el
door elsbethdeheer Jan 10, 2012 om 21:52
Voeding & gezondheid

Eerlijkheid

Heel jammer dat zorginstellingen niet in jullie lijst voorkomt,.
Afg jaar 2011 er mee te maken gekregen betreft onze ouders,4 dochters aan de gang gegaan om de juiste zorg in huis te halen voor onze ouders.
In het kort
Onze moeder is al jaren zware RF patient onze vader is altijd mantelzorger geweest.Toen bleek dat onze vader beginnend dementerend was.Onze Moeder is 79 jaar Onze Vader 81 jaar.
Eerst Rivas na alle uitleg en wensen aangegeven te hebben die de zorg niet kon leveren die zij aan waren gegaan.Toen met de ervaring van Rivas hebben wij Direct Zorg in de arm genomen, ook zij maakten niet waar daar waar zij voor gaan.
Met DZ gaan we as donderdag 12-1-12 via een maneger waar we de klacht bij hebben neergelegd een gesprek aan met het kantoor Drechtsteden van hun waar we het mee aan zijn gegaan.
Schandalig als je alles neerlegd en zij leveren niet de zorg waar zij voor staan in hun web site of.....
Wij kregen uiteindelijk een antw door dat onze moeder heel kritiek 31-12-11 opgenomen werd.Nazorg kreeg toen zij 7-01-12 weer ontslagen werd door Rivas daar waar onze ouders nog steeds lid van zijn.
De casemaneger van de Rivas komt maandag 9-01-12 bij onze ouders en door de vraagstelling van een van mijn zussen die aanwezig was betreft de gecreerde situatie`s van DZ waardoor er geen zorg meer was , het terug brengend op onze zorg vraag in sept 2011 heeft gebracht .
Rivas mag geen NEE,zeggen alleen maar Ja zorg aanbod komt daarna.
Dat waar wij dus tegen aan liepen en geen voet aan wal kregen en onze hersens dol raakte en er niets van begrepen
Ondanks onze duidelijk vraag naar de juiste zorg voor onze ouders.
Zij zeggen zowel Rivas als DirectZorg wij willen ouderen zolang mogelijk thuis houden etc.
Welke instelling dan ook wij hebben tot nu toe met 2 te maken gehad.
Wie liegt wie voor!?
Rivas CQ geeft toe door het persoon die er was 9-1-12 nav de vraag dat onze moeder weer thuis was.
Dat zij idd toen niet de juiste mensen hadden het waren helpende die ingezet werden.
De vraag was zorg en zelfredzaamheid en zo nog meer voor onze vader.
Zij konden het niet leveren
Dz zegd op de situatie die wij hebben gegeven in het 1e telefonische gesprek je zet C neer.
Ook dz blijft uit en zet uiteindelijk niet de juiste mensen in die nodig zijn voor de situatie van onze ouders.
Wat ik al aan gaf dit alles in het kort
Het is een bizar verhaal van kastje naar muur visa versa.
Schandalig zorg is prercaire uiteindelijk is het alleen maar winst bejag
Over de rug van hen die het nodig hebben, zij die het niet krijgen.
Ik zet dit nu neer voor deze zorg namens mijn zussen ook namens mijn ouders wij zijn èen voor hun zorg
Ouderen
Het geldt zeker voor alles wat zorg beloofd op vele vlak en niet nakomt.
Wat je beloofd kom je na
GEEN POPPENKAST
Eerlijkheid recht door zee
De staat zal zo het eea aan regels hebben
Ook zij liegen alles bijelkaar
Wij als kinderen zijn allert hoeveel ouderen hebben geen kinderen of.....
Het blijft zij die hun bekkie open laten gaan .............
Ons bekkie gaat open voor onze ouders maar ook voor hen die ergens hebben dat er niet meer is als dat wat er wordt geboden.
Wij gaan voor iedereen die niet bewust is van dat wat er geboden kan worden
Schandalig
Dit onrespect voor alleen maar winst bejag
Meer is het niet
Wij willen heel graag dat kassa aandacht geeft aan de
SCHIJNHEILIGHEID CQ ZAKELIJKHEID VAN ALLE ZORG INSTELLINGEN
WAT TEN KOSTEN GAAT AAN DE JUISTE ZORG EN WEL NEMEN VAN IEDER MENS IN ZIJN LAASTE FASE
VG

456 1 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jan 10, 2012 om 22:56
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Wij willen graag dat KASSA aandacht geeft aan de schijnheiligheid......
Beste elsbethdeheer,,

Als U wilt dat KASSA hier aandacht aan wil besteden, gaat u dan onder aan de deze pagina en zoek tussen de opties CONTACT en leg uw verhaal daar voor. Wij zijn alleen forumleden die vragen beantwoorden. U zult het lange verhaal dus nogmaals, maar dan aan het goede adres gericht, kenbaar moeten maken, waarbij ik u veel succes wens.