an
door anoukje Apr 13, 2015 om 14:46
Computers & telefonie

E mails

goedemiddag even een vraagje heb windows8.1 op de pc en voor de mails indreditmail maar deze hapert steeds nu wil ik grraag een andere voor de mails hoe moet ik dat doen

5413 25 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 13, 2015 om 15:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo anoukje,

Lees eens hier voor wat mogelijkheden.

Suc6

me
door mein33 - Apr 13, 2015 om 15:10
5658 Antwoorden / 28 Vragen

"Windows live mail" zou misschien geschikt kunnen zijn.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 13, 2015 om 15:18
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Anoukje,
Deze misschien? KLIK
VR, gr.

edrick3
door edrick3 - Apr 13, 2015 om 15:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@sjoppie,

Vlgs mij staat die link al in de 1e reactie. ;-)

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 13, 2015 om 15:25
7188 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 13 apr 2015, 15:21]@sjoppie,

Vlgs mij staat die link al in de 1e reactie. ;-)
Maar die werkt bij mij niet ;-)

edrick3
door edrick3 - Apr 13, 2015 om 15:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Oooo, geeft nu een serverfout 500 - net toen ik m'n reactie gaf nog niet.
Gaf je daarom soms die link?
Dan heb ik niets gezegd.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 13, 2015 om 15:28
7188 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 13 apr 2015, 15:25]Oooo, geeft nu een serverfout 500 - net toen ik m'n reactie gaf nog niet.
Gaf je daarom soms die link?
Dan heb ik niets gezegd.
Het is inderdaad jouw link met wijzigingen.

edrick3
door edrick3 - Apr 13, 2015 om 15:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@sjoppie,

OK. Ging er blijkbaar iets mis (bij controle werkte die link wel, maar ja).
Bedankt voor de service zal ik dan maar zeggen.

Als TS er maar wat aan heeft.

Met vr.gr.

di
door diversion - Apr 15, 2015 om 11:35
103 Antwoorden / 7 Vragen

Ik maak gebruik van Mozilla Thunderbird, lijkt qua layout en gebruik veel op het oude outlook.

jantom
door jantom - Apr 15, 2015 om 12:24
377 Antwoorden / 0 Vragen

Ik adviseer ook het gebruik van Thunderbird.
Het enige probleem dat ik dan weer heb is dat ik de emailmap nog steeds niet heb kunnen vinden .... dus ook nog steeds niet niet kan backuppen...

di
door diversion - Apr 15, 2015 om 12:39
103 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=jantom schreef op woensdag 15 apr 2015, 12:24]Ik adviseer ook het gebruik van Thunderbird.
Het enige probleem dat ik dan weer heb is dat ik de emailmap nog steeds niet heb kunnen vinden .... dus ook nog steeds niet niet kan backuppen...

Dat is inderdaad een goeie. Maar als je eventjes googelt kom je waarschijnlijk wel tegen hoe je dit kunt doen. Er zijn zelfs speciale programmaatjes voor.

gerardk
door gerardk - Apr 15, 2015 om 12:47
175 Antwoorden / 8 Vragen

ik gebruik voor de backup van Thunderbird backupthunderbird dat is te downloaden van http://backupthunderbird.com/backupthunderbird_setup.exe

krolik
door krolik - Apr 15, 2015 om 13:04
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik werk zelf met MS Office 2013. Maar je kunt altijd nog email ontvangen/verzenden via webmail van je provider. Dan hoef je niets te installeren.

tolsma1945
door tolsma1945 - Apr 15, 2015 om 13:16
229 Antwoorden / 6 Vragen

Jammer dat incredimail op jouw PC niet werkt,zou het kunnen zijn dat je het programma verwijderd,en probeert het opnieuw te installeren, misschien ten overvloede,kijk uit voor de troep die meekomt,alles weg vinken.Zelf heb ik 3 maal PC met incredimail in 8.1.en werkt perfect. Dank voor je aandacht

simon55
door simon55 - Apr 15, 2015 om 13:30
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik gebruik windows live mail werkt als n speer en wil je nog meer spelen met computer download dan ook gelijk de testversie van windows 10 leuk hoor

endemion
door endemion - Apr 15, 2015 om 13:44
237 Antwoorden / 3 Vragen

Ik raad je aan om Thunderbird Portable te gebruiken. Dan zit alles van TB gewoon in het installatie mapje. Dus ook makkelijk met backups maken, geen gedoe met speciale backup tools (zoals MozBackup ed).

frits
door frits - Apr 15, 2015 om 17:10
146 Antwoorden / 5 Vragen

Incredimail is sowieso grote bagger en zadelt de ontvanger op met troep waar hij niet om vraagt.
Gebruik Outlook.com of gmail werken perfect !

simon55
door simon55 - Apr 15, 2015 om 17:19
1556 Antwoorden / 5 Vragen

@frits incredimaile geen bagger alleen als je NIET weet hoe t werkt

lo
door lotje - Apr 16, 2015 om 00:31
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ha anoukje,

Ik heb ook IM en het werkt goed op 8.1
Je zou de helpservice van IM kunnen vragen om je te helpen.
Het lukte mij eerst ook niet om Im probleemloos op m'n nieuwe PC te zetten
(toen nog Windows 8) De helpservice heeft mij toen goed geholpen.
Succes ermee!

jantom
door jantom - Apr 16, 2015 om 11:25
377 Antwoorden / 0 Vragen

@diversion en gerardk

Bedankt voor de tip!

sn
door snaj - Apr 30, 2015 om 15:14
1 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik een backup van mijn pc wil maken, moet ik dan alles op slaan.

jantom
door jantom - Apr 30, 2015 om 15:31
377 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=snaj schreef op donderdag 30 apr 2015, 15:14]Als ik een backup van mijn pc wil maken, moet ik dan alles op slaan.

Dat hangt ervan af.... Veelal is de harde schijf ingedeeld in partities. Een partitie voor het besturingssysteem en andere partities voor bij voorbeeld data. Maar het kan ook zijn dat alles op één partitie staat en dat is meestal niet handig.

Als je het geluk hebt dat Windows (besturingssysteem) op een aparte partitie staat is het goed mogelijk van die partitie een backup te maken. Ik heb daar een betaald programma voor maar misschien zijn er ook gratis programma's die dat kunnen verzorgen.
Als alles (besturingssysteem en data en programma's) op één partitie staat wordt het wel een grote backup die dan zeker op een andere schijf moet worden weggeschreven.
Als het alleen om data gaat wordt het gemakkelijker om een backup te maken maar dan moeten geen bestanden worden vergeten.

Opmerking: als er maar één partitie is zal altijd een extra harde schijf van voldoende grootte nodig zijn om een backup te maken. Er zijn ook andere opslagmogelijkheden maar een harde schijf lijkt het meest voor de hand liggend.

Cookies
door Cookies - Apr 30, 2015 om 15:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=snaj schreef op donderdag 30 apr 2015, 15:14]Als ik een backup van mijn pc wil maken, moet ik dan alles op slaan.

Het is niet de bedoeling in te breken in het topic van een ander.

simon55
door simon55 - Apr 30, 2015 om 15:42
1556 Antwoorden / 5 Vragen

simpelste sla bestanden altijd op n externe schijf op en maak eenmaal in de maand back up van harde schijf doe ik ook altijd en neemt weinig ruimte in beslag maar ook op externe schijf zetten met windows 8.1 32 gb

simon55
door simon55 - Apr 30, 2015 om 15:43
1556 Antwoorden / 5 Vragen

en daar heeft Carola ook gelijk in