddag als ik terug ben dat van een screenshot proberen.Dus dat laat ik jullie nog weten...

Groet,

willem

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 19, 2014 om 08:46
7188 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=rodanos schreef op zondag 19 okt 2014, 08:36]Ik kom vanmiddag wel even terug op de andere antwoorden,maar op het laatste antwoord.
Dat is nu het vreemde,als ik op doorsturen heb geklikt en de afzender blauw maak,en door rechts aan te klikken ik dan geen mogelijkheid zie dat ik dat kan verwijderen,die mogelijkheid,verwijderen, staat er dan niet bij.

Zal vanmiddag als ik terug ben dat van een screenshot proberen.Dus dat laat ik jullie nog weten...

Groet,

willem
Zodra de afzender blauw is op delete klikken, zo kunt u nog meer verwijderen.

edrick3
door edrick3 - Oct 19, 2014 om 09:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=sjoppie schreef op zondag 19 okt 2014, 08:46]
Zodra de afzender blauw is op delete klikken, zo kunt u nog meer verwijderen.

Zoals al in de allereerste reactie staat. ;-)

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 19, 2014 om 11:12
7188 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zondag 19 okt 2014, 09:20][quote=sjoppie schreef op zondag 19 okt 2014, 08:46]
Zodra de afzender blauw is op delete klikken, zo kunt u nog meer verwijderen.

Zoals al in de allereerste reactie staat. ;-)
Ja maar dat is alweer zo lang geleden, dat het rechtsklikken weer de overhand heeft gekregen.;-)

gerbera
door gerbera - Oct 19, 2014 om 11:44
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Beste rodanos, misschien toch verstandig het eerste bericht van edrick3 nog eens goed te lezen. Er staat nergens dat u de rechter muisknop moet gebruiken want daar staat verwijderen niet in. Na op doorsturen te hebben geklikt betreffende tekst blauw maken en op delete drukken.

ro
door rodanos - Oct 19, 2014 om 17:54
48 Antwoorden / 21 Vragen

Zo komt het bericht binnen,
Datum:
19/10/14 5:01 PM

Van:
de afzender adres weggehaald Toevoegen aan adressen Afzender blokkeren

Aan:
aan mij gericht-adres weggehaald Toevoegen aan adressen

Onderwerpen:
Drst.: E-mail verzenden: The_fabulous_50_s_en_begin_60_s1

Grootte:
10 MB

Bijlagen:

E-mail verzenden: The_fabulous_50_s_en_begin_60_s1 (9763.4 kB) The_fabulous_50_s_en_begin_60_s1.pps (9760.9 kB)

--- Doorgestuurd bericht ---

Datum:
[Thu, 16 Oct 2014 23:45:19 +0200]

Van:
adres weggehaald

Aan:
adres weggehaald

Onderwerpen:
E-mail verzenden: The_fabulous_50_s_en_begin_60_s1

Uw bericht kan nu met het volgende bijlagen of koppelingen worden verzonden:
The_fabulous_50_s_en_begin_60_s1

Bijlage openen The_fabulous_50_s_en_begin_60_s1.pps Openen

Zo komt de mail binnen,ik heb de mailadressen weggehaald.
Nu ga ik dit bericht doorsturen,en dan zie ik dit staan,

Van
naar mijn adres

Aan
zelf ingevuld naar mijn adres

Cc

Bcc

Onderwerp Drst.: Drst.: E-mail verzenden: The_fabulous_50_s_en_begin_60_s1,

verders zie ik niks staan als ik op doorsturen klik,maar als ik dit bericht zo doorstuur en binnen krijg dan zie ik weer van wie het bericht kom,dus als ik op doorsturen klik valt er niks blauw te maken of te deleten want er staat niks om te deleten,zoals je hierboven ziet.
Maar als ik het doorgestuurde bericht binnen krijg dan ziet het er weer zo uit,

Datum:
19/10/14 5:20 PM

Van:
mijn adres Toevoegen aan adressen Afzender blokkeren

Aan:
mijn adres Toevoegen aan adressen

Onderwerpen:
Drst.: Drst.: E-mail verzenden: The_fabulous_50_s_en_begin_60_s1

Grootte:
10 MB

Bijlagen:

Drst.: E-mail verzenden: The_fabulous_50_s_en_begin_60_s1 (9764.6 kB) E-mail verzenden: The_fabulous_50_s_en_begin_60_s1 (9763.4 kB) The_fabulous_50_s_en_begin_60_s1.pps (9760.9 kB)

--- Doorgestuurd bericht ---

Datum:
[Sun, 19 Oct 2014 17:01:13 +0200]

Van:
mijn adres

Aan:
mijn adres

Onderwerpen:
Drst.: E-mail verzenden: The_fabulous_50_s_en_begin_60_s1

Dus dan staat er weer onderin de mail weer dat het een doorgestuurd bericht is.Ik weet het niet meer.Als ik het bericht voor de eerste keer binnen krijg,dus voor ik het ga doorsturen kan ik het gedeelte van doorgestuurd bericht wel blauw maken of deleten maar dan gaat er niets weg,ik vraag me af of er tussen de expert geen zijn die wellicht ook de webmail gebruiken van Upc.
Ik hoop dat het nog te volgen is en anders houdt het op.
Ik ga alsnog proberen wat,lekkerisdat,voorstelt en kijken of dat het misschien wel lukt.
willem

gerbera
door gerbera - Oct 19, 2014 om 22:36
7364 Antwoorden / 14 Vragen

dus voor ik het ga doorsturen kan ik het gedeelte van doorgestuurd bericht wel blauw maken of deleten maar dan gaat er niets weg, Toch nog een poging wagen. In een ontvangen bericht kunt u niets verwijderen zolang deze in postvak IN staat. Dat kan pas nadat u eerst op doorsturen heeft geklikt. U kunt dan delen in het bericht, bv het adres van de eerste verzender, verwijderen waarna u vervolgens op verzenden klikt. De ontvanger van het bericht ziet dan alleen wie de huidige afzender is en voor wie het bericht bestemd is en omdat het gaat om een doorgezonden bericht staat dat er ook in. Wilt u het laatste voorkomen dan moet u de bijlage eerst opslaan,(rechter muisknop) vervolgens een nieuw bericht maken en de bijlage toevoegen. In dat geval wordt de tekst doorgezonden bericht niet vermeld maar wel de afzender en ontvanger. Dit is niet te voorkomen en normaal..

ro
door rodanos - Oct 19, 2014 om 23:26
48 Antwoorden / 21 Vragen

Hoi Gerbera,

Ik begrijp dat zolang een bericht nog in postvak in staat je niets kan verwijderen maar het rare is als ik het bericht op doorsturen klik er vrijwel niets meer is te zien.Alleen mijn email adres en er staat in het onderwerp waar de mail over gaat,ik doe dan de mail naar mezelf sturen en als die mail binnen is staat er onderin de mail weer van wie de mail in eerste instantie afkomstig is.
Dus zoals hier boven al is te zien,in mijn vorige bericht,dat na het klikken naar doorsturen de meeste gegevens er niet meer in staan,zoals van wie de mail afkomstig is,dus dan kan van wat er niet in staat ook niet verwijderd worden.
Het vreemde is dat mocht ik die mail toch versturen naar mij zelf die gegevens van de afzender er weer in staan onderin de mail als doorgestuurd bericht.
Ik snap niet als ik een bericht doorstuur de gegevens van de eerste afzender er niet meer in staat.
Ik hoop dat je nu misschien begrijpt dat wat,Edrick zegt,van doorsturen,afz.verwijderen dus niet verschijnt als ik het bericht op doorsturen heb staan.
In het verleden heb ik deze moeilijkheden als eens gehad en toen kon ik weghalen wat nodig was,maar van de week kreeg ik weer het zelfde probleem als toen,ik heb ook gesproken met de help-desk van Upc maar die konden mij ook niet verder helpen!
Dus mijn hoop was gebaserd op de experts van vraag en antwoord.

willem.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 20, 2014 om 09:39
7188 Antwoorden / 3 Vragen

@ Rodanos,
u kunt ook nog een outlookemailadres aanmaken en daar uw mail heen sturen, van daaruit gaat het bewerken dan beter.
En nog een klikje
Vr. gr.

ro
door rodanos - Oct 20, 2014 om 16:12
48 Antwoorden / 21 Vragen

Hoi sjoppie,

De link die je aangeeft had ik via google ook gevonden,maar dat werkt ook niet.
Als ik naar beantwoorden ga dan komt zoals de afzender in de mail staat niet mee als ik op beantwoorden klik,daarbij als ik in het scherm sta van beantwoorden dan staat er geen doorsturen bij,als ik terug ga naar waar doorsturen staat dan staat er ook geen afzender bij.
Kan hem wel verzenden nadat ik mijn email adres intik,maar als de mail binnenkomt staat er toch onderin de mail weer de vorige afzender,dus dat werkt ook niet.

Nu ben ik naar de instellingen van de webmail voorkeuren gegaan en instellingen doorsturen en dat gekopieerd,misschien kunnen de experts zien of daar misschien iets veranderd moet woorden wat te maken heeft met het doorsturen.

Pas de voorkeuren voor je postvak aan, waaronder de opties voor het verwerken en weergeven van berichten.

Naam van afzender
Als je de naam uit je gebruikersprofiel niet op de regel Van van uitgaande e-mail wilt opnemen, typ je hier een andere naam:=niets ingevuld.

Adres van afzender
Aangepaste instellingen Standaard instellingen =aangevinkt

Your System setting is = mijn e-mail adres.

Antwoorden aan
Als je antwoorden op je berichten wilt ontvangen op een ander adres dan je standaardaccount, typ je dat hier: = niets ingevuld.

Berichten verzenden
Wil je een kopie van het verzonden bericht opslaan?
Standaard een kopie in de map Verzonden e-mail opslaan ja

Wil je berichten altijd met de grafische editor schrijven? -niets aangevinkt
Berichten standaard schrijven met de grafische editor ""
""
Wil je dat de spelling van je e-mailberichten voor verzending automatisch wordt gecontroleerd?
De spelling controleren van alle berichten die je verzendt - niets aangevinkt

Berichten beantwoorden
Wil je het oorspronkelijke bericht in je antwoord opnemen?
Bericht opnemen = niets aangevinkt.
Plaats hier je handtekening als Handtekening automatisch invoegen ingeschakeld is:
na het oorspronkelijke bericht. = aangevinkt
voor het oorspronkelijke bericht. = niet angevinkt

Scheidingslijn voor antwoorden
Wat voor scheidingslijn wil je gebruiken voor je antwoord?
Scheidingslijn ('=======')
">" =aangevinkt
Geen

Berichten verwijderen
Wil je de berichten naar de Prullenbak verplaatsen wanneer je ze verwijdert?
Naar Prullenbak verplaatsen.= aangevinkt
Onmiddellijk verwijderen en geen kopie in de Prullenbak opslaan.

Breedte van schrijfvenster
Stel de breedte van het tekstvak in het schrijfvenster in:
tekens (minimaal 64, maximaal 132, standaard 80) =80 aangevinkt

Berichten per pagina
Stel het aantal berichten in dat je per pagina wilt weergeven:
10 25 50 100 200 vermeldingen = 50

Adressen verzamelen
Welke e-mailadressen wil je verzamelen bij het verzenden van berichten?
Geen = aangevinkt
Geadresseerden op de regel Aan
Alle geadresseerden

Lijstweergave van berichten
Stel de kolommen in die je in de lijst met berichten (bijvoorbeeld je postvak-IN) wilt weergeven:
Berichttype =niets aangevinkt
Prioriteit ""
Gevoeligheid ""
Grootte ""
Datum ""

Maximumgrootte van berichten
Maximumgrootte voor binnenkomende berichten: 30.720 kB

Mailservergebruik
146.151 kB van 5.242.880 kB in gebruik

Waarschuwing instellen
Er wordt een waarschuwing verzonden wanneer je postvak bijna vol is. Bij welk gebruikspercentage wil je een waarschuwing ontvangen?
75% vol (standaardwaarde is 70%)

Berichtweergave
Hoe moeten uw berichten worden getoond?
Rich Text (HTML) =aangevint
Platte tekst

OK Annuleren
Dit was het gedeelte met voorkeuren.

Dit zijn de instellingen in doorsturen.

Typ de e-mailadressen (van elkaar gescheiden met komma's) waarnaar je je berichten wilt doorsturen:
Doorstuuradres= hier staat mijn e-mail adres

Regels voor doorsturen
Doorsturen uitschakelen
Doorsturen en een kopie bewaren = staat aangevinkt
Doorsturen, dan wissen

Misschien dat èèn van de experts kan zien of daar iets in veranderd moet/mag worden.

willem.

gerbera
door gerbera - Oct 20, 2014 om 16:48
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Zoals ik al schreef, in een ontvangen bericht is het normaal dat u zowel de afzender alsook de ontvanger ziet staan. Bij het doorsturen van het ontvangen bericht staat normaal de eerste afzender en u als ontvanger in het tekstvak. Als u dit bericht aan uzelf doorstuurt kunt u die gegevens vooraf verwijderen maar zal u in de ontvangen mail opnieuw verzender en ontvanger ,in dit geval van u zelf, zien staan. Even voor de duidelijkheid, haalt u de gegevens van de eerste verzender vooraf niet weg dan staan deze ook in de door u doorgestuurde mail. Wilt u voorkomen dat de e-mailadressen van de ontvangers, (vooral als het er meerdere zijn) niet zichtbaar zijn dan moet u de adressen van de ontvangers in de regel "BCC" plaatsen i.p.v. de regel "Aan" . Dit is waarschijnlijk door de eerste verzender ook gedaan en dan staat zijn naam en e-mailadres er niet in. Er staat dan Undisclosed-Recipient. Om de tekst Doorgestuurd bericht te voorkomen kan dit alleen met het maken van een nieuw bericht. Dat u verder niets leest in de mail klopt omdat het hier alleen om een bijlage gaat en de afzender verder geen tekst heeft ingevoerd.

ro
door rodanos - Oct 20, 2014 om 22:18
48 Antwoorden / 21 Vragen

gerbera,

Nu even stap voor stap,voor de duidelijkheid,
U schrijft:Als u dit bericht aan uzelf doorstuurt kunt u die gegevens vooraf verwijderen.Wanneer kan
ik welke gegevens verwijderen?
Als het bericht nog,in Postvak in staat of eerst naar het doorsturen?

willem

gerbera
door gerbera - Oct 20, 2014 om 22:36
7364 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=rodanos schreef op maandag 20 okt 2014, 22:18]gerbera,

Nu even stap voor stap,voor de duidelijkheid,
U schrijft:Als u dit bericht aan uzelf doorstuurt kunt u die gegevens vooraf verwijderen.Wanneer kan
ik welke gegevens verwijderen?
Als het bericht nog,in Postvak in staat of eerst naar het doorsturen?

willem U klikt eerst op doorsturen, u ziet dan in het bericht de namen en/of adressen van de verzender en ontvanger in het tekstvak staan. Deze kunt u verwijderen waardoor deze niet met het bericht worden meegezonden.

ro
door rodanos - Oct 20, 2014 om 23:03
48 Antwoorden / 21 Vragen

gerbera,

Als ik het bericht naar doorsturen klik,dan zie ik het volgende staan.
Van mijn email adres

Aan staat niets,dus hier zou ik mijn e-mail adres in kunnen vullen.

cc staat niets.

bcc staat niets

Onderwerp daar staat de tekst van van het bericht.

