Echo Livescribe Smartpen
Tijdens mijn studie kocht ik in april 2012 bij Media Markt een pen, waarmee je o.a. colleges kunt opnemen. Erg handig. Het betreft een Echo Livescribe Smartpen van 4 GB, prijs 150 euro met 2 jaar garantie. Inmiddels doet het display niets meer, terwijl de pen niet vaak is gebruikt. Reparatie/vergoeding is niet mogelijk. Wat rest is weggooien, of heeft iemand anders een oplossing?
Hallo reinera,
Tja, je geeft het zelf al aan: ....Reparatie/vergoeding is niet mogelijk.....
Dus ... kun je er niets meer mee.
Jammer.
Maar gelukkig hoef je geen colleges meer op te nemen, toch? ;-)
Op internet las ik dat die klacht veel voorkomt en dat ze niet aan repareren doen.
Zoals al is gezegd, weggooien en eventueel bijv. uw gsm gebruiken om op te nemen.
Volgens de wet heb je recht op een deugdelijk product. Gezien de prijs zou je mijn inziens mogen verwachten dat deze langer dan 3 jaar meegaat.
[quote=akkerdistel schreef op woensdag 1 apr 2015, 23:59]Volgens de wet heb je recht op een deugdelijk product. Gezien de prijs zou je mijn inziens mogen verwachten dat deze langer dan 3 jaar meegaat.
Zo denk ik er ook over. Komt nog bij dat Livescribe mij half maart 2015 een maitje stuurde met de mededeling: " As you near the 3 year anniversary of your smartpen, it's important to note that the Manufacturer's OLED Display Warranty will expire on 6-4-2015." Omdat mijn display het op dat moment al niet meer deed, nam ik meteen contact op met Livescribe. Zij stuurden mij vervolgens allerlei tips om de pen weer aan de gang te krijgen. Toen die niet hielpen, stuurden ze me terug naar Media Markt, die mij nu laat weten dat de pen niet te repareren is. Livescribe reageert hierop met de mededeling dat de garantieperiode voorbij is voor de pen en dat ze niets meer voor me kunnen doen. Maar voor het display heb ik daar dus nog garantie voor tot 6 april a.s. volgens hun eigen mail.
Nadat ik Livescribe wees op hun mailtje d.d. 12-3-2015 inzake vervallen van de 3-jarige garantie voor het OLED Display per 6-4-2015, inhoudende:
It’s been nearly two years since you purchased your Livescribe smartpen and we’re confident that you’ve continued to be pleased with your smartpen’s performance.
As you near the 3 year anniversary of your smartpen (AYE-APP-GN8-D9), it’s important to note that the Manufacturer’s OLED Display Warranty will expire on (2015-04-06). If you’ve noticed any issues with your smartpen, please notify Livescribe Customer Support at cs@livescribe.com. Also, please be sure to review our Smartpen Maintenance and Cleaning tips here so you can ensure your purchase is protected for years to come.
Thanks,
– Livescribe Customer Service
ontving ik zojuist de volgende reactie:
Recently you received an email from us reminding you that your two-year warranty on OLED replacement was ending or had ended. That email had a typo in it, indicating that your OLED display warranty would expire after three years. This should have read two years for the display, as Livescribe has announced in the past. That email was sent out accidentally. We're sorry for any confusion.
En ik blijk bij lange na niet het enige slachtoffer te zijn! Schandalig!
Dank voor de geweldige tip, Mahadma! Mooie aanbieding!
Livescribe biedt nota bene een compensatievervanging (2 GB Echo Smartpen) voor 40 dollar!
Klopt, Duimenge, ik zie nu inderdaad dat het niet hetzelfde product is. Het pengedeelte is een gewone pen zonder extra mogelijkheden. Jammer, ik was al blij.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer