se
door sephiroth77 Dec 1, 2009 om 14:41
Huishouden & energie

Eindafrekening Nuon

Ik ben sinds 10 augustus dit jaar overgestapt naar EON kreeg een eindafrekening van Nuon dat ik 660 euro terug zou krijgen na 3 weken nog geen geld ik bellen hoe t zat zeiden ze je gas stand klopt niet vandaar dat t langer duurt als u eon belt en vraagt of ze ons bellen voor de juiste stand word t geregeld na een maand nog geen geld ja kreeg een rekening van 900 euro omdat ik na nuons zeggen 1500 kub gas heb verbruikt dit kan nooit ben elke dag bij me vriendin en als we is naar mij toe gaan gebruiken we alleen gas voor te koken en onze cv meer niet! Me vriendin heeft vledeweek eon weer gebeld die zeiden als u nu u gas opnieuw door geeft dan zetten wij t recht met nuon zodat u alsnog u geld kan krijgen,Afgelopen maandag eon gebeld meterstand door gegeven en ook nuon gebeld nu beweert nuon dat ik elke maand 25 euro te weining heb betaald nooit iets over gehoord dat ik meer moest betalen en nu blijkt dat ze me 660 euro hebben verekend met die 900 euro en nog 200 euro terug moet betalen en hij zei dat de standen zo minimaal zijn van t gas dat door geven geen nu heeft? nut is me vraag wat moeten we nou doen? hebben we recht nog op t geld of wat? zelfs eon zei dat we er recht op hebben,Me vriendin en ik worden er een beetje gestoord van we worden van t kastje naar de muur gestuurd.

1592 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 14:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik neem aan dat je van de overdracht naar EON de meterstanden hebt.
Vergelijk de beginstand bij EON met de eindstand van NUON.
Laat NUON je een duidelijk overzicht sturen van de eindafrekening.
Je kunt eventueel de beginwaarden bij de EON schriftelijk opvragen.
Als je alles hebt... goed vergelijken met elkaar.

Als er twijfels zijn over de meter kun je vragen die te controleren, als de meter goed blijkt te zijn moet je de controle betalen.

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 15:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

U moet echt kijken naar de standen op de nota's endan vergelijken met u meterstanden dan kan u voor uzelf constateren waar het mis is gegaan. Daar maakt u dan een schrijven van wat er volgens u niet klopt en vraag dan zo spoedig mogelijk een verekening aan op u basis gegevens.
Veel sukses toegewenst Valerius

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 15:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

@sephiroth77

Klik hier: rekening controleren
Kijk of je met bovenstaande uit de voeten kan. Lastig? Klik 'contact'
Opsturen kan ook.

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 15:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

RWD.
Ga hier maar eens heen en kijk of je daar de informatie kan vinden.
Zo niet dan heb je in elk geval een adres waar en of telefoonnummer waar je dus meer kan vragen.
Groet Valerius

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 16:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry er is hier niet goed gegaan

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 17:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag sephiroth77,

Probeer dit probleem eens recht te breien door schriftelijk kontakt op te nemen met:

Nuon Customer Care Center
Postbus 40021
6803 HA Arnhem

Schrijf in die brief ook, dat je eventueel het geschil zult voorleggen aan de GeschillenCommissie Energie en Water in Den Haag.

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 18:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

@
verwijzing naar de GeschillenCommissie:

GeschillenCommissieEnergie en Water

Groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 19:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Iedereen bedankt voor jullie antwoorden we stappen naar de geschillencommisie toe en nog bedankt voor de site om te zien of je recht hebt op geld terug :)