Verders staat er niets,dus hoe dan verder?

gerbera
door gerbera - Oct 21, 2014 om 11:23
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Ik begin het vermoeden te krijgen dat u met doorsturen zelf in de adresbalken de gegevens invult en hem vervolgens verzend. Dan klopt het dat u niets kan verwijderen. In de werkbalk, boven in beeld, moet staan "doorsturen", staat deze er niet dan moet u de werkbalk aanpassen. Als u daar op klikt ziet u de mail waarbij normaal de adresbalk "Van" ontbreekt en alleen de balk "Aan" + CC, BCC en het onderwerp zichtbaar zijn. In het tekstvak moet staan From of afz. (naam verzender) en datum van verzending. Daaronder staat To of Aan (naam ontvanger) en daaronder staat Subject ( is het onderwerp). Deze delen in het tekstvak kunt u verwijderen en vervolgens op verzenden klikken. Als dit, bij u, allemaal anders is dan gaat het ook mijn kennis te boven ook al omdat u vermeld dat ze er bij UPC ook niet uitkomen. Alles wat ik over dit onderwerp vermeld heb is door vele op dit forum al eerder geschreven. Zij hebben denk ik net als ik nu de moed maar opgegeven hier is blijkbaar niet uit te komen. Groeten, gerbera

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 21, 2014 om 12:29
7188 Antwoorden / 3 Vragen

@ Rodanos,

1 Aan: uw adres invullen.

2 CC : Leeg laten.

3 BCC: De adressen van de gewenste contactpersonen invullen.

4 Verzenden, het bericht komt bij u en de contactpersonen aan.

Succes.

gerbera
door gerbera - Oct 21, 2014 om 14:24
7364 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=sjoppie schreef op dinsdag 21 okt 2014, 12:29]@ Rodanos,

1 Aan: uw adres invullen.

2 CC : Leeg laten.

3 BCC: De adressen van de gewenste contactpersonen invullen.

4 Verzenden, het bericht komt bij u en de contactpersonen aan.

Succes.

Ja zover waren we allemaal al, echter rodanos wil een door hem ontvangen e-mail doorsturen maar daar eerst het adres van de vorige verzender uithalen. En dat schijnt dus maar niet te luken.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 21, 2014 om 16:05
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Och ik heb op de laatste vraag antwoord gegeven en wacht de reactie van TS verder af.

ro
door rodanos - Oct 21, 2014 om 18:17
48 Antwoorden / 21 Vragen

Hoi gerbera en sjoppie,

Zoals ik al zei,als ik op doorklikken klik dan zie ik boven de mail staan,
Een niet aaneen gesloten balk maar het zijn 4 segmenten te weten,
Beantwoorden-Allen beantwoorden-Doorsturen-Verwijderen
Dus geen balk waar ik op kan klikken

Als ik het bericht doorklik dan staat er boven de mail,
Verzenden-Concept opslaan-Spellingcontrole-Annuleren
Van-mijn emailadres dat staat er dan al,
Aan-daar staat nog niets,
Cc-daar staat ook niets,
Bcc-daar staat ook niets,

Onderwerp-daar staat het bericht.

Ik kan niet van wat je zegt aanklikken in een werkbalk.

Dus als ik op doorsturen staat staat mijn e-mail adres al ingevuld
en vul bij aan,cc of bcc mijn email adres in,al naar gelang hoe ik het wil invullen.

Dan verstuur ik het bericht en als de e-mail binnen is staat onderin de e-mail als doorgestuurd bericht van wie de eerste afzender was,maar kan wel het bericht dat staat in Onderwerp wel openen.
Het vreemde is als ik eerst naar beantwoorden ga en dan mijn adres in Aan zet en dan verzend,dat als de mail binnen is er geen doorgestuurd bericht onderin staat maat dan doet
het bericht dat in onderwerp staat het niet meer.

Ik heb een computer met Windows 7
Ik denk dat ik iemand thuis moet laten komen om te laten kijken wat het probleem kan zijn wat betreft de e-mail.
Ik zou al de experts willen bedanken voor hun reactie,s,
Ik zal voorlopig dit open houden en niet sluiten.
Bedankt,namens mij Willem.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 21, 2014 om 21:17
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Probeer het nog een keer.
Klik op doorsturen en vanaf nu kunt u aan het verwijderen slaan.
Als dat gedaan is dan de bcc regel invullen met de namen voor wie de mail bestemd is.

U kunt natuurlijk ook even proefdraaien door uw adres bij Aan in te vullen en verzenden, als u met het resultaat tevreden bent dan daarna voorgaande procedure volgen.
Mocht het niet lukken wanhoop dan niet, het komt uiteindelijk wel goed.
Succes maar weer, groetjes.

ro
door rodanos - Oct 21, 2014 om 22:18
48 Antwoorden / 21 Vragen

Nog bedankt voor de reactie,mocht ik hierover de oplossing vinden laat ik het hier nog weten,groet!

aurora1
door aurora1 - Oct 21, 2014 om 22:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zit de oorspronkelijke mail niet als bijlage bij de mail? Kunt u die dan niet blauw maken en verwijderen/deleten net zoals u in maart deed?
Als u Windows Live Mail als programma op de pc heeft staan zou u het daarmee anders ook nog eens kunnen proberen. Dus de mail met als bijlage de pps daar binnenhalen en van daaruit doorsturen en deleten wat u eruit wilt hebben.

gerbera
door gerbera - Oct 21, 2014 om 22:38
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Ik denk wat het probleem is. U heeft het steeds over doorklikken. Ik maak daar uit op dat u op de binnengekomen berichtenregel klikt waardoor de mail in een ander scherm komt. Ook in dat scherm kunt u niets veranderen pas als u op doorsturen, in de werkbalk, heeft geklikt kan u in dat scherm alles veranderen en na invulling van de naam voor wie de mail bestemd is klikt u op verzenden. Waarschijnlijk bent u in de veronderstelling dat bij het aanklikken van doorsturen de mail verzonden wordt. Dat is niet het geval dat gebeurt pas als u daarna op verzenden heeft geklikt.

ro
door rodanos - Oct 22, 2014 om 00:14
48 Antwoorden / 21 Vragen

Hallo experts,

Ik heb inderdaad ook Windows Live mail,maar niet onder de e-mail naam als die ik gebruik bij de Webmail van Upc.

Ik heb een mail met een ppc bestand verstuurt naar de Live Mail die ik,overigens weinig gebruik,dat is nog een hotmail adres,die mail kon ik terug sturen naar mijn Webmail van Upc Toen de mail binnen was op de Live Mail en ik klik naar doorsturen toen kon ik inderdaad het gedeelte waar staat doorgestuurd bericht wel verwijderen.

Ik heb na het verwijderen van het doorgestuurde bericht de mail weer terug verstuurt naar de Web Mail van Upc en tot mijn verbazing kwam de mail daar binnen zonder doorgestuurd bericht onder de mail.

Ik begrijp niet dat ik het doorgestuurde bericht na doorsturen wel te zien kreeg onder de mail via de Live Mail en bij de Web mail zie ik het doorgestuurde bericht niet om te verwijderen,dus denk ik dat ergens in de instellingen van de Webmail iets weggehaald of ingevuld moet zijn zodat ik ook bij de Web mail na het doorsturen het gedeelte met doorgestuurd bericht dan kan verwijderen

Dus resume,bij de Live Mail zie ik,als ik het bericht doorstuur wel het gedeelte doorgestuurd bericht als ik op doorsturen heb geklikt wel,maar bij de Webmail van Upc niet het gedeelte doorgestuurd bericht ziet staan als ik op doorsturen stond,zodat ik het ook niet kan verwijderen.Waarom dat zo is ?????.
Maar goed het is toch een gedeeltelijke oplossing omdat al mijn e-mail verkeer loopt via de Web Mail.,dus dat wordt dan nog even puzzelen om de naam die ik gebruik bij de Web Mail ook te krijgen bij de Live Mail.

Ik heb al verschillende keren geprobeerd om de Email naam die ik gebruik bij de Web Mail ook toe te kunnen voegen bij de Live Mail,is me tot op heden niet gelukt vandaar ik nog steeds de web Mail gebruik van Upc.

Dus nog maar eens proberen om het e-mail adres van Web Mail naar de Live Mail te krijgen.

willem.

aurora1
door aurora1 - Oct 22, 2014 om 00:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hoe dat te doen wordt door UPC stap voor stap en met plaatjes uitgelegd, klik hier. Mogelijk lukt het daarmee?

ro
door rodanos - Oct 22, 2014 om 01:27
48 Antwoorden / 21 Vragen

Dank je aurora1,

Ik ga dat morgen even proberen,maar het begint met,

Selecteer hieronder een e-mailprogramma voor uitleg over de juiste instellingen.

Ik bel naar Upc om te helpen met het instellen van de Webmail.

Groet...

willem

gerbera
door gerbera - Oct 22, 2014 om 11:52
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Beste Willem, Ik denk dat het niet lukt om de e-mail gegevens van web-mail in Win Live te gebruiken. Windows Live mail gebruikt (naam)@live.nl en webmail denk ik (naam)@upc.nl.

aurora1
door aurora1 - Oct 22, 2014 om 11:53
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als ik die link open die ik hierboven gegeven heb staat bij mij bovenaan:

UPC Mail instellen in Windows Live Mail
E-mailaccount instellen

Hoe stel ik mijn UPC e-mailaccount in op mijn e-mailprogramma? Hieronder krijgt u uitleg over de juiste instellingen.

Let op: in de voorbeelden wordt het e-mailadres @upcmail.nl gebruikt. Als u nog een e-mailadres van Chello heeft, kunt u dat adres gebruiken. Gebruik wel de serverinstellingen zoals ze in de voorbeelden genoemd worden.

Eronder staat dan alles stapsgewijs en met plaatjes uitgelegd.

gerbera
door gerbera - Oct 22, 2014 om 15:14
7364 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=aurora1 schreef op woensdag 22 okt 2014, 11:53]Als ik die link open die ik hierboven gegeven heb staat bij mij bovenaan:

UPC Mail instellen in Windows Live Mail
E-mailaccount instellen

Hoe stel ik mijn UPC e-mailaccount in op mijn e-mailprogramma? Hieronder krijgt u uitleg over de juiste instellingen.

Let op: in de voorbeelden wordt het e-mailadres @upcmail.nl gebruikt. Als u nog een e-mailadres van Chello heeft, kunt u dat adres gebruiken. Gebruik wel de serverinstellingen zoals ze in de voorbeelden genoemd worden.

Eronder staat dan alles stapsgewijs en met plaatjes uitgelegd.
Je hebt gelijk, zat er ff naast. Sorry

aurora1
door aurora1 - Oct 22, 2014 om 20:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Is oké, kan gebeuren.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 24, 2014 om 09:37
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Rodanos,
in een van uw antwoorden staat:

groetjes jan

Als de mail in doorsturen staat kan ik niets verwijderen.

Als deze mail binnen komt kan ik hem wel openen maar dan staat onder in de mail van wie die als eerste kwam.
Ik hoop dat jullie er nog uit komen.

Als onderin de mail de afzender nog staat dan betekent het dat u die niet heeft verwijderd.
U hebt dus waarschijnlijk het scrollen overgeslagen en alleen weggehaald wat zichtbaar was.
In dat geval de schuifbalk gebruiken.
Vr. gr.