di
door dirkbr Nov 14, 2013 om 10:58
Voeding & gezondheid

Eden health reageert niet

Hebt U al meer klachten binnen over het functioneren van Eden Health products?
Ik probeer sinds 12 augustus van hen af te komen. Dat gaat heel vervelend. Ik MOEST betalen anders incassobureau. Vervolgens ook na mails en telefoon geen pakket binnen gekregen.
Nu wordt de telefoon niet meer opgenomen. Wel word ik steeds 'hartelijk bedankt voor mijn mail'
Onbeschofte reactie is dat, als je vervolgens niet reageert

1477 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 14, 2013 om 13:05
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Waarschijnlijk had je helemaal niet hoeven te betalen. Via welke site heb je je daar aangemeld (graag precies het juiste linkje geven)?

tenormin
door tenormin - Nov 14, 2013 om 13:18
16823 Antwoorden / 108 Vragen
0

Als u bovenin het zoekveld intikt: wat is mijn recht ziet u een vraag van willeken van 11 Oktober 2012, met 30 antwoorden. Misschien zit daar een tip bij die u verder kan helpen. Als het dezelfde Eden Health betreft.

tijger1
door tijger1 - Nov 14, 2013 om 14:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Klachtenkompas.nl staat stampvol klachten over dit bedrijf. Dus niets meer betalen. Mocht u iets ontvangen, terugsturen. Bankrekeningnummer van hen laten blokkeren bij uw bank.

s-lelie
door s-lelie - Dec 13, 2013 om 10:31
4 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ik heb het zelfde probleem, help!

zoekster
door zoekster - Dec 13, 2013 om 10:35
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=s-lelie schreef op vrijdag 13 dec 2013, 10:31]Ik heb het zelfde probleem, help!
Bel met consuwijzer en dien tevens schriftelijk een klacht in.

tel 088 - 0 70 70 70

klik HIER

s-lelie
door s-lelie - Dec 13, 2013 om 10:48
4 Antwoorden / 4 Vragen
0

[quote=zoekster schreef op vrijdag 13 dec 2013, 10:35][quote=s-lelie schreef op vrijdag 13 dec 2013, 10:31]Ik heb het zelfde probleem, help!
Bel met consuwijzer en dien tevens schriftelijk een klacht in.

tel 088 - 0 70 70 70

klik HIER

Bedankt!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer