re
door rerajaja Nov 22, 2015 om 11:58
Computers & telefonie

Eenzijdige verandering van telefoonabonnement

Al jaren heb ik een abonnement bij T-Mobile voorheen Ben en in die tijd heb ik een tegoed opgespaard van € 1513,00, Nu heeft T-Mobile mijn abonnement zo veranderd dat ik mijn tegoed kwijt ben en te compensatie 1 jaar lang € 7,50 moet betalen en daarna het gewone tarief gaat betalen. Kan dit zomaar? Met vriendelijke groet Rein

668 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Nov 22, 2015 om 12:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo rerajaja,

En dat is dan nummer zoveel met deze vraag.

Kijk/lees eens hier

Lees reacties hier.

Overigens: een tegoed van € 1513 ? De provider is geen spaarbank!

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Nov 22, 2015 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

En dat is dan nummer zoveel met deze vraag.
Als ik het juist hen inmiddels nummer 2841.
En dan € 1513 opsparen, bij de bank krijgt u nog een beetje rente. En die zijn er om o.a. te sparen.

ve
door verwijderd - Nov 22, 2015 om 15:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kan dit zomaar? Ja, dit kan zomaar, Rein.

Maar hoe dacht u om € 1513 "op" te bellen? Een beetje druk bedrijf heeft per maand nog niet zo'n rekening ............

ve
door verwijderd - Nov 22, 2015 om 15:55
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wedje maken dat het spaarpotje voor een reis die je nooit gaat maken, omdat u de reis hebt getaald met cadeaubonnen die al 10 jaar vervallen zijn.

ve
door verwijderd - Nov 22, 2015 om 23:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als je het verschil tussen een bank en telecomprovider niet hebt geleerd is het ook niet gek dat je je tegoed kwijtgeraakt. Bij de banken was uw tegoed tot 100.000 euro veilig geweest zonder de kans met niets achter te blijven.
Diewilik

ve
door verwijderd - Nov 23, 2015 om 00:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Na dit incidentje natuurlijk wel gewoon klant blijven bij T-Mobile hè.

ve
door verwijderd - Nov 26, 2015 om 13:37
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook ik heb bericht gekregen van T mobile over de contract aanpassing.
Bij navraag bij de klantenservice kreeg ik standaard antwoorden waar ik niet veel aan had.
Men wekt de indruk dat door het 2 jaar lang een flinke karting te geven alles voldoende gecompenseerd is. Ik heb de vraag gesteld of dit ook geldt voor abonnees die geen of nauwelijks beltegoed hadden. Dit bleek zo te zijn. Verder heb ik de vraag gesteld of er een andere mogelijkheid was om te compenseren. Helaas dit was niet mogelijk.
De enige mogelijkheid die voor mij overblijft is om mij tot de geschillencommissie Telecommunicatie te wenden. Dit heb ik gedaan met een volledige uitleg van mijn ongenoege. Daarop kreeg ik een brief van de secretaris van de geschillencommissie met het verzoek om een formulier in te vullen wat ik dan ook zal doen. Wel werd mij duidelijk gemaakt dat voor dat de commissie de klacht in behandeling gaat nemen ik eerst kosten moet betalen. Hoeveel staat er niet bij.Van alle reacties die ik heb gelezen vraag ik mij af of al deze mensen dit ook bij de geschillencommissie zullen deponeren. Voor de geschillencommissie is het dan een leuk inkomen maar als er serieus met de klacht wordt omgegaan is dat misschien toch beter dan niets doen.
Ik hoop wel dat Kassa met de gedupeerden blijft werken om tot een oplosiing te komen.
In het verleden is gebleken dat Kassa meer resultaten kan boeken dan wij als eenlingen.
Hans van Teffelen


ve
door verwijderd - Nov 26, 2015 om 15:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kassa werkt niet met de gedupeerden, dit is een vrijwilligers forum. En wij zullen zeker niet uw klachtengeld gaan betalen. U heeft gewoon "geen poot om op te staan", kort door de bocht.

ve
door verwijderd - Nov 26, 2015 om 15:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kijk op Thoorn.nl en laat de helft van uw tegoed uitbetalen.

Geld betalen aan de geschillencommissie is mijns inziens weggegooid geld.

ve
door verwijderd - Nov 26, 2015 om 15:37
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@hansvanteffelen,

Op de links in het 1e antwoord geklikt?

Zou geen geld gaan uitgeven aan de Geschillencommissie; dat ben je dan ook nog eens kwijt, want je wordt heus niet in het gelijk gesteld.

Met vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Wi
Wintertje0 - Apr 24, 2024 om 21:27
Geldzaken & recht

Zakelijk energiecontract consument

Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.

nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze ... Lees meer

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

Peteri
Peteri - Apr 24, 2024 om 11:24
Geldzaken & recht

Overschrijvingsfomulier fraude

Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer