au
door aust May 3, 2010 om 19:37
Computers & telefonie

Einde contract

mijn broer is voorgoed opgenomen in verpleegkliniek en moet derhalve verplicht verhuizen wegens ernstige ziekte oxxio zegt nu dat er contract BREUK IS EN HIJ DIE 50,00 euro MOET BETALEN zo wel voor gas als stroom is dat zo hij gaat toch niet uit zich zelf verhuizen hij is dood ziek

1182 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - May 3, 2010 om 19:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@aust

Is een vervelende situatie maar de coulance zou van Oxxio moeten komen.
Aan de andere kant: Oxxio is niet verantwoordelijk voor uw broers ziekte en verhuizing, en aan voortijdig opzeggen zijn helaas regeltjes verbonden.

Zal betalen worden.
[Het Beste met uw broer]

ve
door verwijderd - May 3, 2010 om 19:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

aust

Probeer dit probleem eens recht te breien door kontakt op te nemen met:
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw klant- en telefoonnummer door te geven via deoxxiomedewerker@oxxio.nl, zodat ik snel contact met u kan opnemen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

(vergeet niet te vermelden dat je al een bericht op het kassaforum hebt geplaatst)

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - May 4, 2010 om 10:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Aust,

Erg vervelend om te horen dat het zo slecht gaat met uw broer. Ik hoop dat alles goed zal komen.

Wat betreft uw verzoek omtrent de opzegvergoeding. Zou u daarvoor contact met mij op kunnen nemen via deoxxiomedewerker@oxxio.nl

Ik wacht uw bericht af.

Met vriendelijke groet,

Michaël
De Oxxiomedewerker

@ ReadAC: bedankt voor het doorverwijzen en het helpen van iedereen ;)

ve
door verwijderd - May 4, 2010 om 10:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

N.a.v. een soortgelijke situatie werd door de oxio medewerker aangegeven dat hier sprake was van verkeerde info door medewerker en hoefde een demente dame geen boete te betalen.
Bron: Klik

ve
door verwijderd - May 4, 2010 om 15:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ter informatie

Beste tdehond (en de alle anderen)

In sommige gevallen brengt Oxxio geen opzeggingsvergoeding in rekening, namelijk:

1. Bij overlijden;
2. Bij verhuizing naar het buitenland;
3. Bij verhuizing naar een verzorgingstehuis.

Dergelijke opzegging dienen wel volledig onderbouwt te zijn. Indien onze klantenservice een ander antwoord heeft gegeven, wetende dat de opzegging aan de bovenstaande punten voldoet, dan is de betreffende persoon verkeerd geïnformeerd door onze klantenservice.

Dit soort situaties moeten eigenlijk nooit voorkomen, daarom betreuren we het ook als het toch gebeurt.

Mocht u of andere nog vragen hebben hierover kunt u die mij ook stellen via deoxxiomedewerker@oxxio.nl

Met vriendelijke groet,

Michaël
De Oxxiomedewerker



ve
door verwijderd - Sep 11, 2012 om 10:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ter informatie

Per 2 juli 2012 zijn de voorwaarden omtrent het kwijtschelden, onder coulance, van een opzegvergoeding, gewijzigd.

In de onderstaande situaties worden de opzegvergoedingen niet (meer) kwijtgescholden:

- Bij een verhuizing naar het buitenland;
- Bij een verhuizing naar een woning met stadswarmte;
- Bij een verhuizing naar een woning met all inclusief huur;
- Bij een verhuizing waarbij er sprake is van samenwonen.

Bij overlijden of bij een verhuizing naar een verzorgingshuis worden de opzegvergoedingen, mits onderbouwd, wel kwijtgescholden.

Met vriendelijke groet,

Michaël
Oxxio Nederland bv

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer